The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Семеринг на маховика

#1
С моето Волво имам и далеч по-сериозни проблеми от стрелката за температурата. Харчи повече масло от колкото нафта. И то не да я гори а я хвърля нажсякъде из джигателния отсег. Като го огледах ми се струва, че проблема е от към маховика. Наложително ли е свалянето на двигателя за да се смени този семеринг или може и със недемонтиран двигател? Все пак е кола със задно предаване. Едно време на Ладите можеше да се стига до маховика без сваляне на двигател.
Reply

#2
С моето Волво имам и далеч по-сериозни проблеми от стрелката за температурата. Харчи повече масло от колкото нафта. И то не да я гори а я хвърля нажсякъде из джигателния отсег. Като го огледах ми се струва, че проблема е от към маховика. Наложително ли е свалянето на двигателя за да се смени този семеринг или може и със недемонтиран двигател? Все пак е кола със задно предаване. Едно време на Ладите можеше да се стига до маховика без сваляне на двигател.
Reply

#3
ами стигаше се като се свали скоростната кутия...... ама нека колега с такъв мотор да се изкаже.... все пак не е логично да се сваля целия мотор за такова нещо :roll:
Ex: Volvo 440; 1.9 TDi, Ауди А4, :-|
[Image: a2_h14_22_7_1993_2_1a.gif]
Reply

#4
ами стигаше се като се свали скоростната кутия...... ама нека колега с такъв мотор да се изкаже.... все пак не е логично да се сваля целия мотор за такова нещо :roll:
Ex: Volvo 440; 1.9 TDi, Ауди А4, :-|
[Image: a2_h14_22_7_1993_2_1a.gif]
Reply

#5
НЕ е наложително свалянето на двигателя! Но без канал не става.
Процедурата е:
-кардана - долу
-опашката (амбриажната ос) с кожуха - долу
-стартера - долу
-кожуха на съединитела - и той долу (държат го 2-та тампона и 4 болта към блока. И евентуално една ламаринка отпред с 4 болтчета 10-ка - тя е да пази маховика от зацапване> от нейния процеп обикновено изтича маслото)
-притискателен диск и феродов - долу (внимавай как ще сложиш феродовия после!)
-и виждаш семеринга на коляновия вал - неговата м...!
После сглобяваш по обратния ред.
И внимавай къде ще фиксираш задните тампони - от тях зависи сходимоста на кардана. Ако ли не - ставаш ми клиент! Tongue
Задния семеринг на коляновия вал при теб е: 85х105х12
Успех.
Reply

#6
НЕ е наложително свалянето на двигателя! Но без канал не става.
Процедурата е:
-кардана - долу
-опашката (амбриажната ос) с кожуха - долу
-стартера - долу
-кожуха на съединитела - и той долу (държат го 2-та тампона и 4 болта към блока. И евентуално една ламаринка отпред с 4 болтчета 10-ка - тя е да пази маховика от зацапване> от нейния процеп обикновено изтича маслото)
-притискателен диск и феродов - долу (внимавай как ще сложиш феродовия после!)
-и виждаш семеринга на коляновия вал - неговата м...!
После сглобяваш по обратния ред.
И внимавай къде ще фиксираш задните тампони - от тях зависи сходимоста на кардана. Ако ли не - ставаш ми клиент! Tongue
Задния семеринг на коляновия вал при теб е: 85х105х12
Успех.
Reply

#7
Ако ще я правиш тази процедура сам, имам правена опашка за центроването на феродовия диск (не знам обаче дали шлиците на феродовия диск са еднакви на дизеловия мотор и на бензин 1.7 са същите).
Reply

#8
Ако ще я правиш тази процедура сам, имам правена опашка за центроването на феродовия диск (не знам обаче дали шлиците на феродовия диск са еднакви на дизеловия мотор и на бензин 1.7 са същите).
Reply

#9
Имам и аз проблем с моето Волво S40,1999,TD.Проблема е че левия
семеринг на скоростната кутия започна да тече. Някой знае ли какъв е този семеринг и как мога да си го сменя.Мерси предварително
Reply

#10
Имам и аз проблем с моето Волво S40,1999,TD.Проблема е че левия
семеринг на скоростната кутия започна да тече. Някой знае ли какъв е този семеринг и как мога да си го сменя.Мерси предварително
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)