The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Смяна на Амотрисьори S40 1.8 16v 1995-1999

#1
От скоро карам една S40 1996 1.8 16v и вози отвратително твърдо ( средна големина кола пък вози като каручка). Четох много из форума но не намерих как мога да разбера сегашните амортисьори дали са Sport или Comfort.
Ако ги сменя с някакви нови Comfort дали ще се подобри возията или трябва да се сменя още нещо на Comfort.
С каква марка да ги сменя евентуално (на няколко места препоръчват МОНРО), от кой магазин евентуално и за колко пари.
Volvo S40 1.8 16V 1996
Reply

#2
Няма как да разбереш, различават се по цвета на пружините, но след 10 години всички са еднакви на цвят. Сменят се пружини и амортисьори. Ако искаш да те вози меко смени колата.
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Reply

#3
В подкрепа на Жоро - дори и с окачване комфорт, возията на S/V40 си е трърдичка...
[Image: ab276107.gif]
[Image: ab245320.gif]

[Image: ab245321.gif]
VOLVO S40, 1.8 115hp, 97г. -Р 9969 минало
VOLVO 440 1.7i 89г. B18E, Р 1401 РС - минало
VOLVO 460 1.8 моно 91г. B18U, Р 0345 РС - минало
Reply

#4
Ясно .... Но все пак някакав надпис някъде няма ли по тея амртисьори?
Volvo S40 1.8 16V 1996
Reply

#5
Има - part number, написан на амортисьора. Във Вадис може да се провери, но не го правя в момента защото няма разлика. Моята кола е със спортно окачване отзад и амортисьори за Comfort отпред. Колега е със Comfort на 4те колела - няма никаква разлика, колата прави синки на задника по паваж, на дълъг път си е супер.

Трябва да смениш амортисьори и пружини - около 500 лв на ос. Резулатата не си заслужава парите - пак си е твърдо.

Ако се разровиш в темите ще откриеш, че всички се оплакват от твърдо возене на 40ка. Нищо не помага - такова си е. Всеки опит да "омекне" е просто излишен разход.
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Reply

#6
Аз пък искам да се втвърди Big Grin Big Grin Иначе не е вярно това за цветовете... виждат се и на 14години... Ето ти един PDF... от него може да разбереш почти всички характеристики на окачването. Описано е къде да търсиш цветната маркировката на пружините. Виж ги и ако се окажат по-твърди от мойте...може да направим трампа Wink
Успех.


Attached Files
.pdf   40 series - Suspension and Steering.pdf (Size: 570.53 KB / Downloads: 153)
[Image: main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=27919]
Volvo V40 2.0 1998
Reply

#7
Колега на този модел това му е едно от хубавите неща. Няма смисъл да се опитваш да го променяш, а пък и в крайна сметка щом е твърдо все още значи е здраво, така че поне за мен няма смисъл да разваляш нещо което работи и е читаво :mrgreen: . Просто тези коли така са направени а и според мен стабилността която дава окачването им е доста приятна а и ти дава доста голяма безопастност при по-спортно каране. Ако не ти допада е по-добре да смениш колата както те посъветваха колегите.
1983 Volvo 244, B200E - carb., manual M46, 121hp., 158Nm.- Аврора
1999 Volvo S80, B5204T4, manual M56, 180hp., 240Nm - Албиноса
R.I.P. Холандецо
Неам нерви,за тва карам Волво! :-)
Reply

#8
Колата няма да я сменям, понеже всички работодатели се оправдават че сме в криза и всички знаят по нататък.
На дълъг и нормален път наистина съм много доволен, но повечето време я карам градско и .... гадните дупки се усещат много, в момента даже нещо взе да прихлопва от пред, смятам че са биелетките но все пак ще проверя при майстор.
Та затова си помислих че окачването ми може да не е точно такова каквото трябва да е. Явно съм грешал.

Благодаря на всички за изчерпателните отговори.
Volvo S40 1.8 16V 1996
Reply

#9
LeecH Wrote:Аз пък искам да се втвърди Big Grin Big Grin Иначе не е вярно това за цветовете... виждат се и на 14години... Ето ти един PDF... от него може да разбереш почти всички характеристики на окачването. Описано е къде да търсиш цветната маркировката на пружините. Виж ги и ако се окажат по-твърди от мойте...може да направим трампа Wink
Успех.

Ще проверя и ще си пишем.
Благодаря за отговора и файла.
Volvo S40 1.8 16V 1996
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)