Posts: 63
Threads: 6
Thanks Received:
0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2008
Reputation:
0
Проблема е, че на дюзите се подава неравномерно напрежение - варира от 12.7 до 13.5, трябва да е 12V, това предизвиква така нареченото пикаене на дюзите или прекомерно подаване на безин. В последствие това прекомерно подаване на бензин от дюзите предизвиква давене на двигателя /изразено в липса на мощност м/у 2000 и 4000 оборота/ , както и огромен разход на масло близо 2 л за 1000 км.
При натискане на педала за газта през ауспуха излиза черен пушек и се чуват детонации в гърнето, на мястото на катализатора, който е демонтиран от 2 години.
не се забелязва сив пушек, нито има течове на масло.
монтирана е нова бензинова помпа, температурният датчик отчита в норми, ламбда сондата е ленива,но работи, мап сензора и датчика за въздуха след въздушният филтър също бяха подменени с работещи за тест, оказа се че няма подобрение
след всички проби майстора стигна до заключение, че компютъра не е наред....
това е проблема ако можете помогнете