merck_440_1.8mi Wrote:И още нещо за дизела - миналата година не бяха пуснали зимна нафта и доста хора изгоряха в студовете. Нафтата замръзва лесно и образува буци от нещо като парафин, те пък задръстват горивния филтър и който е късметлия да запали изобщо отива на работа с до 2000 оборота макс. Оправя се с добавка ...
не "като" ами си е точно парафин това 8)
обикновено горивния филтър е близо до двигатела и щом загрее стапя и парафина.....а друг е въпроса че все пак е дизел и 2000 оборота са ти напълно достатъчни за града
merck_440_1.8mi Wrote:И още нещо за дизела - миналата година не бяха пуснали зимна нафта и доста хора изгоряха в студовете. Нафтата замръзва лесно и образува буци от нещо като парафин, те пък задръстват горивния филтър и който е късметлия да запали изобщо отива на работа с до 2000 оборота макс. Оправя се с добавка ...
не "като" ами си е точно парафин това 8)
обикновено горивния филтър е близо до двигатела и щом загрее стапя и парафина.....а друг е въпроса че все пак е дизел и 2000 оборота са ти напълно достатъчни за града
Смених свещите и утре ще видим, дали е било от тях
Само за инфо, ако някой му трябва - в Мото Пфое искат 48лв. на свещ - "ОРИГИНАЛНИ", аз взех от СканТех, някакви "английски" по 15,60лв. парчето. 12лв. смяната при един пич и така Със 74 кинта съм готов да посрещам зимата
Смених свещите и утре ще видим, дали е било от тях
Само за инфо, ако някой му трябва - в Мото Пфое искат 48лв. на свещ - "ОРИГИНАЛНИ", аз взех от СканТех, някакви "английски" по 15,60лв. парчето. 12лв. смяната при един пич и така Със 74 кинта съм готов да посрещам зимата
Pavko Wrote:Откакто захладня тия дни и моята колица (V40 - 1.9 TDI) започна да се прави на интересна сутрин. Припалва и след 2 секунди прикашля и изгасва...После започва едно молене от моя страна, въртя доста пъти (но много кратко, от продължителното файда никаква), докато след 10-на минути мъка, изведнъж вземе та запали. Искам само някой да ми каже - къде, в кой сервиз (освен Мото Пфое), ще ми закачат компютъра и ще покаже къде е проблемът. Защото в "Юве", а според момчето там и в "Супер дизел" (на околовръстното), точно този модел на Волво не ще да бъде разпознат от техните компютри и не ще На 100 Волва V40, най-много с 2 ставала работата...Моля ви, ако някой знае със сигурност къде да я водя да казва, че не си е работа това. А като е топла няма грешка - пипвам я и започва да мърка...Благодаря ви предварително!
A и още нещо - глупав въпрос, ама не разбирам и за това питам:
Дизела има едни свещи - подгряващи и едни, които си ги има и бензина, нали така? И възможно ли е, да е от подгряващите, въпреки че на таблото ми изгасва лампата като "подгреят". И, когато те не са в ред, пак ли изгасва ламапата на таблото или не?!? Щото мисля какво може да е, ама то освен свещи (или кабели), какво друго да е...?!
Диагностиката в ЮВЕ и на мойта не можа да се разбере с двигателя, освен модела на двигателя нищо друго не можа да каже. Колата мие е 850 '96 което от към електроника май прави междинен модел. Нямам диагностична конзола под капака а имам ОБД2 куплунг в купето. Хубаво ама на линията за данни не са закачени всички модули из колата. Например Инжекциона и Климатика са закачени на други пинове на куплунга и могат да се четат със бавен четец (без компютър), ако и твоята количка на подобна възраст нищо чудно системата да е подобна.
Без лоши чувства към момчетата от ЮВЕ, от 4-те неща за които отидох 2 направиха и 2 не можаха (доволен съм).
Сервиза в който колата коректно и диагностицираха двигателя се казва "МотоМАН", представители са на БОЩ, и се намира зад ИСУЛ. тел. 944 18 08. Диагностиката ми струваше 35лв.
Pavko Wrote:Откакто захладня тия дни и моята колица (V40 - 1.9 TDI) започна да се прави на интересна сутрин. Припалва и след 2 секунди прикашля и изгасва...После започва едно молене от моя страна, въртя доста пъти (но много кратко, от продължителното файда никаква), докато след 10-на минути мъка, изведнъж вземе та запали. Искам само някой да ми каже - къде, в кой сервиз (освен Мото Пфое), ще ми закачат компютъра и ще покаже къде е проблемът. Защото в "Юве", а според момчето там и в "Супер дизел" (на околовръстното), точно този модел на Волво не ще да бъде разпознат от техните компютри и не ще На 100 Волва V40, най-много с 2 ставала работата...Моля ви, ако някой знае със сигурност къде да я водя да казва, че не си е работа това. А като е топла няма грешка - пипвам я и започва да мърка...Благодаря ви предварително!
A и още нещо - глупав въпрос, ама не разбирам и за това питам:
Дизела има едни свещи - подгряващи и едни, които си ги има и бензина, нали така? И възможно ли е, да е от подгряващите, въпреки че на таблото ми изгасва лампата като "подгреят". И, когато те не са в ред, пак ли изгасва ламапата на таблото или не?!? Щото мисля какво може да е, ама то освен свещи (или кабели), какво друго да е...?!
Диагностиката в ЮВЕ и на мойта не можа да се разбере с двигателя, освен модела на двигателя нищо друго не можа да каже. Колата мие е 850 '96 което от към електроника май прави междинен модел. Нямам диагностична конзола под капака а имам ОБД2 куплунг в купето. Хубаво ама на линията за данни не са закачени всички модули из колата. Например Инжекциона и Климатика са закачени на други пинове на куплунга и могат да се четат със бавен четец (без компютър), ако и твоята количка на подобна възраст нищо чудно системата да е подобна.
Без лоши чувства към момчетата от ЮВЕ, от 4-те неща за които отидох 2 направиха и 2 не можаха (доволен съм).
Сервиза в който колата коректно и диагностицираха двигателя се казва "МотоМАН", представители са на БОЩ, и се намира зад ИСУЛ. тел. 944 18 08. Диагностиката ми струваше 35лв.