This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Хайде да си "сглобим" газова
#41
По въпроса с връзките , и на двете ми волва изпарителите са свързани след радиаторчето на парното - и парно си имам и изпарителя си е загрял като хората. Дори зимата в студовете след извънградско 80-90км/ч съм спирал да пипам изпарителя и си е загрял нормално, пари на пипане с ръка. На 440ката уретбата е виале, а на В40ката Ланди ренцо - и двете НЕ са дела на БГ специалисти.
Цитирай
Thanks given by:
#42
LeecH написа:Моооже Smile При теб как се държи газовата? Парното зимата, как е, изпарителя как се държи? Мисля че презумцията да свързват изпарителя успоредно на радиатора е че горивната уредба е по-важна от отоплението.. ама знае ли човек Big Grin
Maлко късно ти отговарям ама карай.Никакъв проблем.Две зими с последователно свързване и всичко си е ОК.Миналата зима когато падаха температурите до -20 и няколко стотин хиляди градуса си работеше перфектно и парното и изпарителя.Ако термостата е в час си кове стрелката водоравно без да се интересува мотора каква е външната температура.

Иначе за разхода си ми е същия както когато си монтирах уредбата, от време на време се налага лека пренастройка спрямо маниера на каране но пък това е плюса на конвенционалната уредба.

Днес обаче успях да ударя тавана (предполагам) на разхода на V40 с B4204S.Този мотор може да засмуче и прекара някоя котка и няма да разбере.При 26/100 газ си е постижение, нямам идея дали някой от форума е постигал толкова с такъв модел и такъв мотор.Нека уточним че става дума за извънградско и уредбата си е в час.Тухлата на газта води до такива ефекти :mrgreen:
V40 B4204S '97
Цитирай
Thanks given by:
#43
Хайде и аз в клуба на гърмежите.Писах в друга тема какво се случи.
Колкото и да се мъчих да накарам този мотор дори да кихне, нямах никакъв успех.Бедна, богата смес, давиш го с газ, каквото се сетиш и не та не.Но един тъпак обърка кабелите на свещите и дум-капака на филтъра на парчета :lol:
Явно човешкото желание за деструктивизъм няма как да бъде ограничено по никакъв логичен начин, винаги се намира начин да прецакаш нещо работещо по много лесен начин който никога не би ти хрумнал :!:
V40 B4204S '97
Цитирай
Thanks given by:
#44
Мдаа видях другата тема - незнам как си се навил да отидеш на сервиз, след всички познания, които имаш за газовите уретби Smile. Мен колкото и да ме мързи, става ли дума за газта, всичко сам си правя . На сервиз ходя само за неща, за които нямам база за работа и необходимите инструменти. Така преди година ходих от мързел за смяна на филтър на газта - резултата - трябваше за ди купя нов клапан с филтър, да се пусне нова тръба за газта от клапана към изпарителя ... добре че навреме се усетих не дадох да я настроят...
Както се казва "Уелкъм то дЪ клЪб"
п.п. по въпроса с тухлата - с моя мотор съм стигал 21/100 ...
Цитирай
Thanks given by:
#45
Трафиканте то това твоето разход ли е?
Аз навремето какъв разход имах...
Смятай сам защото мен още ме боли главата :lol: сега ми е смешно ама тогава изобщо не ми беше до смях!
Заредих около 12л на Лукойл/входа на Казанлък от към Ст. Загора.
Колата заби муцуната на газ преди отбивката за Будзлуджа в посока връх Шипка/не повече от 10тина км/. Confusedhock:
Направо минавам старите Хамерикански катафалки откъм разход. Idea
Иначе за ремонтите и аз съм на твоят почин ама само за механиката. Иначе в Кърджали като чуят за Феникс 5.1
и се шокират Confusedhock: . Абе има един бивш военен но не в града а наблизо с бош ктс 540 с блутуут, който чете Феникса,
и с това плюсовете му свършват/преди 4-5г де/ама аз повече няма да стъпя там :lol:
Цитирай
Thanks given by:
#46
Ахахахаха, а сигурно ли е че не си бил с 6 литровия мотор тогава Big Grin
Цитирай
Thanks given by:


Отваряне на:


Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)