The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Волво В 40 загрява

#1
Здравейте колеги!!!
От 3 мсеца и аз съм горд собственик на Volvo V40 1.9 turbo 1999 година.Та проблема ми е като тръгна да катеря накои по сериозен наклон и започва да загрява като пусна парното да духа топло и се оправя смисъл температурата се нормализира имате ли идеи къде да търся проблема.На прав път без сериозни наклони с климатик и 140 километрав час не мърда стрелката
на градусите.Благодаря предварително
Reply

#2
1.9 бензин или дизел и какво значи загрява, на 95 градуса се включва перката, на 110 има някаква сигнализация в зависимост от модела. До 110 всичко е наред.

При дизел перката се включва от датчки на радиатора, възможно е той да е развален, при бензин е от компютъра. За да провериш перката след като си карал 20-30 мин спри и остави колата на празен ход. До 10 мин. трябва да включи перката.
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Reply

#3
Ако е дизел, може и само да почистиш клемата и буксата на датчика на радиатора, долу ниско се намира от към шофьора. При мен се оправи по този начин.
Успех в решаването на проблема.
V50 D4204T
[Image: ab286978.gif]
Reply

#4
На мойто 1.9 бензин тръгва перката на 102 и спира на 95 градуса. Интересното е, че лятото ако ползваш климатроника, колата не вдига над 96градуса- явно перката на климата допълнително спомага за охлаждането на радиатора..Това разбира се градско става, извън града само при адска жега- над 30градуса на въздуха с климатроник ми държи 95-97градуса..
Reply

#5
На мене пък стрелката си седи точно в средата и никога не съм я виждал в по-горно положение, перката си се включва, като загрее.Това нормално ли е?
Volvo V40 1,9 dCI 116 hp 2002
Reply

#6
plamen_gr Wrote:На мене пък стрелката си седи точно в средата и никога не съм я виждал в по-горно положение, перката си се включва, като загрее.Това нормално ли е?

Ако не си я виждал и в по-долно не е нормално :-)
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Reply

#7
хаха, виждал съм я в "по-долно" докато загрее ,въпросът ми беше дали е нормално да не вдига повече от градусите който са посредата на скалата незнам колко са - 90 сигурно.
Volvo V40 1,9 dCI 116 hp 2002
Reply

#8
Нормално е, тя си държи 88-96 градуса, но стрелката не е толкова чувствителна, че да забележиш разлика - средата е 90.
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Reply

#9
Значи по оринцип перката си ми работи дори след като загася мотора продалжава да върти поне още 10-15 секунди незнам мисля че е от някаде другаде проблема ма не се сещам аз поне от какво може да е
Cry забравил съм да напиша че мотора е турбо дизел
Reply

#10
То няма много неща - водна помпа, термостат, перка.

Скапана водна помпа - слаб дебит - няма как да се тества.
Запушен термостат - ще загрява до кипене - едва ли е той.
Перка - има 2 варианта с 2 перки или с една на 2 скорости.

Перката която остава да работи е на климатика, при коли с една перка - остава да работи на бавна скорост, възможно е да не работи бърза скорост или 2рата перка.
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)