The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Проблем: B18FT гасне при изключване от скорост

#1
Здравейте. Проблемът е такъв - Като изключа от скорост, оборотите пропадат и или колата гасне, или спадат до толкова, че светват лампите по таблото, а после някакси успява да навакса и отново пали. Изглеждаше като мързеливо МПХ, смених го с друго - същата работа. Ако изключа от скорост, когато оборотите вече са около 1000, успява да се стабилизира. Идеи? (че много ме дразни вече)
Volvo 480 B18FT '89 (беше хубава реколта)
Reply

#2
Виж налягането на бензиновата помпа какво е!
Reply

#3
Стеф, ти като взема двигателя, взе ли и компа или си караш със на реното компа? (говоря за ЕКУ-то)
[Image: ab276107.gif]
[Image: ab245320.gif]

[Image: ab245321.gif]
VOLVO S40, 1.8 115hp, 97г. -Р 9969 минало
VOLVO 440 1.7i 89г. B18E, Р 1401 РС - минало
VOLVO 460 1.8 моно 91г. B18U, Р 0345 РС - минало
Reply

#4
Малко предистория - купих цялото Волво и прехвърлих мотора с цялата периферия. Това включва двата компа, дебитомера, цялата инсталация, касаеща управлението на двигателя, бензиновата помпа. Буксата на дебитомера е поразтопена, единият и пин е преправян, но съм взел друга и тия дни ще сменям. Във Волвото нямаше такива проблеми с празния ход.
Volvo 480 B18FT '89 (беше хубава реколта)
Reply

#5
Момчета, не ми помагате особено...буксата на дебитомера вече е сменена, подобрението е минимално...
Volvo 480 B18FT '89 (беше хубава реколта)
Reply

#6
izvinqvaite neshto mi se precaka kirilicata! :oops: proveri si i buksata na droselovata klapa na men mi se beshe skysal edin ot kabelite i imah sy6tiq problem !!! i ne na posledno mqsto vyzdushniq ti filtyr ! imah qdove i zaradi nego !
Четеш на някой коментарите, гледаш му профила и си викаш..."Тоя... няма начин щъркела да не го е изпускал".
Reply

#7
Vin_Diesel_9_0 Wrote:izvinqvaite neshto mi se precaka kirilicata! :oops: proveri si i buksata na droselovata klapa na men mi se beshe skysal edin ot kabelite i imah sy6tiq problem !!! i ne na posledno mqsto vyzdushniq ti filtyr ! imah qdove i zaradi nego !
Въздушният филтър е на 279 км Big Grin Мерси за насоката, и аз вече клоня към ТПС. Ще пиша, като има резултат.
Volvo 480 B18FT '89 (беше хубава реколта)
Reply

#8
Стеф Wrote:
Vin_Diesel_9_0 Wrote:izvinqvaite neshto mi se precaka kirilicata! :oops: proveri si i buksata na droselovata klapa na men mi se beshe skysal edin ot kabelite i imah sy6tiq problem !!! i ne na posledno mqsto vyzdushniq ti filtyr ! imah qdove i zaradi nego !
Въздушният филтър е на 279 км Big Grin Мерси за насоката, и аз вече клоня към ТПС. Ще пиша, като има резултат.[/quo

Провери си и датчика на ХОЛ !!!
Четеш на някой коментарите, гледаш му профила и си викаш..."Тоя... няма начин щъркела да не го е изпускал".
Reply

#9
Датчикът на КВ е ок. Пък и от него изобщо нямаше да пали. Вчера реших да почистя буксата на ТПС-а и изненада... Нямаше много останало за чистене - цялата е разтопена и два от пиновете са потънали много навътре, другите са разкривени. Набавих си букса, остава да я сменим. И дано да се оправи, че взе да ми писва вече...
Volvo 480 B18FT '89 (беше хубава реколта)
Reply

#10
Малко ъпдейт по въпроса - смених и буксата на ТПС. Има подобрение, но пак не е както трябва да бъде. Дайте съвет с какво най-удачно и най-безопасно се почиства дебитомера?
Volvo 480 B18FT '89 (беше хубава реколта)
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)