The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ел ловато-липсва ли нещо по изпарителя?

#1
От едната страна е захванат с планка за купето а от другата страна на капака точно по средата се вижда дупка с отвор и резба.През дупката се вижда вътре едната мембрана.На вакумното там има обогатител,малка бубинка,а тук какво трябва да има?Другият ми въпрос е вързан е на малкия кръг единия край към парното а другия към малкото маркуче на дросела.Правилно ли е монтиран?


Attached Files Thumbnail(s)
   
Reply

#2
ЗдравейExploid,

На тази дупка най- много и липсва една декоративна капачка Big Grin .
Иначе мембраната от долу е свързана чрез тази дупка с атмосферата.
Отоплението на изпарителя го направи успоредно на парното. Подгревът на дросела няма достатъчен дебит и в твоя случай се явява ограничител на дебита на топлата вода. Така е възможно да имаш проблеми при по-високи обороти.
Добре е по- горният щуцер за водата да е изходящият, за по- добро обезвъдушаване.
Един съвет ако мога да си позволя към теб:
Вземи и ги оправи тези ел. връзки по и около изпарителя на мен направо ми бъркат в очите Wink, а и не са достатъчно надеждни.
Масата за газовата си я вържи към масата на колата, с каб. обувка, недей да правиш газаджийски изпълнения да я вързваш по изпарителя.
Май си използвал термосвиваем шлаух/ако съм видял правилно де/ браво!!!
Така е добре направено!
Reply

#3
а проблем ли е ако си карам без тази ми ти капачка?или да търся нещо с същата резба и да го затапя?Възможно ли е заради този монтаж на изпарителя да ми е по висок разхода(до сега не е падал под 13 14 а бенза не го броя) имайки напредвид че 15 км на ден от общо триисет са извънградско.така и не намерих тема в която е описан начин на свързване на изпарител, място и размер на плочката,как е решен проблема с празния ход,схема на реленца ключе,предпазители и т.н.Огромния разход ще ме накара да се разделя с нея.
Reply

#4
Не се притеснявай за капачката може и без нея!
Така или иначе по периферията около тази дупка, има малки перфорации на капака.
Причините за разхода може да са доста!
Най- тривиалните неща за висок разход на газ са:
1. Високоволтовата част от запалването: кабели, свещи, и евентуално дистр. капачка
2. Изпарител- този на какъв пробег е?
3. размер на дифузьора/плочка или смесител, както са известни/
Ако е възможно пусни снимки кое от АГУто къде е в коша на двигателя?
Този двигател моно ли беше?
Сега за да си оправиш колата на газ нали знаеш, че трябва да е перфектна на бензин. Има една приказка, че малките проблеми на бензин стават огромни на газ!
Ако искаш да питаш за още нещо давай Wink нали за това сме тук!!!
Reply

#5
Възможно ли е начина на монтажа на изпарителя да е причина за бавното загряване на двигателя?Наскоро смених и термостат без резултат.Ако може и някой да постне схема на в18ер на охладителната система за което благодаря предварително
Reply

#6
Кяпакът е от друг изпарител но не е проблем.
Ако на бензин е добре сменяш въздушния филтър и опитай да регулираш газовата.
Ако не можеш пиши.
460 1.8 моно 1994 година с газ и на всичкото отгоре и върви
850 2.5 бензин газ
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)