The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Проблем възникнал при В40 Т4

#1
Здравейте колеги,

преди малко при изпреварване ми се случи следното...
Карам си на газ и тръгвам да изпреварвам, при което на около 3000оборота колата тотално се сдуха и обърна на бензин. Веднага се опитах да върна на газ, но не стана (явно ще трябва пак да диагностицирам каква грешка е запомнило). Светна веднага и ламбда-та. На газ и на бензин като наближа 2000оборота и почва да глъхне и да не върви хич.
Свещите са нови, нови бобини, кабели, въздушен филтър също преди 100км смених..
Да не би да се е откачил някой вакум към турбото и за това да ми прави проблем? Търся прима-виста решение на проблема, пък като ми остане малко свободно време ще го закача на диагностика да видим какво ще покаже..

Благодаря за съветите предварително!
Reply

#2
Здрасти колега,
ако си с газов инжекцион (най-вероятно си щом сама обръща на безин) трябва да смениш филтрите на газта. На всеки 10 000 км или малко повече се сменят. Задръстват се от боклуци в горивото. Смяната е около 20 лева. Дано това ти е проблема Smile
Volvo S40 2.0 '96 B4204S
PK 0500 HP
Reply

#3
Няма смисъл да гадаеш, виж каква грешка е записало - може да са много неща.

По отношение на филтрите при ГИ в повечето случай са два:
един преди изпарителя или вграден в него - струва около 2 до 5 лв и в зависимост от газта може да се задръсти и на 5 и на 10 хил. км;
втория е преди рейката и е 10-25 лв моя го смених на 30 хил. и не мисля, че му беше дошло времето.
Reply

#4
Провери си вакумите. Щом това го прави и на газ и на бензин следва да се изключат филтрите на газта, които разбира се сменят на определени километри - колкото на по-малко, толкова по-добре.
Провери отново при смяната на горепосочените неща дали всичко си поставил и свързал на място.
Ако наскоро си мил двигател, напръскай с контактен спрей всички ел. съединения.
София Волво v40 Bi-fuel 2002г.1783сс, B 4184 S9
Reply

#5
Според мен проблема е в газовата горивна система.Ако няма видимо откачено маркуче отивай при газмена може да е филтър,ама ти скоро слага инжекциона и не ми се вярва.Аз сменях горивен филтър на ГИ на 27к км и беше доста добре.Нека да ти прегледат инжекторите,рейката(братовчед ми имаше подобен проблем с дефектна рейка).Пък и нали ти е в гаранция все пак,отиваш и им досаждащ до отстраняване на проблема.
VOLVO V40 2.0/96г. ГИ LOVATO
MITSUBISHI COLT V 1.3/99г.
Когато съдбата ти обърне гръб, не се отчайвай - изчакай я да се наведе!
Reply

#6
Благодаря за мненията колеги,
проверих вакумните маркучета към дросела и турбото. Няма прекъсвания никъде. Газовия ми инжекцион още няма 9000км, така че изключвам всякакви евентуални проблеми по него- все пак го прави и на бензин това. пропуснах и нещо много важно да от отбележа- Постоянно ми свети DSA-то (оня ден го псувах, че не върши никаква работа и ето че..). Колата вече не работи и на място добре- все едно е на 2-3 цилиндъра.. като е в движение звука който се чува е все едно караш ЗАЗ или Порше от тия дето бая тръткат... Сега пак слизам да чета по двигателя дали ще намеря някаква грешка..
Reply

#7
Проблема е в първи и четвърти цилиндър, по пътя на логиката бобината.. реално тя се оказа, имам стари и с тях работеше по-добре.. Явно бобината не е хвърляла достатъчно ток за да захрани ДСА контролера... сега само ламбдата остана да свети, но поне е познат проблем...
Втора ръка бобина явно не излиза никога на сметка..
Reply

#8
За сега 2 бобини 2-ра ръка ... това е моята сметка. Още не ми се е налагало ПАК да ги сменям - то е до късмет. п.п. Прави се на утрепан по моргите - "търся за рено лагуна" че като чуят VOLVO и все едно чичо Скрудж им е насреща... (повече от 50-60 кинта не даваш, да си ги държат в склада, като са им толкова важни...)
УСПЕХ
[Image: ab276107.gif]
[Image: ab245320.gif]

[Image: ab245321.gif]
VOLVO S40, 1.8 115hp, 97г. -Р 9969 минало
VOLVO 440 1.7i 89г. B18E, Р 1401 РС - минало
VOLVO 460 1.8 моно 91г. B18U, Р 0345 РС - минало
Reply

#9
Ами и при мен е така за сега с тамън 2 бобини втора ръка, от които едната замина.. поръчал съм си от Ибей 2 за 20тина паунда. На лагуната май са само за атмосферен двигател? Ако имат и за турбо ще завия др песен Smile)
Иначе 150лв за чисто нова от МП няма как да стане...и пак трябва да чакаш 10тина дни.. имам чувството, че тая кола ако са и скапани свещите изяждат бобините за отрицателно време.
Интересното обаче при последната бобина е, че видимо нищо и няма- никакви механични щети като напуквания, черни очастъци или др видими забележки. Утре ще се опитам да облепя с изолирбанд едната ми по-малко спукана бобина, да видим дали ще закрепя положението за 10-20дена докато дойдат новите (стари)..
Reply

#10
Рено нали имат турбо на 2.0 литровия мотор? Аз също гледах в И-бей, но на вид са различни от тези при Т4-ката. Моите и двете ги облепих, че са тръгнали и засега нямам проблеми. Втора ръка ли си поръча за 20-на паунда?
VOLVO Т4 - ex
VOLVO XC 70
VOLVO C 30
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)