The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Усещам вибрациите на двигателя във волана, нормално ли е ?

#1
Такаммм...

Днес се хванах че усещам вибрациите на двигателя когато колата е спряна (на светофар). подобни вибрации няма никъде другаде по купето, нито по лоста за скоростите (автоматик е). Мислите ли че е нормално, нали системата на волана минава през сервоусилвател който не трябва да работи в обратна посока (от колелата към шофьора)? Серво-то си работи нормално според мен и течност си има достатъчно.
-Oly-
Reply

#2
Такаммм...

Днес се хванах че усещам вибрациите на двигателя когато колата е спряна (на светофар). подобни вибрации няма никъде другаде по купето, нито по лоста за скоростите (автоматик е). Мислите ли че е нормално, нали системата на волана минава през сервоусилвател който не трябва да работи в обратна посока (от колелата към шофьора)? Серво-то си работи нормално според мен и течност си има достатъчно.
-Oly-
Reply

#3
да не се бъркаш нещо... няма как да ти вибрира волана от двигатела а купето не !!! :?
Ex: Volvo 440; 1.9 TDi, Ауди А4, :-|
[Image: a2_h14_22_7_1993_2_1a.gif]
Reply

#4
да не се бъркаш нещо... няма как да ти вибрира волана от двигатела а купето не !!! :?
Ex: Volvo 440; 1.9 TDi, Ауди А4, :-|
[Image: a2_h14_22_7_1993_2_1a.gif]
Reply

#5
Shubert Wrote:да не се бъркаш нещо... няма как да ти вибрира волана от двигатела а купето не !!! :?

Не бъркам, и за това ми е странно. Двигателя към купето е окачен на тампони докато през колелата и кормилните щанги е твърдо закачен към кормилото. само със сервото как стои въпроса не ми е ясно.
-Oly-
Reply

#6
Shubert Wrote:да не се бъркаш нещо... няма как да ти вибрира волана от двигатела а купето не !!! :?

Не бъркам, и за това ми е странно. Двигателя към купето е окачен на тампони докато през колелата и кормилните щанги е твърдо закачен към кормилото. само със сервото как стои въпроса не ми е ясно.
-Oly-
Reply

#7
orlincho Wrote:само със сервото как стои въпроса не ми е ясно.

ами така седи че доста силни удари да се усещат съвсем леко на волана Wink
Ex: Volvo 440; 1.9 TDi, Ауди А4, :-|
[Image: a2_h14_22_7_1993_2_1a.gif]
Reply

#8
orlincho Wrote:само със сервото как стои въпроса не ми е ясно.

ами така седи че доста силни удари да се усещат съвсем леко на волана Wink
Ex: Volvo 440; 1.9 TDi, Ауди А4, :-|
[Image: a2_h14_22_7_1993_2_1a.gif]
Reply

#9
Волана ти е хванат за рейката която е хваната за предния мост където е хванат и ДВГ, при автоматика предаването от лоста към кутията мисля че е електрическо или в най-лошия случаи със жило, а между моста и купето обикновено има още едни тампони, така че според мен е нормално да осещаш вибрациите малко по силно върху волана, но малко, ако е силно тогава вече не е нормално, но какво може да е трябва да се види, това което се сещам засега е тампон на ДВГ или ск.кутия, но трябва да е маслен и да е изпуснал в следствие на това са се увеличили вибрациите на моста което ти осещаш на волана, но това е много вяла хипотеза.

П.С.: Сега видях, че колата ти е 850, защо не попиташ и в раздел 8ХХ, там може някой да е имал такъв случай.
Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!
------------------------
Volvo S60 D5 - 2003, 163hp/4000, 347Nm/1750 & Volvo S40 1.6D - 2006, 110hp/4000, 245-280Nm/1750 & Volvo 460 1.9TDi - 1996, 90hp/4500 180Nm/2200 & Volvo 460 GLE - 1994, 1721cc. - 106hp
Reply

#10
Волана ти е хванат за рейката която е хваната за предния мост където е хванат и ДВГ, при автоматика предаването от лоста към кутията мисля че е електрическо или в най-лошия случаи със жило, а между моста и купето обикновено има още едни тампони, така че според мен е нормално да осещаш вибрациите малко по силно върху волана, но малко, ако е силно тогава вече не е нормално, но какво може да е трябва да се види, това което се сещам засега е тампон на ДВГ или ск.кутия, но трябва да е маслен и да е изпуснал в следствие на това са се увеличили вибрациите на моста което ти осещаш на волана, но това е много вяла хипотеза.

П.С.: Сега видях, че колата ти е 850, защо не попиташ и в раздел 8ХХ, там може някой да е имал такъв случай.
Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!
------------------------
Volvo S60 D5 - 2003, 163hp/4000, 347Nm/1750 & Volvo S40 1.6D - 2006, 110hp/4000, 245-280Nm/1750 & Volvo 460 1.9TDi - 1996, 90hp/4500 180Nm/2200 & Volvo 460 GLE - 1994, 1721cc. - 106hp
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)