Posts: 14
Threads: 1
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2008
Reputation:
0
Здравейте! Интересувам се от Volvo S40,1.6 бензин/метан,ръчни скорости,колата е 99г. Мой приятел си е харесъл такъв автомобил и има намерение да го купи, та исках да попитам за мнение.Какви са нравите на модела какви еветнтуални дефекти могат да се появят, двигател,скоростна кутия,ходова част и тн.Благодаря предварително на всички отзовали се да зарибим още един фен. :roll:
Posts: 1,828
Threads: 49
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Nov 2008
Reputation:
0
VOLVO като избор супер,ама 1,6 на метан много зле комбинация.Мотора е слаб за купето а пък на метан от 101 кончета,30 са умрели.Иначе евтинко на метан ама за сметка на скорост+клима и т.н.Въпрос на начин на шофиране.Относно всички останали въпроси си е като за 1.8 и 2.0(бензиновите мотори са на VOLVO) има мн. теми, но по-големите са по-добри(лично мнение).Ск. кутия е на Рено някои не я одобряват,аз не се оплаквам. За ходовата част няма кой знае какви проблеми,обикновено биалетки,някое тампонче,и т.н.,все пак зависи как е поддържана преди това.Бих препоръчал по-голям мотор.
VOLVO V40 2.0/96г. ГИ LOVATO
MITSUBISHI COLT V 1.3/99г.
Когато съдбата ти обърне гръб, не се отчайвай - изчакай я да се наведе!
Posts: 303
Threads: 10
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Aug 2008
Reputation:
0
beliya Wrote:Здравейте! Интересувам се от Volvo S40,1.6 бензин/метан,ръчни скорости,колата е 99г. Мой приятел си е харесъл такъв автомобил и има намерение да го купи, та исках да попитам за мнение.Какви са нравите на модела какви еветнтуални дефекти могат да се появят, двигател,скоростна кутия,ходова част и тн.Благодаря предварително на всички отзовали се да зарибим още един фен. :roll: като мотор наистина е слабичко 1.6 за това купе но не съм съгласен че метана убива още 30 коня стига да я е слагал истински майстор на метан и на бензин върви еднакво само дето харчи 3-4 пъти по - малко като пари .... обикновено тия с газови уредби са на повечко км /особено ако сега е вкарана в БГ/, ходовата част е горе долу слаба страна /за 3 години 2 пъти биелетки , шарнири по веднъж, тампон макферсон също веднъж, тампони на стабилизираща щанга 1 път и няколко други тампончета + тези на мотора/ като пари не са мн скъпи /биелетка 20-на лв шарнир 30-40 от тези тампоните на мотора 1 е най-скъп 280лв по спомен / скоростна кутия също не много нагласена за модела но според мен за тоя мотор 1.6 би била най - добрия вариант! Успех в пазаруването
Posts: 10
Threads: 2
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Nov 2010
Reputation:
0
Здрасти, моята кола е v40 2.0 97 г. на метан, ще започна само с това че случих на супер кофти късмет. Купих колата след 3-4 месеца се чу някакво чукане от мотора, след смяна на повдигачи на клапани и пълен преглед на моторната глава чукането не изчезна, след 20 км след подмяната на повдигачите и маслото колата едва не ми затегна и се оказа че от майстори кълнящи се че е невъзможно да ми чукат биелните лагери се оказа точно това и тия 20км след който колата едва не затегна бяха фатални за нея, прецака ми се коляновия вал до такава степен че нямаше начин да бъде шлайван и се наложи нов, както и да е смених си всичко но ми костваше около 1500лв цялата процедура понеже сменях целия мотор.
Както и да е идеята ми беше че след тоя случай съм на мнение че кола се купува единственно карана преди мен на бензин или дизел, в моя случаи някои гаден италянец я е карал на метан и е доливал само масло без да го е сменял и в следствие на отделяната вода може би в маслото след дългото каране е породило корозия в мотора.
