Здравейте приятели,реших да взема да Ви покажа какво направих на моето Волво и да дадете мнение как ви се стува като "ъпдейта"е чисто визуален
Колата е Volvo V50 2005г 2.0D 136 к.с.
*сложих джанти O.Z. ENERGY 17x8 et 35 с гуми 225/45,предни Michelin Primacy HP и задни Avon ZZ3
*тонирах прозорците с фолио 3M от серия Colour Stable (CS 20)
*затъмних мигачите на огледалата и стоповете с транспарантно фолио ORACAL 8300
*Изпекох,отворих и боядисах фарове,халогени и тонирах страничните габарити
*сложих спойлер на 5-тата врата
*преработих предната решетка и я боядисах черна
*сложих заден парктроник
*инсталирах радар детектор Cobra XRS 969(анти "гладен полицай" уред) :mrgreen:
*и разбира се сложих ТУРБО лепенката,която вдига още 5 коня
За мен затъмняването на стопове и мигачи е олигофренско изпълнение. Хората си слагат кристални за да се виждат по добре че спират или завиват а вие обратното да затруднявате тези около вас повече.Кое му е тунинговането на затъмнен стоп ?
Всеки път като видя някои с затъмнени стопове и мигачи ми се иска да го изпраска с 50-60 - да се научи че тия стопове са направени да светят ярко а не да се лепят с фолио.
Maxijaz Wrote:За мен затъмняването на стопове и мигачи е олигофренско изпълнение. Хората си слагат кристални за да се виждат по добре че спират или завиват а вие обратното да затруднявате тези около вас повече.Кое му е тунинговането на затъмнен стоп ?
Всеки път като видя някои с затъмнени стопове и мигачи ми се иска да го изпраска с 50-60 - да се научи че тия стопове са направени да светят ярко а не да се лепят с фолио.
Да съгласен съм с теб,и аз направо полудявам когато карам зад Голф със боядисани стопове,аз поради тази причина съм използвам транспарантно фолио,на което светлопропускливоста му е 98% така,че го няма този проблем с затрудняването на околните
Kalchev_Vn Wrote:Изпипал си го. Визуално много по- добре изглежда от оригиналното изпълнение. Джантите и спойлера "отварят" колата. Спойлера оригинален ли е?
Благодаря
Споилера не е оригинален,не боядисан в МФ беше 780лв с ддс,и за това прибегнах до правене по поръчка,но честно казано не го направиха добре,можеше да се постараят доста повече :?
Колега, може и да ми се разсърдиш но все пак щом си пуснал темата то би трябвало да си съгласен предварително че ще понесеш критика на база на това че всеки си има негов вкус.
Стоповете не ми харесва как изглеждат, някак си се губят в силуета на колата а те все пак са с такава форма че са акцент.Така изглеждат прекалено пластмасови, безлични и пръскани пред блока със спрей за 6,50лв. от Бриколаж.
Второто което не ми допада това е решетката, без емблемата някак си губи мъжествеността си.
Тонирането на задните стъкла също никога не ми е било присърце, като видя кола направена така винаги я оприличавам на баничарка в която наистина се карат баници.Виж вече ако са всички джамове без предния е друга бира ама там чичко милиционер пляска през ръцете а и е неудобно вечер като се кара.
За спойлерчето, фаровете, халогените и джантите няма какво да кажа, харесват ми.
Оптичния тунинг е най-трудното нещо, в края на краищата човек се бори с дизайнери на които им е отнело доста време и труд да дадат крайния изглед на колата.За мен оптичния тунинг трябва да се прави така че или да е брутална промяна на външния вид или да е така пипнато че да е неангажиращо и да не прави впечатление.За задното спойлерче и фаровете гаранция че никой няма да разбере че има нещо слагано и преправено.Такива малки закачки правят колата уникална без да се натрапва.Примерно мойта жена понеже е по-проста си харесва определени коли.Говорим за S-класа на Мерцедес, 7-мица БМВ и Файтон на VW.Обаче от S-класите си харесва точно определени нo не може да ми обясни по какво се различават, казва "Ми по-готини са, някак си де да знам е така повече ми допадат". Става дума за W221 (последнат S-класа) но тунингована от АMG.Въпреки че тук в България, S-класите се прескачат под път и над път и сме свикнали с тях, едно AMG винаги прави впечатление точно с непринудено присъствие и много леко барнато тук-там.За това говорим, колата така да се тунингова че да грабне окото и в същото време да се чудят хората на тротоара какво е правено по нея а собствениците на такъв модел да се чудят дали тази кола не е заводски такава и дали не е поръчана с някакви други екстри.
За твойта сега на пръв поглед ми правят впечатление лайсните на вратите по средата и тези на предната броня и отзад на парктрониците.Те са в същия цвят като на тенекиите.Мислил ли си да ги пръснеш в някой друг цвят, примерно лилав Базикам се естествено.Примерно да бъдат в цвета на праговете а самите прагове пък предполагам че са един и същ цвят и материал като това черното под задния капак което се подава и решетката на линията на халогените.Те сигурно са мат някакъв и са шегрен, мисля че все ще има бояджия да ги направи лайстните така че да няма разлика.Ако са в друг цвят а именно с този на другите детайли като че ли биха придали обем на колата, погледната отстрани да изглежда по-дълга а погледната отпред и отзад да е по-широка.Я вземи едно ефтио черно тиксо което не лепи силно и за всеки случай го опипай с пръсти да хване по-слабо и облепи лайстните и кажи после как изглежда и дали ти допада.След това да не забравиш да го свалиш :tongue:
Извинявай пак ако нещо съм те засегнал с неуважение към труда който си положил но нали знаеш, мнението е като гъз@, всеки си има.По-интересното е че в България двама човека-три мнения :lol: