The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Волво S60 от първите.

#1
Здравейте.
Харесъл съм едно S60 2,4T произведено 2000г т.е от първите бройки.
1.Бих желал да попитам да ли имат някакви "детски болести" ?
2.Има ли някакви изменения по конструкцията с течение на годините /например при Астрата 91-96 са над 100/.
Питам защото сърцето казва ДА а разума/джоба по - скоро не.... и дилемата е голяма Smile
3.Волвото е на 240хил км и се чудя какви компоненти и агрегати са на път да сдадат багажа скоро..??
Все още не съм намерил време да ида да го видя, но ще е тези дни...може би утре.
Благодаря предварително.
[Image: ab268624.gif]
[Image: ab262939.gif]
ВНИМАНИЕ!!!От много секс се ослепява!!!!!
Reply

#2
Колега..за детските болести незнам..обаче ме обезпокои факта че колата е на 240 000 км. ..а друг въпрос реални ли са..докато до сдаването на багажа..може да има износен съединител , главини , да има изгубена мощност вследствие износване на двигателя (сегменти , гумички на клапани ) може да гори масло което е много вероятно.. Поздрави !
УСПЕХ
Sweden style , by momcho00
____________________________________________________________________________
Клубна карта №:00389
[Image: ab271105.gif]
пазлы trefl
Reply

#3
Това, че е на 240хил. км. няма почти никакво значение АКО колата е поддържана съвестно. Търси сервизна книжка с печати Волво в нея или Мото Пфое ако е от Бг.
За болежки 60-тата серия от тези години има фабричен дефект с таблото и ако не е сменяно, може да се прецака. Симптоми до колкото съм чел са странно поведение и лампа за еърбега.
За турбинираните двигатели не знам, но атмосферните имат износваща се дроселова клапа, която никога не се знае дали/кога ще сдаде багажа.
Автоматиците си имат живот, до колкото колегите автоматикаджии казват е 150-200хил. км. и след това става солено.
За харчовете - както 1 колега наскоро беше писал - имаш кола-имаш проблеми, нямаш кола-нямаш проблеми. Колата 2ра ръка ти е известно, че е късмет предполагам.
Дай някаква информация за колата, нещо линк/снимки, за да се включат повече хора в дискусията, а пък и някой от колегите тук може вече да я е гледал...
2001 S80
Reply

#4
Това е обявата.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11310555452232254&f1=details">http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details</a><!-- m -->
Най - много ме притеснява да не излезе някой ремонт за 1-2К и да се озъбя...
Въпреки че за бензинов мотор предполагам, 300-400К км не трябва да са проблем ако е поддържан добре...
Ако някой колега е ходил да я гледа случайно да сподели Wink
[Image: ab268624.gif]
[Image: ab262939.gif]
ВНИМАНИЕ!!!От много секс се ослепява!!!!!
Reply

#5
marto4kata Wrote:Това, че е на 240хил. км. няма почти никакво значение АКО колата е поддържана съвестно. Търси сервизна книжка с печати Волво в нея или Мото Пфое ако е от Бг.
За болежки 60-тата серия от тези години има фабричен дефект с таблото и ако не е сменяно, може да се прецака. Симптоми до колкото съм чел са странно поведение и лампа за еърбега.
За турбинираните двигатели не знам, но атмосферните имат износваща се дроселова клапа, която никога не се знае дали/кога ще сдаде багажа.
Автоматиците си имат живот, до колкото колегите автоматикаджии казват е 150-200хил. км. и след това става солено.
За харчовете - както 1 колега наскоро беше писал - имаш кола-имаш проблеми, нямаш кола-нямаш проблеми. Колата 2ра ръка ти е известно, че е късмет предполагам.
Дай някаква информация за колата, нещо линк/снимки, за да се включат повече хора в дискусията, а пък и някой от колегите тук може вече да я е гледал...
Колега говоря попринцип за един двигател..съгласен ли си че не можеш да сравняваш един двигател примерно на 80 000 с двигател на 240 000 дори и да е поддържан..а доколкото това - вярно ако един двигател е поддържан няма да има ядове..но пак си я има амортизацията във всички чаркове !! :!:
Sweden style , by momcho00
____________________________________________________________________________
Клубна карта №:00389
[Image: ab271105.gif]
пазлы trefl
Reply

#6
Напълно съм съгласен, че купуването на кола втора ръка е изцяло на късмет. Това на колко километра е много условни, знаете как се прави и пр.
Горното е относимо при покупка от автокъщи и трети непознати лица.
Друг е въпроса при покупка от познат, което в настоящия случай неважи.
Огледай много добре колата, добре се пазари и ако всичко те устройва купувай.
София Волво v40 Bi-fuel 2002г.1783сс, B 4184 S9
Reply

#7
Да бе като я намери по обява на 120 000 да не си мислиш, че ще е на толкова. Wink

Кара се волвото на диагностика и то ще си покаже. От МП сервизна изтория.
А таблото - ремонтира се, спокойно.

