The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
В40 дизел

#1
Колеги вече се ушашавих тотално и сега започнах да гледам дизела, защото явно няма да си намеря читаво Т4, та искам да питам тоя мотор коман рейла дето е, добър ли е,здрав ли е ,читави ли са като цяло. И ме интересува френски ли е или си е шведски,другото което е дали има някой представа на този дизелов мотор на колко бара му надува турбината?
Reply

#2
Аз лично не обичам дизел и като пристрастен към бензина мога да ти кажа, че ако си искал Т4 от дизела хич няма да си доволен. Просто няма нищо общо между бензин с турбина и дизел. Едното е за кеф, другото е за возене с нисък разход.

До Dx дизелите са на Рено, има и някакви екзотики с 1.9 ТДИ на Ауди, но не знам по какво се познават и кога са слагани. Ако се загледаш по обявите извън БГ ще откриеш, че по света никой не продава дизел на по малко от 300 000 на цените в БГ.

Понеже си имам един паметник на дизела мога да ти кажа, че по гнусно нещо от стар дизел няма - след 100 км със стар дизел миризмата на дизел ще те бележи за цял живот.
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Reply

#3
изписано е доста по твоят въпрос. Надявам се не те мързи да четеш Wink

<!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?f=8&t=18424">viewtopic.php?f=8&t=18424</a><!-- l -->
<!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?f=8&t=16735">viewtopic.php?f=8&t=16735</a><!-- l -->
<!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?f=8&t=3078">viewtopic.php?f=8&t=3078</a><!-- l -->
бивши:
V40 1.9D 115hp '03 - D4192T3
настоящ
Xc70 D5 185hp MY'06 - D5244T4
Reply

#4
joro74 Wrote:Аз лично не обичам дизел и като пристрастен към бензина мога да ти кажа, че ако си искал Т4 от дизела хич няма да си доволен. Просто няма нищо общо между бензин с турбина и дизел. Едното е за кеф, другото е за возене с нисък разход.

До Dx дизелите са на Рено, има и някакви екзотики с 1.9 ТДИ на Ауди, но не знам по какво се познават и кога са слагани. Ако се загледаш по обявите извън БГ ще откриеш, че по света никой не продава дизел на по малко от 300 000 на цените в БГ.

Понеже си имам един паметник на дизела мога да ти кажа, че по гнусно нещо от стар дизел няма - след 100 км със стар дизел миризмата на дизел ще те бележи за цял живот.

Луда работа!
В40 1.9тди 95к. 2000г.D4192T2
S60 2,4D5 163к.
Reply

#5
stefykan Wrote:
joro74 Wrote:Аз лично не обичам дизел и като пристрастен към бензина мога да ти кажа, че ако си искал Т4 от дизела хич няма да си доволен. Просто няма нищо общо между бензин с турбина и дизел. Едното е за кеф, другото е за возене с нисък разход.

До Dx дизелите са на Рено, има и някакви екзотики с 1.9 ТДИ на Ауди, но не знам по какво се познават и кога са слагани. Ако се загледаш по обявите извън БГ ще откриеш, че по света никой не продава дизел на по малко от 300 000 на цените в БГ.

Понеже си имам един паметник на дизела мога да ти кажа, че по гнусно нещо от стар дизел няма - след 100 км със стар дизел миризмата на дизел ще те бележи за цял живот.

Луда работа!

:?:
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Reply

#6
Такам...
Двигателя е един от най-здравите комон райл. На практика единствено турбото е слаба част,заради мястото,на което е поставено и след 150к км трябва да се смени. Съединителя е скъп,с демпферен маховик,но за към 5-600лв се прави с обикновен маховик и заспива. Мотора на ускорение до 100 км/ч не е кой знае какво,но на межд. ускорение 80-120 или 60-100 по мои наблюдения,а и на авто билд е най-добър (по-пъргав и от на фолксвагините),което е по-важно за изпреварване. Имаш винаги запас от мощ.вчера успях да закова 210 км/ч (от любопитсво),но километража лъже с 10-15 км. Частите са поносими, за 15к км не съм пипнал нищо по ходова част. Ако взимаш нека да е нов внос,защото хубавата ни нафта... Има и още неща,но сега не се сещам,ако ти се сещаш нещо,питай.

Ако си от Сф може да ти покажа как върви и да покараш малко.

А колега jоro74,защо си толкова недоверчиво настроен към дизела и по-спец. към новите? И аз като теб мислех.че са боклуци,но от както имам Волвето вече ми е друго мнението за КР моторите.
Volvo V50 D5 2006
Volvo S70 2.5 TDI
Volvo V40 1,9D 115h.p 2004
Nissan Primera P10 2.0D - ex.
Reply

#7
Мерси много колера,беше доста изчерпателен . Може и да прозваня да погледна за какво става на въпрос Smile
Поздрави !
Reply

#8
гледай да се възползваш от поканата Bender Volvoto на mudancho е фурия и аз имах честа да се повозя, че и да го покарам малко. Скоро ще трябва да се видиме пак с него че ми предстоят куп операции през които е минал вече успешно!

поздрави!
бивши:
V40 1.9D 115hp '03 - D4192T3
настоящ
Xc70 D5 185hp MY'06 - D5244T4
Reply

#9
Аз не съм настроен зле към конкретен дизел, а като цяло към идеята за дизелов двигател в лек автомобил.

Нямам идея да изпадам в религиозни спорове. Човек, който търси турбо бензин няма да е доволен от дизел - дизела е просто компромис заради разхода.

Нямам лошо мнение за новите дизели, имам лошо мнение за дизел над 200 000 км каквито са повечето продавани тук. Частите и ремонтите за дизел са по-скъпи, а системите за екология започват да причиняват много досадни проблеми след 150, 200 000 км. Когато оглеждаш бензинова кола можеш да получиш много добра представа за двигателя за 15 мин. При дизел е като автоматична скоростна кутия - късмет.
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)