The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Смяна тампони стабилизиращата щанга v40 1.9 TD 2003

#1
Здравейте! Някой сменял ли е тампоните на стабилизиращата щанга?
Трябва ли да се свалят предните носачи за да ги подменя с нови?
Благодаря предварително!
Reply

#2
Носачите не, но се сваля (почти) гредата на предния мост. Работата е много пипкава тампоните са точно върху гредата и ако нямаш условия (подемник и стойки), по-добре посети някой сервиз.
[Image: main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=27919]
Volvo V40 2.0 1998
Reply

#3
<!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?f=8&t=18759">viewtopic.php?f=8&t=18759</a><!-- l --> Тук има няколко мнения по темата.
VOLVO V40 2.0/96г. ГИ LOVATO
MITSUBISHI COLT V 1.3/99г.
Когато съдбата ти обърне гръб, не се отчайвай - изчакай я да се наведе!
Reply

#4
Благодаря за информациятаSmile)
Най- вероятно ще посетя някой сервизSmile
Reply

#5
Само да допълня по темата, относно цените на въпросните тампони. В МП ми казаха цена 132лв. за двата броя, били нов модел от две части и тн. Показаха ми дори снимка на сменени предния ден на едно в40. Поразрових се малко в нета и открих тези тамопни с марка " Скан Тек" на цена от 24 лв с ДДС за брой абсолютно еднакви с тези които ми показаха в МП. Имаш и само гуменото уплътнение, което също може да се подмени със старите на цена от 10,80 с ДДС. Така, че ако някой има подобен проблем да не бърза да дава парите си в МП. Това е само съвет разбира се, нямам нищо против МПSmile))) има други неща които си заслужава да се купят от тях, но за тези две гумички смятам не оправданоSmile
Дано съм бил полезенSmile))
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.scantech-bg.com/index.php?page=2&m=320&lang=1&category=462&pc=460">http://www.scantech-bg.com/index.php?pa ... 462&pc=460</a><!-- m -->
Reply

#6
Здравейте!
Все още не съм сменил тампоните на предната стабилизираща щанга, защото се оказа доста сложна работа.
Имам няколко въпроса относно тази смяна и ако има някой, който скоро се занимавал с това да пише.
Някой сменял ли е тези тампони без да сваля предният мост? И има ли друг начин за смяната им?
Оказва се, че тези тампони са доста сериозна техническа грешка на господата инжинери от Швеция, но всички грешим понякогаSad
Reply

#7
Аз лично не съм сменял, но наблюдавах механиците като сменяха моите тампони. Свалиха надлъжната греда с тампоните, дето е под двигателя. Свалиха и носачите и с много зор успяха да стигнат и демонтират тампоните. Всичко това на подемник. Откъм двигателя извадиха една ламарина, дето пази изпускателния колектор да не нагрява други части по мотора. Доста сложна работа ми се видя. За смяната на двата тампона отидоха около 2 часа и малко отгоре. Не е работа за вършене в личния гараж. Кормилната рейка също пречи.
VOLVO V70 2.0D 2008г. 136к.с.
Code:
[url=http://forum-lines.ru/][img]http://forum-lines.ru/rez/ab286793.gif[/img][/url]

[Image: ab284504.gif]

VOLVO V40 1,9TD 1997г  VIOLET METALIC
[Image: ab214140.gif]
[Image: ab286793.gif]
Reply

#8
choki Wrote:Здравейте!
Все още не съм сменил тампоните на предната стабилизираща щанга, защото се оказа доста сложна работа.
Имам няколко въпроса относно тази смяна и ако има някой, който скоро се занимавал с това да пише.
Някой сменял ли е тези тампони без да сваля предният мост? И има ли друг начин за смяната им?
Оказва се, че тези тампони са доста сериозна техническа грешка на господата инжинери от Швеция, но всички грешим понякогаSad
Аз съм сменил доста такива тампони, но моста не съм свалял нито веднъж, развиват се болтовете колкото да висне в задния край за да ти позволи да развиеш 7милиметровите болтове които държат тампоните, работата е доста пипкава и бавна, необходим е подемник и подходящи инструменти. Трябва да се внимава при сглобяването когато се навиват въпроните болтчета да не се подведат накриво :!: :!: :!:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://ivailovgrad.com/" onclick="window.open(this.href);return false;">http://ivailovgrad.com/</a><!-- m -->
ASS, GAS OR GRAS - NOBODY DRIVES FOR FREE
VOLVO 850 2,0 20V 143HP - Ръбчо
VOLVO 940 D24TIC 122HP - Red Devill
VOLVO 480 B18FT   120HP - Жабчо
Reply

#9
Ицо850, благодаря за информацията относно тази смяна. По този начин изгелжада по приемливо да се сменят тези тампони. Не ми се искаше разголбяването на предният мост. Много благодаря още веднъж.
Reply

#10
Здравейте, смених тампоните на колата, по начина, както ico850 описал по-горе. Само наклонихме моста за да се достигне до болтовете на тампоните. Трудничко си беше, но стана перфектноSmile)) Благодаря на всички, които помогнаха и най- вече на ico850Smile))
VOLVO 440 GL 1.7 90PH 1991г. минало
VOLVO V40 1,9TD 115PH  2003г.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)