Posts: 1,828
Threads: 49
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Nov 2008
Reputation:
0
Kолега това за 30-те коня е образно казано.Не съм ги смятал, но се губят.Говорех че мотора идва слаб.
VOLVO V40 2.0/96г. ГИ LOVATO
MITSUBISHI COLT V 1.3/99г.
Когато съдбата ти обърне гръб, не се отчайвай - изчакай я да се наведе!
Posts: 1,370
Threads: 51
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2009
Reputation:
0
Хайде и моите 20 цента по темата:
Твърдо НЕ!
Първо моторът е невероятно слаб, направо казано маломощен, пък и на метан...............С тази кола няма да може да се изпреварва!То и на бензин колата се мъчи, защото е 1,6 литров двигателя, пък на метан.
Имам представа от друго С 40 на метан, при това коалата е с двигател B4204S- 2,0 литровия като при мен-на метан тази кола повече от 120-130 км час не може да развие.
Не е добър вариант!
Ако иска С 40, при това на Газ- купува 2,0 ка и слага ГИ!
Кара/ше/ Волво С 40 2,0 бензин
1997г. 140 к.с.С уважение към съфорумниците.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.forum-lines.ru/rez/ab189818.gif">http://www.forum-lines.ru/rez/ab189818.gif</a><!-- m -->
Now AUDI A6 4F 2.4 2004г. 177 к.с.
Posts: 2,496
Threads: 110
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2007
Reputation:
2
И аз смятам че метана не е добра идея за този малък двигател. Освен това имам чувството, че тая тежка бутилка за метан отзад ще скапе бързичко деликатното задно окачване и ще стане мазало ... но това са само мои предположения де, може и да си фантазирам.
The Easy Driver
MOSKVICH 426 combi - 1968 - ex
SEAT TOLEDO/1.6 m.i - 1993 - ex
VOLVO S40/1.8 i - 1996 - ex
VOLVO V70 D5 - 2003 - ex
VOLVO S80 V8 - 2006 - now
Posts: 303
Threads: 10
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Aug 2008
Reputation:
0
ico_kosara007 Wrote:Kолега това за 30-те коня е образно казано.Не съм ги смятал, но се губят.Говорех че мотора идва слаб. не се разбрахме колега нямам предвид 30 коня или конкретни коне имам предвид че при добър майстор не се губи никаква мощност единствената разлика е че мъкнеш 200кг повече постоянно с теб аз който винаги съм бил противник на различни от бензин мотори щом почнах да се замислям майстора ми дава гаранция че колкото върви на бензин толкова ще върви и на метан с тая разлика че на метан 100км ще са ми 7лв. а на бензин в момента са ми 30лв :?
Posts: 1,828
Threads: 49
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Nov 2008
Reputation:
0
Загубата на мощност идва не от качествата на майстора а от вида на горивото.То и на метана е ГИ ама като калоричност е по-слаб.По-евтино гориво е но пък бутилката е по-тежка и обемиста и те лишава от пространство.Всеки сам си решава според кинтите.
VOLVO V40 2.0/96г. ГИ LOVATO
MITSUBISHI COLT V 1.3/99г.
Когато съдбата ти обърне гръб, не се отчайвай - изчакай я да се наведе!
Posts: 303
Threads: 10
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Aug 2008
Reputation:
0
ico_kosara007 Wrote:Загубата на мощност идва не от качествата на майстора а от вида на горивото.То и на метана е ГИ ама като калоричност е по-слаб.По-евтино гориво е но пък бутилката е по-тежка и обемиста и те лишава от пространство.Всеки сам си решава според кинтите. не ти погледнах подписа ти откъде си ако си от София да те пратя при един мой приятел който се занимава с метанови и в 100% от случаите твърди че колите вървят 1 към 1 на бензин и метан :roll: аз точно поради тази причина се замислих да сложа и аз метан иначе никога
|