The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Хайде да си "сглобим" газова

#41
По въпроса с връзките , и на двете ми волва изпарителите са свързани след радиаторчето на парното - и парно си имам и изпарителя си е загрял като хората. Дори зимата в студовете след извънградско 80-90км/ч съм спирал да пипам изпарителя и си е загрял нормално, пари на пипане с ръка. На 440ката уретбата е виале, а на В40ката Ланди ренцо - и двете НЕ са дела на БГ специалисти.
Reply

#42
LeecH Wrote:Моооже Smile При теб как се държи газовата? Парното зимата, как е, изпарителя как се държи? Мисля че презумцията да свързват изпарителя успоредно на радиатора е че горивната уредба е по-важна от отоплението.. ама знае ли човек Big Grin
Maлко късно ти отговарям ама карай.Никакъв проблем.Две зими с последователно свързване и всичко си е ОК.Миналата зима когато падаха температурите до -20 и няколко стотин хиляди градуса си работеше перфектно и парното и изпарителя.Ако термостата е в час си кове стрелката водоравно без да се интересува мотора каква е външната температура.

Иначе за разхода си ми е същия както когато си монтирах уредбата, от време на време се налага лека пренастройка спрямо маниера на каране но пък това е плюса на конвенционалната уредба.

Днес обаче успях да ударя тавана (предполагам) на разхода на V40 с B4204S.Този мотор може да засмуче и прекара някоя котка и няма да разбере.При 26/100 газ си е постижение, нямам идея дали някой от форума е постигал толкова с такъв модел и такъв мотор.Нека уточним че става дума за извънградско и уредбата си е в час.Тухлата на газта води до такива ефекти :mrgreen:
V40 B4204S '97
Reply

#43
Хайде и аз в клуба на гърмежите.Писах в друга тема какво се случи.
Колкото и да се мъчих да накарам този мотор дори да кихне, нямах никакъв успех.Бедна, богата смес, давиш го с газ, каквото се сетиш и не та не.Но един тъпак обърка кабелите на свещите и дум-капака на филтъра на парчета :lol:
Явно човешкото желание за деструктивизъм няма как да бъде ограничено по никакъв логичен начин, винаги се намира начин да прецакаш нещо работещо по много лесен начин който никога не би ти хрумнал :!:
V40 B4204S '97
Reply

#44
Мдаа видях другата тема - незнам как си се навил да отидеш на сервиз, след всички познания, които имаш за газовите уретби Smile. Мен колкото и да ме мързи, става ли дума за газта, всичко сам си правя . На сервиз ходя само за неща, за които нямам база за работа и необходимите инструменти. Така преди година ходих от мързел за смяна на филтър на газта - резултата - трябваше за ди купя нов клапан с филтър, да се пусне нова тръба за газта от клапана към изпарителя ... добре че навреме се усетих не дадох да я настроят...
Както се казва "Уелкъм то дЪ клЪб"
п.п. по въпроса с тухлата - с моя мотор съм стигал 21/100 ...
Reply

#45
Трафиканте то това твоето разход ли е?
Аз навремето какъв разход имах...
Смятай сам защото мен още ме боли главата :lol: сега ми е смешно ама тогава изобщо не ми беше до смях!
Заредих около 12л на Лукойл/входа на Казанлък от към Ст. Загора.
Колата заби муцуната на газ преди отбивката за Будзлуджа в посока връх Шипка/не повече от 10тина км/. Confusedhock:
Направо минавам старите Хамерикански катафалки откъм разход. Idea
Иначе за ремонтите и аз съм на твоят почин ама само за механиката. Иначе в Кърджали като чуят за Феникс 5.1
и се шокират Confusedhock: . Абе има един бивш военен но не в града а наблизо с бош ктс 540 с блутуут, който чете Феникса,
и с това плюсовете му свършват/преди 4-5г де/ама аз повече няма да стъпя там :lol:
Reply

#46
Ахахахаха, а сигурно ли е че не си бил с 6 литровия мотор тогава Big Grin
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)