Мисля, че съм споделял неколкратно подобни проблеми, но сега ще обобщя:
1. Поровете из форума и си прочетете инструкцията как се работи с вградения тестер: не са необходими никакви специални умения, а 5 минути - за да си изчетете кодовете от самодиагностиката - веднага ще видите дали има проблем в ел.системата или датчик. Който има свободни 2 часа (отиване, чакане и връщане до сервиз) и 50 лв. - моля...
2. При мен, заради изгнилата предпазна ламарина (dust shield) на спирачния апарат ми се зацапваше датчика и един като почне да не отчита - ABS-а изключва... btw, нормално е при неравна настилка също да изключва (все пак, нямаме ESP!)
3. При напредналата възраст на колите ни плюс неравномерен режим на работа, съвсем закономерно и компютъра на ABS-а може да "отшуми" по някое време. Моят натрупа грешки, които явно в един момент станаха хардуерни, тъй като отказа да ги изчисти след многократни Reset-вания на компютъра и почти цяла седмица без акумулатор. Ако стигнете до смяна на компютър: задължително търсете такъв, окомплектован със спирачната помпа! Да, знам, че излиза по-скъпо частта, но пък не знам другият вариант да е успял... :oops:
Много "майстори" твърдят, че при вадене (за почистване, например) задните датчици на ABS-а се чупели в 99% от случаите. Датчиците са ~100-тина лв./бройката, така че си преценете дали да не потърсите друг сервиз, `щото все пак има и майстори, които са способни за час да ги свалят, проверят и монтират обратно - без да чупят! :twisted: Ами това е: концентрирайте се в/у правилната диагностика (т.1 - вж. по-горе), после решавайте проблеми!