The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Volvo S40 1.6 D 110k. или 2.0 D 136k. ?

#1
Здравейте, наскоро си продадох колата, volvo S40 1.9 TD 115k 2002г. ,тъй като съм свикнал на пъргавината и икономичноста и, се целя в по новата S40-ка. Всеобщото мнение за S40 1.6 TD 110k. и 2.0 TD 136k. 2006/7г. че, са още по икономични и бързи! От вас искам да ми помогнете в избора на един от двата двигателя и дали подръжката като цяло е по скъпа, примерно на старото volvo не съм пипал нищо по ходовата част за 5 години каране, дали се намират лесно части и т. на т. ?
Reply

#2
2,0 - 136 кончета.И другото е доста пъргаво,но като го напълниш с хора и багаж не става.
Нека говорят,а ние ще правим каквото трябва и каквото е редно.
Шампион за сезон 2011-2012 с Volvo S60 D5- Шампионат по издръжливост на пилоти и автомибили
Шампион към БФАС 2014 с Volvo 480 ES - Шампионат по издръжливост на пилоти и автомобили
Reply

#3
...а като издържливост ? Има обява на едно такова в Пловдив, пише че е със сервизна книжка и е на 165000км. Има и тук във Варна, но е 1.6 110к на 89000км. , също със сервизна книжка (ако може да се вярва на това) Wink
Reply

#4
Определено с по-големия двигател ще изпиташ по-голяма емоция - добре ускорява и е по-еластичен в целия диапазон на оборотите. Предимство пред малкият е и това, че е с 6 предавки, което го прави и икономичен. Самият двигател е на Пежо и се монтира и в доста модели на Форд, Пежо и Ситроен, което го прави по-достъпен за обслужване и ремонт ако се наложи. За ходоватачаст на старото ти Волво съм доста изненадан, че си нямал още ремонти, като се има в предвид състоянието на варненските улици :-)))). Стария модел на съм го карал, но окачването на новата 40-ка е определено твърдо и доста стегнато. Като се кача в ,,Галант''-а на сина, имам чувството, че ще ме хване ,,морска болест'' :-)))))))). Но пък управлението е просто върхът - такова удоволствие няма да получиш от никой модел в този клас. Данъкът е малко по-висок - към двеста и няколко лева беше.Та моят съвет е да търсиш двигателя с 136 коня, но накрая да купиш този с 180 :-))))))))( D5). Успех.
Reply

#5
Благодаря за пожеланието и аз към това се стремя (D5), преследвам реални цели за сега Smile Иначе за въпросните двигатели четох, че са с 6 скорости и двата, не само малкия! За данъка не ме плашиш, плащах 220лв за старото Smile Малко ми е сранно да карам volvo с двигател на пежо или форд, а преди това беше на рено, но да се надявам че volvo ще са барнали все нещо и те, трябва да има разни подобрения все пак Smile))
Reply

#6
Защо пък сега подценявяш двигателите на Пежо. Повози се в един Форд Фокус и в едно Волво със същите двигатели, скоростни кутии и еднакво окачване и управление и ще се изненадаш колко различни са тази два, уж еднакви автомобила. Не знаеш ли, че в много от най-скъпите часовници се слага механика от друг производител.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)