Междодругото се загледах в обявите и ми останаха очите в това:
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?top...f1=details
За такова бих преживял и гадния волан дето го слагат на 60-тките. :roll:
Reply

#8
Обявата нещо мистериозно е изчезнала Big Grin
Търси друга и ще обсъждаме.
Относно километрите - кола на 80 000км на 2-3 години -Да!; кола на 10 години на 100 000км (реални) - Не, благодаря! Или е въртяла градско като побъркана или е киснала по паркинги и гаражи по неизвестни причини. Айде замислете се малко колко е нормалното каране на година и стига с тия амбиции да караме ползвани коли ама да са като нови. Не става - годините си е казват думата и си личи.
Относно износването, безспорно има разлика между 100 и 200 хил. км., ама тия двигатели са направени да се карат яко, особено по-големите кубатури, така че въпросните 240 хил. км. за това 2.4 не са проблем и има още много да отброи на километража. Даже тия километри показват, че колата явно е карала магистрално често, от което няма по-добре за 1 двигател - постоянни обороти, температура, смазване и прочие. Не се опитвам да правя реклама на милионниците по автокъщите, ама в крайна сметка кола от този клас се купува, за да се кара много.
Успех в търсенето!
2001 S80
Reply

#9
Да махната е обявата явно е продадена.
Продължавам с търсенето Smile
[Image: ab268624.gif]
[Image: ab262939.gif]
ВНИМАНИЕ!!!От много секс се ослепява!!!!!
Reply

#10
Давам пример по моята(шлепа):
На таблото пише 240к (аз си знам че са поне 340к).
Пр**ба ми се дроселовата клапа (прословутата Мангнети УМрелли) и по позишън сензора видях, че най-изтърканата част е била тази между 2500-3500 оборота, което ще рече, че е карана извън града основно. Да си призная, този извод ме зарадва и ми помогна по-лесно да преглътна покупката на друга клапа Smile
Та какво се опитва колегата по-горе, както и аз да ти кажем - по-добре да видиш на таблото една реална цифра, макар и голяма, отколкото нещо нагласено.
Защо? Защото джамбазите са гадни животни и по мои наблюдения биват 2 типа:
едните не докосват нищичко - както са взели колата така ти я дават (аз предпочитам този тип),
а другите "пудрят" автомобилите: Слагат джанти (или просто ги дават да бъдат боядисани); "блъскат" двигателя с добавки, само и само да изглежда "перфектен" (сменяш маслото за твоя сметка и всичко лъсва, ако не си доволен си назад една туба масло, но ако не си го направил и я купиш може да си набутан много повече); някъде чукнато-дернато се оправя (обикновено не по изискванията за качество, а колкото да изглежда лъскава), "въртят" километража (с което губиш представа кога да извършваш(оачкваш) обслужванията на по-големи сервизни интервали - ремъци, ламбда сонди, дросел, свещи?, масло кутия, съединител и т.н.), перат тапицерии или подменят салони. Изчистват грешки, а ако някоя е перманентна и "светва" отново нерядко просто махат крушката от таблото; подменят волана или претапицират за да могат да кажат "Ейго на, волана е като нов дори"; слагат се нови гумени подложки на педалите и какви ли още не трикове - няма да ги изреждам всичките.
Имаше една стара тема аналогична на тази но за S/V40 където бях изписал един сериозен пост как да се съди за реални километри и как да се бият джамбазите с техните си камъни по техните глави - потърси я.
УСПЕХ
[Image: ab276107.gif]
[Image: ab245320.gif]

[Image: ab245321.gif]
VOLVO S40, 1.8 115hp, 97г. -Р 9969 минало
VOLVO 440 1.7i 89г. B18E, Р 1401 РС - минало
VOLVO 460 1.8 моно 91г. B18U, Р 0345 РС - минало
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)