The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Съвет: S80, леко огъната броня над калника и боя

#1
Здравейте,

От скоро съм горд собственик на S80 D5 2003г. И естествено още първите няколко дни трябваше да поема каръщина.
Като я показвах на приятелчета един "умник" реши да провери как са амортисьорите и натисна бронята на предния калник ама явно щото е голям хитрец вместо точно над калника я натисна по към вратата и хоп, бронята леко хлътна по формата на дланта му. Няма да обяснявам подробности за настроенито ми в този ден.

Въпроса ми е понеже хлътналото е много малко, но все пак като се вгледа човек се забелязва дали има начин да се оправи без да се наложи да пребоядисвам целия калник. Бях чувал за някакви спрейове, които опъват бронята като се напръска, но само съм чувал и изобщо не знам дали ще стане номера при мен. Ако може да дадете съвет дали мога да мина без манипулация, от която следва пребоядисване.

Сега и за втората каръщина... Бях я спрял на един жилищен паркинг и като си тръгвах забелязах, че отзад пластмасовата броня в средата почти до горния ръб се е напукала и паднала част от боята в кръгова форма, което ме навежда на мисълта, че някои тарикат с теглич ме е подпрял. На самата броня нищо и няма но си личи олюпеното. Въпроса ми тук е дали може да се заличи тази 2см повреда без отново да се пребоядисва целия детайл?

Бих прикачил снимки, но фотоапарата в момента съм го дал на сестра ми, която чак след няколко дни ще се прибере. Ако може да дадете акъл без да се налага да кача снимки ще е супер. Smile

Хайде със здраве!

P.S. Боята е тъмно сив металик ако е от значение.
Volvo S80 D5 163hp 2003
Reply

#2
Застраховка няма ли това S80?
Обикновенно тези неща ги поема затрахователя. :wink:
Reply

#3
То застраховката не влиза ли в действие при ПТП? Онзи с теглича изобщо не знам кой е и кога е направил белята...
Volvo S80 D5 163hp 2003
Reply

#4
The Storm Wrote:То застраховката не влиза ли в действие при ПТП? Онзи с теглича изобщо не знам кой е и кога е направил белята...

Че то не ти и трябва, ако имаш каско ще заведете щетите че са станали в твое отсъствие на паркинг (тоест както си е било) и готово.
Reply

#5
Мерси, имам каско. Ще ида да им кажа за какво става въпрос. И все пак тъй като колата я купих с платено каско, не съм още на ясно какви са им условията при такива ситуации, та все пак профилактично ако може и по един отговор на въпросите ми, в случай че пак ударя на камък. Smile
Volvo S80 D5 163hp 2003
Reply

#6
The Storm Wrote:Мерси, имам каско. Ще ида да им кажа за какво става въпрос. И все пак тъй като колата я купих с платено каско, не съм още на ясно какви са им условията при такива ситуации, та все пак профилактично ако може и по един отговор на въпросите ми, в случай че пак ударя на камък. Smile
Ами принципно имаш около 7 дни след покупката да отидеш при застрахователя, за да ти издаде добавък...иначе лошо.
Според-зависи, ако при издаването на този добавък се прави оглед на автомобила....може и да не ти признаят констатираните увреждания (това е индивидуално за всеки застраховател и го има в общите условия).
За останалите въпроси.... не. Технологично се боядисва цял детайл .... или се прелива където е най-тясно, щото с панелите излиза много скъпа цялата боя. Обаче аз не разбрах калника ли е хлътнал...или бронята, щото хлътнал калник, забрави да го изправиш без боядисване... а за броня, може и да извадиш голям късмет само с нагряване...да не се напука боята.
Успех.
[Image: main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=27919]
Volvo V40 2.0 1998
Reply

#7
Мерси за пояснението. Иначе леко е хлътнала бронята, не самия калник. Като отворих предният капак успях от вътре да я поизправя с натиск като по-голямата част от вдлъбнатото се оправи, остана съвсем лека нагърчена повърхност, която не можах да изправя, но то и мястото през което си проврях ръката е доста тясно и трудно мога да натисна по-силно, за да се пробвам да изправя остатъка. Иначе може ли да разясниш малко за това нагряване? Как става номера, тъй като вече се консултирах с трима тенекиджии и ми казаха, че си нямат и идея за този метод?
Volvo S80 D5 163hp 2003
Reply

#8
А тези тенекеджии, как ще ти изправят бронята... като дори не са чували за изправяне на деформации чрез термообработка? Big Grin Много ми е интересно, как някой хора хващат чука и кофата с кит....и започват да работят... то затова колите ни приличат на войнишки манерки Big Grin Принципно увреденият детайл се нагрява около мястото на огъването...и към центъра, за да стане по-пластичен...и след това се изправя, като отгоре се поставя нещо, което да му придаде правилната форма, китват се останалите деформации и се боядисва. Този метод става за почти всякакви материали....ако се прави както трябва те не губят свойствата си.
[Image: main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=27919]
Volvo V40 2.0 1998
Reply

#9
Явно тенекиджиите в Пазарджик са от времето на руските машини и не са усвоили нови умения. Ще се опитам все пак да потърся още някой. Ако не намеря ще се ходи в Пловдив...

Благодаря за помоща. Smile
Volvo S80 D5 163hp 2003
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)