The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Проблеми с гърнето

#1
Здравейте колеги,
карам Volvo 440 GLT 1989 година с двигател на рено 1.7i,
значи направо на въпроса, имам проблеми с гърнето или както каза майстора разбита е двуянката и меките връзки са за смяна. Майстора каза цена 260 лв. за частите- двуянка+меки връзки........:roll: , бихте ли ми казали това много ли е за кола като мойта и може ли евентуално да се намерят по евтини части. А също добре ли ще е ако се вземат части от друго Volvo и дали ще паснат както трябва :?:
Reply

#2
Здравейте колеги,
карам Volvo 440 GLT 1989 година с двигател на рено 1.7i,
значи направо на въпроса, имам проблеми с гърнето или както каза майстора разбита е двуянката и меките връзки са за смяна. Майстора каза цена 260 лв. за частите- двуянка+меки връзки........:roll: , бихте ли ми казали това много ли е за кола като мойта и може ли евентуално да се намерят по евтини части. А също добре ли ще е ако се вземат части от друго Volvo и дали ще паснат както трябва :?:
Reply

#3
Здравей.
Майстора ти явно си разбира от работата...
Щото мноого те е понатоварил.
Друг е въпроса, че смяната на двуцевката с меката връзка на нея е трудно занимание.
Отделно самата тя трудничко се намира за твоя модел.
Нормална цена е 60-80 лв. втора употреба.
Имам такава, която е от една от моите стари коли и е за изхвърляне или за мостра.
Жоро
Reply

#4
Здравей.
Майстора ти явно си разбира от работата...
Щото мноого те е понатоварил.
Друг е въпроса, че смяната на двуцевката с меката връзка на нея е трудно занимание.
Отделно самата тя трудничко се намира за твоя модел.
Нормална цена е 60-80 лв. втора употреба.
Имам такава, която е от една от моите стари коли и е за изхвърляне или за мостра.
Жоро
Reply

#5
Тоя верно те е нстоварил
аз съм с 360 и за двъцевка работа ми взеха около 80 май, вече не помня, но 260 тоя направо се подиграва с хората
Volvo 360GLE лети с попътен вятър :-), а да и едно S70 2.5 TDI не него не му требе попътен ветър Big Grin
Не повтаряй грешките на другите, така твойте ще са УНИКАЛНИ :-)
Вече не се казва "Върви на майната си", а се казва: "Ходи в Русия"
Reply

#6
Тоя верно те е нстоварил
аз съм с 360 и за двъцевка работа ми взеха около 80 май, вече не помня, но 260 тоя направо се подиграва с хората
Volvo 360GLE лети с попътен вятър :-), а да и едно S70 2.5 TDI не него не му требе попътен ветър Big Grin
Не повтаряй грешките на другите, така твойте ще са УНИКАЛНИ :-)
Вече не се казва "Върви на майната си", а се казва: "Ходи в Русия"
Reply

#7
Яко те е натоварил наистина майстора, при мен преди няма и година се скапа почти всичко и в мкомплект 33 на околовръстното в София ми взеха 145лв за резонансно гърненце на мястото на избушения катализатор, ново гърне и тръби + работата, от моите чаркове остана само средното резонансно гърне с малко тръба - около половин метър общо. Само за спортните накрайници се изциганиха - 1 много добър дето щял да отива на колата ми за 35-40лв Smile
тръбите и гърненцата са на Аспо - български, доста хора са доволни, алуминизирани са и уж не гният. Засега имам забележки само по заварката на старото средно гърненце с новите тръби, предполагам че се дъжи на корозията на старите неща по ръба на заварката...
Общо взето за качество на работа, качество на частите и цена има +++ ...
Всеки ден, започващ с над 300 коня под капака е добър Smile
Reply

#8
Яко те е натоварил наистина майстора, при мен преди няма и година се скапа почти всичко и в мкомплект 33 на околовръстното в София ми взеха 145лв за резонансно гърненце на мястото на избушения катализатор, ново гърне и тръби + работата, от моите чаркове остана само средното резонансно гърне с малко тръба - около половин метър общо. Само за спортните накрайници се изциганиха - 1 много добър дето щял да отива на колата ми за 35-40лв Smile
тръбите и гърненцата са на Аспо - български, доста хора са доволни, алуминизирани са и уж не гният. Засега имам забележки само по заварката на старото средно гърненце с новите тръби, предполагам че се дъжи на корозията на старите неща по ръба на заварката...
Общо взето за качество на работа, качество на частите и цена има +++ ...
Всеки ден, започващ с над 300 коня под капака е добър Smile
Reply

#9
м комплект 33..... за толкова пари ще ти сменят всичко по генерацията Big Grin
Ex: Volvo 440; 1.9 TDi, Ауди А4, :-|
[Image: a2_h14_22_7_1993_2_1a.gif]
Reply

#10
м комплект 33..... за толкова пари ще ти сменят всичко по генерацията Big Grin
Ex: Volvo 440; 1.9 TDi, Ауди А4, :-|
[Image: a2_h14_22_7_1993_2_1a.gif]
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)