The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ГИ Фобос

#1
Здравейте на всички ,от 2 дена имам ГИ Фобос .Разлика от бензин и газ не чуствам и в това отношение съм доволен.
Искам да попитам някой може ли да ми каже последователноста на режимите ,защото като чета по форумите пише различно .Благодаря много .
Не ми харесва само че при достигане на определена температура (мисля че беше 30 гр.) се преминава на бензин което мн не ме устройва защото минавам около 4-5 км .А през по студено време не ми се мисли .
Reply

#2
Здравей колега и честита нова придобивка. Веднага на въпросите ти-режимите са със следната последователност: нормален/1зв.сигнал/, икономичен/2зв.сигнала/ и спортен/3 зв.сигнала/. Градусите, при които преминава от бензин на газ при теб са си напълно нормални и в това топло време трябва да преминаваш на газ за около 1-2км., а понякога и по-рано. Зимно време е друга бира, но при ниска температура на охл.течност май си е по-добре да си все още на бензин иначе ще ти гори много газ и тепърва ще се оплакваш тук. Може да поискаш да ти настроят прехвърлянето на по-ниска температура, но евентуално чак в началото на зимния период. Поздрави и приятна вечер.

П.П. Попълни си в профила данните за автомобила, за да е ясно на всички и да получаваш точна и коректна помощ.
\\// (())  ||_  \\//  (()) S60 D5 185+к.с. М66.
Reply

#3
Благодаря ти колега за информацията ....аз като четох във сервизната книжка пише ,че може да се настрое и по обороти ....но както казваш ако пък не е добре загрята ще гори много газ Smile
Приятна вечер
Reply

#4
Задаването на прехвърлянето на бензин-газ и обратно, с оглед температурата на охладителната течност е най-добрия целесъобразен вариант, даващ възможност изначално изпарителя да започне да работи както трябва, при изискуема мининална температура, при която и менбраните се запазват много по-дълго време в добро състояние, в токова, позволяващо им да изпълняват своята функция. При липсата на оптимална температура, разбира се колкото по-висока е тя, толкова по-дорбе двигателя започва до гори много газ, което никак не е рантабилно, в някой случаи по-скъпо отколкото на бензин. Ако преотстъпваш колата на друго лице да я управлява и ако инжекциона е настроен да преминава на газ при определени, минимални обороти на двигателя, съществува голяма вероятност това лице да прехвърли, просто без да иска на газ и да влезеш вътре и евентуално да започнеш да правиш някакви ремонти по инжекциона, логична последица от неправилното преминаване на газ. Направи си елементарната сметка колко пари ще дадеш за ремонт на газовата система и не е ли по-добре с тези пари да си закупиш бензин и да оставих компютъра да прехварля, както и когато е необходимо по зададените му настройки. Освен това, следва да имаш и поне 20 литра бензин в резервора, за да не ти замине бензиновата помпа. Успех, много ще си доволен на газ, особено в започващия летен сезон.
София Волво v40 Bi-fuel 2002г.1783сс, B 4184 S9
Reply

#5
Колегата igt е прав.Можеш да кажеш на газмена да ти направи настройките по твой вкус но работата на ГИ изисква определени неща:
1.Загряла охл.течност поне до 45-50 градуса
2.Обороти около 2000
3.При загряла кола поне 0коло 15 -20 сек(лято) 30 -40сек(зима) преди преминаване на газ след като преди това колата е карана.
Това е необходимо да работи ГИ безпроблемно.
VOLVO V40 2.0/96г. ГИ LOVATO
MITSUBISHI COLT V 1.3/99г.
Когато съдбата ти обърне гръб, не се отчайвай - изчакай я да се наведе!
Reply

#6
На моя автомобил прехвърлянето от бензин на газ е направено да става на 30градуса. На брат ми на опел Астра със същия ГИ го направиха да става при 20 градуса, понеже той помоли газаджиите за това. Нито при мен, нито при него има някакъв проблем с ГИ, а и двата са вече над 3 годишни и с по на над 30 000км. Според мен е по-интересно да дискутираме кой от режимите е най-добър за използване, но и това също е въпрос на лично предпочитание. На икономичен режим съм вдигал 190км./ч. без дори да направи и опит за прехвърляне на бензин. Факт е, че на спортен режим колата е по-пъргава, но и разхода там е по-висок. Все пак кеф цена няма и всеки сам си решава. Поздрави на всички.
\\// (())  ||_  \\//  (()) S60 D5 185+к.с. М66.
Reply

#7
При Фобос с настройка за превключване на 30 градуса, лятото при 25 градуса навън, ако всичко ти е изправно трябва да превключиш почти веднага след потеглянето, няма логика да караш 4 км., нещо не е наред.

Когато превключиш след 4 км., спри и пипни изпарителя, ако е гореш настройките са за по-висока температура, ако е леко топъл ( 35-40 гр.) всичко е наред с настройките, тогава пипни маркучите на двигателя (късия кръг) или самия двигател, ако те са леко хладни ( 30-35 гр.) имаш проблем с термостата, колата небива да загрява толкова бавно, ако мотора е гореш а изппарителя чувствително по-студен, имаш лошо отоппление към изпарителя, трябва да се върже на друго място с по-голям дебит.

Иначе поздрави за добрия избор на ГИ Фобос. :wink:
Сервиз за монтаж на газов инжекцион.
Reply

#8
Поздрави за добрия избор, Фобос е отлична система.
Сервиз за монтаж на газов инжекцион.
Reply

#9
Ице, това става на всички ГИ-та, аз моя съм го направил да сменя на 40градуса вода, 700оборота (т.е. не е нужно да подаваш газ,за да преминеш на бензин), 5сек от запалване на газ (ако е загряла колата над 50градуса). Пробвай тия настройки и сподели колко литра бензин ще спестяваш на месец Smile
Колкото до ФОБОС.. нямам думи, те не можаха в София да ми обяснят и да ми дадат гаранции, че ще ми работи колата, понеже била турбо и издувала ЯКО... тотални.. да не споделям, бягайте на далече от тия. Софтуера може да е тотален опен сорс, но до там.. Дайте ми пример за добре направена кола, която да не е ходила 5-10 пъти до тия хорица за до настройка..
И да питам, че нещо не разбрах, като се опитваха да ми обяснят от ФОБОС, за какво по дяволите ми е FLASH LUBE?!?
Това все едно да си сложа горивна клетка от тия китайските и да чакам ефект.. Пълна простотия.. като цяло идеята е супер, но изпълнението е под всякаква критика. Не бих препоръчал на никой да ходи при тези ГЕРОИ. BRC, Landi Renzo и Bardolini имат много по-добри решения, които наистина работят.
Reply

#10
Фобос е отлична система, разбира се няма стойност ако не е поставена и монтирана качествено, за съжаление колкото по-сложен е сифтуера, толкова повече знания са необходими на монтажниците за настройка, така летвата при избор на сервиз се вдига значително, но това не е основание да заключим че марката Фобос е лоша.
Сервиз за монтаж на газов инжекцион.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)