The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Търся инфо за S40 - 99г.

#1
Здравейте! Интересувам се от Volvo S40,1.6 бензин/метан,ръчни скорости,колата е 99г. Мой приятел си е харесъл такъв автомобил и има намерение да го купи, та исках да попитам за мнение.Какви са нравите на модела какви еветнтуални дефекти могат да се появят, двигател,скоростна кутия,ходова част и тн.Благодаря предварително на всички отзовали се да зарибим още един фен. :roll:
Reply

#2
VOLVO като избор супер,ама 1,6 на метан много зле комбинация.Мотора е слаб за купето а пък на метан от 101 кончета,30 са умрели.Иначе евтинко на метан ама за сметка на скорост+клима и т.н.Въпрос на начин на шофиране.Относно всички останали въпроси си е като за 1.8 и 2.0(бензиновите мотори са на VOLVO) има мн. теми, но по-големите са по-добри(лично мнение).Ск. кутия е на Рено някои не я одобряват,аз не се оплаквам. За ходовата част няма кой знае какви проблеми,обикновено биалетки,някое тампонче,и т.н.,все пак зависи как е поддържана преди това.Бих препоръчал по-голям мотор.
VOLVO V40 2.0/96г. ГИ LOVATO
MITSUBISHI COLT V 1.3/99г.
Когато съдбата ти обърне гръб, не се отчайвай - изчакай я да се наведе!
Reply

#3
beliya Wrote:Здравейте! Интересувам се от Volvo S40,1.6 бензин/метан,ръчни скорости,колата е 99г. Мой приятел си е харесъл такъв автомобил и има намерение да го купи, та исках да попитам за мнение.Какви са нравите на модела какви еветнтуални дефекти могат да се появят, двигател,скоростна кутия,ходова част и тн.Благодаря предварително на всички отзовали се да зарибим още един фен. :roll:
като мотор наистина е слабичко 1.6 за това купе Wink но не съм съгласен че метана убива още 30 коня Wink стига да я е слагал истински майстор на метан и на бензин върви еднакво Wink само дето харчи 3-4 пъти по - малко като пари Big Grin .... обикновено тия с газови уредби са на повечко км /особено ако сега е вкарана в БГ/, ходовата част е горе долу слаба страна /за 3 години 2 пъти биелетки , шарнири по веднъж, тампон макферсон също веднъж, тампони на стабилизираща щанга 1 път и няколко други тампончета + тези на мотора/ като пари не са мн скъпи /биелетка 20-на лв шарнир 30-40 от тези тампоните на мотора 1 е най-скъп 280лв по спомен Wink/ скоростна кутия също не много нагласена за модела Wink но според мен за тоя мотор 1.6 би била най - добрия вариант! Успех в пазаруването
Reply

#4
Здрасти, моята кола е v40 2.0 97 г. на метан, ще започна само с това че случих на супер кофти късмет. Купих колата след 3-4 месеца се чу някакво чукане от мотора, след смяна на повдигачи на клапани и пълен преглед на моторната глава чукането не изчезна, след 20 км след подмяната на повдигачите и маслото колата едва не ми затегна и се оказа че от майстори кълнящи се че е невъзможно да ми чукат биелните лагери се оказа точно това и тия 20км след който колата едва не затегна бяха фатални за нея, прецака ми се коляновия вал до такава степен че нямаше начин да бъде шлайван и се наложи нов, както и да е смених си всичко но ми костваше около 1500лв цялата процедура понеже сменях целия мотор.
Както и да е идеята ми беше че след тоя случай съм на мнение че кола се купува единственно карана преди мен на бензин или дизел, в моя случаи някои гаден италянец я е карал на метан и е доливал само масло без да го е сменял и в следствие на отделяната вода може би в маслото след дългото каране е породило корозия в мотора.
Reply

#5
Kолега това за 30-те коня е образно казано.Не съм ги смятал, но се губят.Говорех че мотора идва слаб.
VOLVO V40 2.0/96г. ГИ LOVATO
MITSUBISHI COLT V 1.3/99г.
Когато съдбата ти обърне гръб, не се отчайвай - изчакай я да се наведе!
Reply

#6
Хайде и моите 20 цента по темата:

Твърдо НЕ!
Първо моторът е невероятно слаб, направо казано маломощен, пък и на метан...............С тази кола няма да може да се изпреварва!То и на бензин колата се мъчи, защото е 1,6 литров двигателя, пък на метан.
Имам представа от друго С 40 на метан, при това коалата е с двигател B4204S- 2,0 литровия като при мен-на метан тази кола повече от 120-130 км час не може да развие.
Не е добър вариант!

Ако иска С 40, при това на Газ- купува 2,0 ка и слага ГИ!
Кара/ше/ Волво С 40 2,0 бензин
1997г. 140 к.с.С уважение към съфорумниците.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.forum-lines.ru/rez/ab189818.gif">http://www.forum-lines.ru/rez/ab189818.gif</a><!-- m -->
Now AUDI A6 4F 2.4 2004г. 177 к.с.
Reply

#7
И аз смятам че метана не е добра идея за този малък двигател. Освен това имам чувството, че тая тежка бутилка за метан отзад ще скапе бързичко деликатното задно окачване и ще стане мазало ... но това са само мои предположения де, може и да си фантазирам.
The Easy Driver
MOSKVICH 426 combi - 1968 - ex
SEAT TOLEDO/1.6 m.i - 1993 - ex
VOLVO S40/1.8 i - 1996 - ex
VOLVO V70 D5 - 2003 - ex
VOLVO S80 V8 - 2006 - now
Reply

#8
ico_kosara007 Wrote:Kолега това за 30-те коня е образно казано.Не съм ги смятал, но се губят.Говорех че мотора идва слаб.
не се разбрахме колега нямам предвид 30 коня или конкретни коне имам предвид че при добър майстор не се губи никаква мощност единствената разлика е че мъкнеш 200кг повече постоянно с теб Wink аз който винаги съм бил противник на различни от бензин мотори щом почнах да се замислям Wink майстора ми дава гаранция че колкото върви на бензин толкова ще върви и на метан с тая разлика че на метан 100км ще са ми 7лв. а на бензин в момента са ми 30лв :? Sad
Reply

#9
Загубата на мощност идва не от качествата на майстора а от вида на горивото.То и на метана е ГИ ама като калоричност е по-слаб.По-евтино гориво е но пък бутилката е по-тежка и обемиста и те лишава от пространство.Всеки сам си решава според кинтите.
VOLVO V40 2.0/96г. ГИ LOVATO
MITSUBISHI COLT V 1.3/99г.
Когато съдбата ти обърне гръб, не се отчайвай - изчакай я да се наведе!
Reply

#10
ico_kosara007 Wrote:Загубата на мощност идва не от качествата на майстора а от вида на горивото.То и на метана е ГИ ама като калоричност е по-слаб.По-евтино гориво е но пък бутилката е по-тежка и обемиста и те лишава от пространство.Всеки сам си решава според кинтите.
не ти погледнах подписа Wink ти откъде си ако си от София да те пратя при един мой приятел който се занимава с метанови и в 100% от случаите твърди че колите вървят 1 към 1 на бензин и метан :roll: аз точно поради тази причина се замислих да сложа и аз метан Wink иначе никога
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)