06-23-2011, 06:28 PM
здравейте,
забелязвам понякога, че колата мени оборотите на празен ход, примерно след като съм карал с над 2000-2500 оборота, като изключа от скорост и оборотите се колебаят от 800 до 1000. Виждам го само при загрял двигател и най-вече при спиране на климатика.Тогава натоварването на двигателя намалява, оборотите се покачват леко и после се колебаят в посочения диапазон. Не падат критично, не гасне, но се колебаят. След 20-30 сек. или ако спра на място се оправят. Ако угася и запаля после всичко е ОК. Не мисля, че е нормално обаче. Друго , което виждам е, че определено старта на горещ двигател съвсем не е като на студен. Студена пали веднага, а когато е загряла вътри малко повече. Забелязвам и друго - при климатик на макс. промяната в поведението е доста сериозна....турбо дупката е много осезаема и докато не стигна до 1600-1700 оборота си е мъка. Днес например по наклон нагоре с климатик на максимум замалко да не мога да отлепя - мотора заглъхна, трябваше да изфорсирам прилично докъм 2000 оборота за да мога да тръгна както трябва.
Моля някой с такъв автомобил да сподели как е при него...Аз сериозно се замислям за чип, че тази турбо дупка особено с климатик и 2+ души в колата ме притеснява.....
Поздрави !
забелязвам понякога, че колата мени оборотите на празен ход, примерно след като съм карал с над 2000-2500 оборота, като изключа от скорост и оборотите се колебаят от 800 до 1000. Виждам го само при загрял двигател и най-вече при спиране на климатика.Тогава натоварването на двигателя намалява, оборотите се покачват леко и после се колебаят в посочения диапазон. Не падат критично, не гасне, но се колебаят. След 20-30 сек. или ако спра на място се оправят. Ако угася и запаля после всичко е ОК. Не мисля, че е нормално обаче. Друго , което виждам е, че определено старта на горещ двигател съвсем не е като на студен. Студена пали веднага, а когато е загряла вътри малко повече. Забелязвам и друго - при климатик на макс. промяната в поведението е доста сериозна....турбо дупката е много осезаема и докато не стигна до 1600-1700 оборота си е мъка. Днес например по наклон нагоре с климатик на максимум замалко да не мога да отлепя - мотора заглъхна, трябваше да изфорсирам прилично докъм 2000 оборота за да мога да тръгна както трябва.
Моля някой с такъв автомобил да сподели как е при него...Аз сериозно се замислям за чип, че тази турбо дупка особено с климатик и 2+ души в колата ме притеснява.....
Поздрави !