The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ПРОБЛЕМ с турбо на 760 2.4 ТДИ

#1
Така,
проблемът е на един приятел с такъв автомобил и без интернет 8)

При подаване на газ, на 3500 оборота изведнъж светва лампата ТУРБО и май се изключва турбината.

Автомобилът е на максимум 10000 км след основен ремонт. Самата турбина май е здрава и не гори масло.

Дали е възможно някой датчик да прави проблем и къде да го открием.

Моля, давайте идеи, че проблема и доста неприятен..... Sad
НЕПРОТИВОКОНСТИТУЦИОНСТВУВАТЕЛСТВУВАЙТЕ
Reply

#2
Така,
проблемът е на един приятел с такъв автомобил и без интернет 8)

При подаване на газ, на 3500 оборота изведнъж светва лампата ТУРБО и май се изключва турбината.

Автомобилът е на максимум 10000 км след основен ремонт. Самата турбина май е здрава и не гори масло.

Дали е възможно някой датчик да прави проблем и къде да го открием.

Моля, давайте идеи, че проблема и доста неприятен..... Sad
НЕПРОТИВОКОНСТИТУЦИОНСТВУВАТЕЛСТВУВАЙТЕ
Reply

#3
amatjora Wrote:Така,
проблемът е на един приятел с такъв автомобил и без интернет 8)

При подаване на газ, на 3500 оборота изведнъж светва лампата ТУРБО и май се изключва турбината.

Автомобилът е на максимум 10000 км след основен ремонт. Самата турбина май е здрава и не гори масло.

Дали е възможно някой датчик да прави проблем и къде да го открием.

Моля, давайте идеи, че проблема и доста неприятен..... Sad

ефри май имаше такъв проблем.. нека се появи и сигурно ще ти отговори
Don't tell me there's no hope at all
Together we stand, divided we fall
Reply

#4
amatjora Wrote:Така,
проблемът е на един приятел с такъв автомобил и без интернет 8)

При подаване на газ, на 3500 оборота изведнъж светва лампата ТУРБО и май се изключва турбината.

Автомобилът е на максимум 10000 км след основен ремонт. Самата турбина май е здрава и не гори масло.

Дали е възможно някой датчик да прави проблем и къде да го открием.

Моля, давайте идеи, че проблема и доста неприятен..... Sad

ефри май имаше такъв проблем.. нека се появи и сигурно ще ти отговори
Don't tell me there's no hope at all
Together we stand, divided we fall
Reply

#5
amatjora Wrote:Така,
При подаване на газ, на 3500 оборота изведнъж светва лампата ТУРБО и май се изключва турбината...... Sad

какво искаш да кажеш с това че ти се изключва турбината..... все пак тя се върти от изгорелите газове .....
Ex: Volvo 440; 1.9 TDi, Ауди А4, :-|
[Image: a2_h14_22_7_1993_2_1a.gif]
Reply

#6
amatjora Wrote:Така,
При подаване на газ, на 3500 оборота изведнъж светва лампата ТУРБО и май се изключва турбината...... Sad

какво искаш да кажеш с това че ти се изключва турбината..... все пак тя се върти от изгорелите газове .....
Ex: Volvo 440; 1.9 TDi, Ауди А4, :-|
[Image: a2_h14_22_7_1993_2_1a.gif]
Reply

#7
Може и да не съм много точен, защото преразказвам. Явно колата сякаш забива. Предполагам както когато се включи ограничителя на скоростта в по - новите модели.
Дано Ефри да има представа...
НЕПРОТИВОКОНСТИТУЦИОНСТВУВАТЕЛСТВУВАЙТЕ
Reply

#8
Може и да не съм много точен, защото преразказвам. Явно колата сякаш забива. Предполагам както когато се включи ограничителя на скоростта в по - новите модели.
Дано Ефри да има представа...
НЕПРОТИВОКОНСТИТУЦИОНСТВУВАТЕЛСТВУВАЙТЕ
Reply

#9
amatjora Wrote:Така,
проблемът е на един приятел с такъв автомобил и без интернет 8)

При подаване на газ, на 3500 оборота изведнъж светва лампата ТУРБО и май се изключва турбината.

Автомобилът е на максимум 10000 км след основен ремонт. Самата турбина май е здрава и не гори масло.

Дали е възможно някой датчик да прави проблем и къде да го открием.

Моля, давайте идеи, че проблема и доста неприятен..... Sad

И още как!!
Много добре си се изказал и аз напълно много добре те разбрах.
Много лесно се оправя проблема.
Просто трябва да се изключи едно мъркуче - само!
Там са два датчика който влиаят на помпата.
В този конкретен случай - е причина само единия датчик.
В него - датчика влиза един малък мъркуч ..... оффф.
Без фото е трудно за обяснение.
Ще се опитам.
Над сервото и макферсона - има една гредичка от към купето до макферсона.
Под тази гредичка има два датчика с кабели и маркучета малки.
ВНИМАНИЕ!!
Много е важно кое да се изключи - за да не останете без спирачки или да не може да запалите!!

В моя случай - мъркучето си го вързах на допълнителен датчик на таблото за турбото.
При тебе може да изключиш само буксата.
Описание:
датчика е кръгъл, маркуча влиза по средата му, буксата е отзаде му с две кабелчета е.
При проба!
Двигатела работи, изключи буксата, пак трябва да работи - значи до тук е правилния датчик. А сега свържи с един "мост" буксата - трябва да изгасне двигателя.
Това е.
Успех.
За сега нямам ядове с този проблем.
Явно този датчи си е изпял песента - няма го никъде!
Лека.
Основател на ВКБ с членска карта 00008.
Бивш член на УС. Volvo S80 D5 2003.
Reply

#10
amatjora Wrote:Така,
проблемът е на един приятел с такъв автомобил и без интернет 8)

При подаване на газ, на 3500 оборота изведнъж светва лампата ТУРБО и май се изключва турбината.

Автомобилът е на максимум 10000 км след основен ремонт. Самата турбина май е здрава и не гори масло.

Дали е възможно някой датчик да прави проблем и къде да го открием.

Моля, давайте идеи, че проблема и доста неприятен..... Sad

И още как!!
Много добре си се изказал и аз напълно много добре те разбрах.
Много лесно се оправя проблема.
Просто трябва да се изключи едно мъркуче - само!
Там са два датчика който влиаят на помпата.
В този конкретен случай - е причина само единия датчик.
В него - датчика влиза един малък мъркуч ..... оффф.
Без фото е трудно за обяснение.
Ще се опитам.
Над сервото и макферсона - има една гредичка от към купето до макферсона.
Под тази гредичка има два датчика с кабели и маркучета малки.
ВНИМАНИЕ!!
Много е важно кое да се изключи - за да не останете без спирачки или да не може да запалите!!

В моя случай - мъркучето си го вързах на допълнителен датчик на таблото за турбото.
При тебе може да изключиш само буксата.
Описание:
датчика е кръгъл, маркуча влиза по средата му, буксата е отзаде му с две кабелчета е.
При проба!
Двигатела работи, изключи буксата, пак трябва да работи - значи до тук е правилния датчик. А сега свържи с един "мост" буксата - трябва да изгасне двигателя.
Това е.
Успех.
За сега нямам ядове с този проблем.
Явно този датчи си е изпял песента - няма го никъде!
Лека.
Основател на ВКБ с членска карта 00008.
Бивш член на УС. Volvo S80 D5 2003.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)