Posts: 88
Threads: 7
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jun 2008
Reputation:
0
Здравейте колеги.От известно време имам проблем с първото сутришно палене,на моето V40, B4184S, но освен това и една от свещите ми избива и започва едно прекъсване около 1500об.Сменил съм кабели,бобини,свещи 2 комплекта.Дайте съвет какво да сменя и защо избиват свещите.Благодаря ви предварително.
Posts: 4,367
Threads: 166
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 1
Joined: Jan 2010
Reputation:
7
nikol v40 Wrote:Сменил съм кабели,бобини,свещи 2 комплекта.Дайте съвет какво да сменя и защо избиват свещите.Благодаря ви предварително.
Кога, преди колко време(к. километра) ?
V90 97 200hp
S60 AWD 15 249hp
144 70 82hp
--------------------
EX
V70AWD 97 193hp
S80 07 200hp
S70 97 140hp
V40 96 115hp
940 95 155hp
S80 06 170hp
940 95 122hp
Posts: 4,105
Threads: 100
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 1
Joined: Jul 2006
Reputation:
3
Горд собственик на: S80 2.9; XC70 D5 185
Свещи и кабели - само от МП (цената е конкурентна между другото).
Бобините - винаги преди да ги монтираш, със шкурка зачисти леглата на 3-те болта откъм двигателя и при монтаж ги стегни добре (но имай едно наум, че все някой ден, може да ти се наложи да ги демонтираш, а с това малкото шестограмче да не стане фал...)
Оригиналните бобини са Sagem. Добър заместител са Магнети Умрели. По принцип са 1:1 с на Рено Лагуна бензиновите мотори (ако си търсиш приятел да ги трампите за проба нещо)
УСПЕХ
VOLVO S40, 1.8 115hp, 97г. -Р 9969 минало
VOLVO 440 1.7i 89г. B18E, Р 1401 РС - минало
VOLVO 460 1.8 моно 91г. B18U, Р 0345 РС - минало
Posts: 1,828
Threads: 49
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Nov 2008
Reputation:
0
Една и съща свещ(коя,на кой цилиндър) ли е,и какво значи избива(изгаря,прекъсва и т.н.).
VOLVO V40 2.0/96г. ГИ LOVATO
MITSUBISHI COLT V 1.3/99г.
Когато съдбата ти обърне гръб, не се отчайвай - изчакай я да се наведе!
Posts: 88
Threads: 7
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jun 2008
Reputation:
0
Значи че започва да прекъсва .След сваляне на свещите и мерене с уред една от тях не хвърля нормална искра на малките обороти. След 2000об.всичко се оправя.Въпросната свещ която не работеше нормално ми е заменена с нова но все още не съм слагал този комплект отново.марката на едните е НЖК.
Posts: 546
Threads: 110
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Nov 2010
Reputation:
0
Много е трудно да попаднеш на истинско NGK... аз смених 2комплекта, докато се добера до такова.. По-добрия вариант за теб е както казва колегата yuckuJackD са свещи от МП, щото няма разлика в цената, а са на 100% истински. Едва ли е от кабелите, аз си имам и съм имал бая проблеми с бобините на всяка от колите си, но не и с кабели.
Posts: 4,105
Threads: 100
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 1
Joined: Jul 2006
Reputation:
3
Горд собственик на: S80 2.9; XC70 D5 185
Колега, така както го описваш е 1:1 със симптомите на тръгнала бобина. Намери си някой познат да вземеш неговата за няколко обиколки или ако няма на кого да разчиташ просто си поиграй малко повече и ги размени. Това последното не съм го пробвал с размяната но първо бих опитал дали ще ми стигнат на дължина кабелите да разменя кабели-свещи и кабел-управление за да си спестя демонтирането и повторното монтиране на бобините. Само с трампа на кабели-свещи или само кабел-управление няма да стане, защото искрата ще е в точно обратния момент на необходимия и не ми се мисли какво бум-кане ще е, ако изобщо успееш да запалиш де.
... и бягай в МП си вземи свещи и мирясай по тази тема, че иначе няма скоро да се видиш без ключ за свещи в багажника.
УСПЕХ
VOLVO S40, 1.8 115hp, 97г. -Р 9969 минало
VOLVO 440 1.7i 89г. B18E, Р 1401 РС - минало
VOLVO 460 1.8 моно 91г. B18U, Р 0345 РС - минало
Posts: 3,420
Threads: 154
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Oct 2007
Reputation:
9
"... и бягай в МП си вземи свещи и мирясай по тази тема, че иначе няма скоро да се видиш без ключ за свещи в багажника." - точно, а за първото трудно палене може акумулатора да е виновника ако е пътник вече.
1983 Volvo 244, B200E - carb., manual M46, 121hp., 158Nm.- Аврора
1999 Volvo S80, B5204T4, manual M56, 180hp., 240Nm - Албиноса
R.I.P. Холандецо
Неам нерви,за тва карам Волво! :-)
Posts: 88
Threads: 7
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jun 2008
Reputation:
0
Проблема е решен.Нови свещи от МП 50.40лв и готово вече всичко е идеално.Благодаря на колегите:bg_tiger1978 ,yuckuJackD ,Stanchoni ,metallista за съветите които ми дадоха.
|