The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Проблем с ABS!!!

#1
Здравейте колеги, нов съм във форума, извинявам се ако пиша не където трябва. Наскоро се сдобих с волво 460, 96год. Индикаторът на таблото за ABS свети постоянно това значи ли, че трябва да сменя наклатките? Реших да проверя компютъра за грешки и в SWOT 1 излезе 2.2.2 - изчистих я, при третия SWOT/ABS/натискам копчето светва диода и до там, никаква реакция повече на диода. Какво да правя? При останалите SWOTOVE теста премина без грешки.
Благодаря предварително !!
VOLVO 460 1.8I 1996г.
Reply

#2
Аз съм имал подобен проблем. При мен беше един куплонг за захранването на ABS контролера ( захранващия кабел 8-10 мм2 дебел от акомулатора към контролера) беше клеясал и нямаше хубава връзка. След спояването на "Т"-то нямам проблем.
На скоро започна доста лесно да се изплючва, при преминаването през средно големи дупки. Така че ще требва по-обстойно да разгледам тази тема. Ако намеря пдобен проблем, като тваоя ще споделя прочетеното.

Поздрави !
Reply

#3
lsdjustsmile Wrote:Аз съм имал подобен проблем. При мен беше един куплонг за захранването на ABS контролера ( захранващия кабел 8-10 мм2 дебел от акомулатора към контролера) беше клеясал и нямаше хубава връзка. След спояването на "Т"-то нямам проблем.
На скоро започна доста лесно да се изплючва, при преминаването през средно големи дупки. Така че ще требва по-обстойно да разгледам тази тема. Ако намеря пдобен проблем, като тваоя ще споделя прочетеното.

Поздрави !


мдам и аз имах същият проблем с този куплонг,но сега стана нещо много странно
споих го 2 дена по късно пак почна да ми "цветИ" ии нз кфо да го правя.
Незнам как да си диагностицирам компа за грешки - има ли букса каква е , в кой сервиз да отида и колко ще ми струва
ако знаете нещо - отворен съм за идеи пък ше черпя по някой винкел .
Volvo 460 1.8 Моето БейБи
[Image: bannerfans_80297%20(4).jpg]
Reply

#4
Така Smile
Нали имах този проблем с ABS а Smile
ем "куплонг"-а си е наред
Проблема може да идва и от друго място (в момента съм в процес на разнищване)
От комютъра,ако се е зацапала буксата (този който е при двигателя)
По принцип (сега не разбирам много ноооо ) те са 2 едната е от горната страна (която се вади лесно) и тази която е под комютъра за ABS
Там от долу има букса (която я изчистих г/д ) и ABS а тръгна Smile
Но не за дълго в момента нямам време,но пак ще я почистя и ще ви кажа дали 100 % при мен е тръгнал Smile
Volvo 460 1.8 Моето БейБи
[Image: bannerfans_80297%20(4).jpg]
Reply

#5
На таблото ми свети ABS и това означава според мен, че не работи, то е и така ...
Как мога да го оправя да си бачка ABS-а?
na tabloto mi sveti ABS i tova ozna4ava spored men 4e ne raboti , to e i taka .... kaka moga da go oprava da si ba4ka abs-a ;x
Reply

#6
cekooo1991 Wrote:na tabloto mi sveti ABS i tova ozna4ava spored men 4e ne raboti , to e i taka .... kaka moga da go oprava da si ba4ka abs-a ;x
Моля те пиши на кирилица !
щом свети значи лошо- не работи.
Има доста теми във форума за това.
Може да от комютъра (клемите да са се надраскали - виж ги изчисти ги)
Може да от натрупани грешки - Извади плюса за 10 мин (на акумулатора)
Ако се включва когато тръгнеш - тогава е вероятно да са датчиците.

Това е моето мнение Успех Smile
Volvo 460 1.8 Моето БейБи
[Image: bannerfans_80297%20(4).jpg]
Reply

#7
мерси.ще пробвам Smile пък да видим
Reply

#8
не пак си свери и не работи след като извадих минуса за 15-мин...
Reply

#9
Мисля, че съм споделял неколкратно подобни проблеми, но сега ще обобщя:
1. Поровете из форума и си прочетете инструкцията как се работи с вградения тестер: не са необходими никакви специални умения, а 5 минути - за да си изчетете кодовете от самодиагностиката - веднага ще видите дали има проблем в ел.системата или датчик. Който има свободни 2 часа (отиване, чакане и връщане до сервиз) и 50 лв. - моля...
2. При мен, заради изгнилата предпазна ламарина (dust shield) на спирачния апарат ми се зацапваше датчика и един като почне да не отчита - ABS-а изключва... btw, нормално е при неравна настилка също да изключва (все пак, нямаме ESP!)
3. При напредналата възраст на колите ни плюс неравномерен режим на работа, съвсем закономерно и компютъра на ABS-а може да "отшуми" по някое време. Моят натрупа грешки, които явно в един момент станаха хардуерни, тъй като отказа да ги изчисти след многократни Reset-вания на компютъра и почти цяла седмица без акумулатор. Ако стигнете до смяна на компютър: задължително търсете такъв, окомплектован със спирачната помпа! Да, знам, че излиза по-скъпо частта, но пък не знам другият вариант да е успял... :oops:

Много "майстори" твърдят, че при вадене (за почистване, например) задните датчици на ABS-а се чупели в 99% от случаите. Датчиците са ~100-тина лв./бройката, така че си преценете дали да не потърсите друг сервиз, `щото все пак има и майстори, които са способни за час да ги свалят, проверят и монтират обратно - без да чупят! :twisted: Ами това е: концентрирайте се в/у правилната диагностика (т.1 - вж. по-горе), после решавайте проблеми! Big Grin
VOLVO 440 1.9 TD '95 (XC-70 D5 '2005, S40 1.6 '2009)
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)