The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ГИ Фобос

#11
100Y0 Wrote:На моя автомобил прехвърлянето от бензин на газ е направено да става на 30градуса. На брат ми на опел Астра със същия ГИ го направиха да става при 20 градуса, понеже той помоли газаджиите за това. Нито при мен, нито при него има някакъв проблем с ГИ, а и двата са вече над 3 годишни и с по на над 30 000км. Според мен е по-интересно да дискутираме кой от режимите е най-добър за използване, но и това също е въпрос на лично предпочитание. На икономичен режим съм вдигал 190км./ч. без дори да направи и опит за прехвърляне на бензин. Факт е, че на спортен режим колата е по-пъргава, но и разхода там е по-висок. Все пак кеф цена няма и всеки сам си решава. Поздрави на всички.


Благодаря на всички за отговорите .Сега да спомена след 13 000 км. пробег.Както вече писах ми превключваше след 4-5 км .Отидох и проблема веднага го отстраниха .Като бяха монтирали ГИ към големия кръг го преместиха на малкия и всичко си дойде на мястото .След тези всички км , проблем който имах беше единствено на бензин ( запушени дюзи на 5000 - 6000 км ,((дюзите са чисто нови )) което не мисля че е нормално ) Онзи ден като отидох за профилактика , смениха филтъра който се намира след изпаритела и почистеха газовите дюзи но бяха в много добро състояние .
Искам да попитам 100Y0 дали е имал проблем със запушени дюзи на бензин през тези всички км които е минал?
Reply

#12
Здравей колега sport84, не съм имал проблеми с бензиновите дюзи и дано да нямам за в бъдеще. Всъщност от началото на 2008г. съм с ГИ Фобос и досега съм см сменял само филтри и един път сменихме софтуера с по-нов, но това по мое желание. Следващия месец съм предвидил нова смяна на филтри, че като знам какво е качеството на пропан-бутана у нас направо ми става лошо :evil: . Напоследък обаче смених режимите и от икономичен преминах на нормален. Разхода се вдигна малко, но удоволствието от пъргавината на колата е по-голямо. Спортния режим твърде много бърка в джоба и затова съм карал на него, колкото да видя разликата, разбира се колата ускорява на него най-добре, ама сега е криза. Поздрави и питай, ако имаш някакви въпроси.
\\// (())  ||_  \\//  (()) S60 D5 185+к.с. М66.
Reply

#13
Благодаря колега за отговора , а сега имам няколко въпроса.Скоро смених малкото филтърче на газовия клапан, но преди това спрях на бутилката винтчето ( имали значение до колко трябва да го развартя ....сега е в положение отворено до края ) .И какво е придимството сега като си с нов софт.и дава ли голяма разлика между икономичен и нормален режим . :?
Reply

#14
Здравей колега, има разлика във вървенето между нормален и икономичен режим. При нормалния колата доста по-лесно ускорява и мотора не се мъчи. Това обаче е за сметка на разхода, но вечно щастие няма :mrgreen: . Прецени сам кой режим ти приляга повече и на крака и на джоба. Приятна вечер.
\\// (())  ||_  \\//  (()) S60 D5 185+к.с. М66.
Reply

#15
Колега, въпросните три режима не са изцяло отделни "профили", а просто три различни обогатявания или обеднявания, които обикновено никой не настройва - т.е. разлика няма между тях. За превключването бензин-газ, ако си купиш кабел от Фобос можеш да си го пренастроиш - може да превключва само по температура или комбинация от температура и определени обороти. Хем с кабела ще видиш какво представляват режимите, ще можеш да ги промениш и изпробваш, и изобщо да прецениш дали си струва да си играеш с тях.
Volvo 945 '97, B200FT, 155hp
Volvo 960 '93, B204FT, 190hp

savarturbo.se
turbobricks.com

It’s not the fart that kills, it’s the smell!
Reply

#16
Благодаря на всички ... ще пробвам различните режими и ще пиша разхода .Лека вечер
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)