The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Лебедът обядва с масло май ...(740 гори масло)

#11
Ами аз за пръв път я забелязвам, че отдолу около картера има много масло, което си личи, че идва от задната страна на капака на клапаните т.е. където е дистрибутора. И се чудя уплътнението на капака ли е или от о-пръстена. Но ще сменя и двете. Иначе е точно както ти казваш. Като я настъпя малко и 2-3 дни след това като проверя маслото и установявам, че липсва доста... Smile)) Благодаря за съветите на всички! Скоро ще я чака малък ремонт Big Grin Smile))
I ROLL
VOLVO 740 2.0 163 h.p. B200ET 1985
Reply

#12
Смених гарнитурата на капака.. вярвате или не като я изпуснах на земята и я ритнах без да искам и се счупи :O :O Big Grin Big Grin
I ROLL
VOLVO 740 2.0 163 h.p. B200ET 1985
Reply

#13
Нормално маята като бях тръгнал да я свалям си се строши без да я изпускам Big Grin . От там и от картера ми губеше повече от литър масло на 1000км . Ти пак си по добре от мен щото аз съм 16 клапана и свещите са ми в средата на главата и като се беше ИЗПУСНАЛА гарнитурата при свещите беше пълно с масло
Случва се да върви като по масло, а малко по-късно се изяснява, че това е вазелин...
If you dont like where you are, then change it! You are not a tree
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)