The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
вакуум тест за v70 / xc70

#1
Привет колеги,
някой има ли идея ( защото аз нямам Smile ), къде могат да ми направят вакуум тест, на тръбите за горивната смес, въздух и масло на двигателя?
Предварително Благодаря!
[Image: volvo.jpg]
Reply

#2
Няма такива тестове по липса на вакум при загасена кола.

За тръбите за гориво . Натисни клапана на рейката на инжекторите(като за автомобилна гума е) на студена непалена кола. Ако цвръцне бензин - всичко е наред, системата държи налягане.

На тръбите за масло - ако нещо е разхерметизирано ще има теч и ще ти свети лампата на таблото поради липса на налягане.

На тръбите за въздух - Ако има скъсан маркуч ниските обороти не падат под 1000 на топла кола.
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Reply

#3
По други форуми ,за проблема който имам,като първа стъпка, предлагат точно това :
пускане на вакуум тест или пушечен тест за откриване, разхерметизираност на системите.
Проблема е :
при вдигане на 3000-3500 обороти , двигателя влиза в сервизен режим на работа (limp mode), след рестарт или от самосебеси след известно време се самооправя. Доколкото четох, проблема е често срещан при D5 двигателите, а грешката която се регистрира от компютъра е 6805.

Поздрави.
Reply

#4
Дросел клапичката вече издиша... :wink:
Нека говорят,а ние ще правим каквото трябва и каквото е редно.
Шампион за сезон 2011-2012 с Volvo S60 D5- Шампионат по издръжливост на пилоти и автомибили
Шампион към БФАС 2014 с Volvo 480 ES - Шампионат по издръжливост на пилоти и автомобили
Reply

#5
Kangalov Wrote:Дросел клапичката вече издиша... :wink:
Smile Да се смея ли ?
Какво е това? Нямам никаква идея!
По това което четох, възможните причини са :
-липса на херметизация по тръбите
-една клапа ( сигурно е същата , за която говориш), но май е сменена от предишният собственик
-тампони на двигателя
-интеркулер ( и това незнам какво е )
-на последно място - турбото
Reply

#6
Ами аз смених две дросел клапи до 160 000 км.Зависи колко ти тежи крака на газта...
Ако не е от дросел клапата ,много правилно си се насочил.За да стигне въздуха от турбото до дросел клапата и да отиде където трябва ,минава през пластмасови въздуховоди на които има гарнитури на снадките.Дай точно кой D5 мотор е и колегите с ВАДИС,ще ти посочат пътя и къде да гледаш.Иначе в МП ще ти решат проблема ...
:wink:
Нека говорят,а ние ще правим каквото трябва и каквото е редно.
Шампион за сезон 2011-2012 с Volvo S60 D5- Шампионат по издръжливост на пилоти и автомибили
Шампион към БФАС 2014 с Volvo 480 ES - Шампионат по издръжливост на пилоти и автомобили
Reply

#7
d5244t е двигателя
Reply

#8
Здравей колега,
имаш ли някакво решение на проблема, че и аз срещам същите симптоми - влиза си в "limp" режим при рязко ускоряване. Иначе при плавно ускоряване си качва оборотите до 4000 и си държи скорост
Reply

#9
Колеги ,и аз имах абсолютно същия проблем с моя Д5 ,при същите обороти влизаше в авариен режим.При диагностика отчиташе същата въпросна грешка 6805/ако проверите във ВАДИС - "Грешно налягане на турбото"/.След много главоблъсканици се стигна до правилната диагноза - запушена геометрия на турбината !!! Решението беше сваляне на турбината ,почистване в "Real turbo" срещу 120 лв. и монтиране обратно/общата стойност на всички гарнитури в МОТОПФОЕ - 40лв./. Задължително проверете и състоянието на тампоните на мотора ,дали не изпускат вакуума ,защото това много спомага за повредата/ако не ви се дават 250лв.за тампон може да се запуши маркуча към него Big Grin/.Стигнах до извода ,че за да не се стига до този проблем не трябва да се кара дълго с ниски обороти ,да се "продухва" от време на време на магистралата , и разбира се - до колкото е възможно в България - по-качествена нафта.
Volvo S60 D5 - D5244 T - 2004
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)