The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
проблем с оборотите при С40

#1
отскоро имам проблем с колата.тя е С40 1.8 бензин 1996г.
взе отначало да ми придърпва при потегляне или на 1ва скорост като подавам газ.а от вчера губи мощност.давам газ а тя не може да качи обороти и гасне.потеглям с много зор и след малко ми гасне пак.давам още повече газ но без успех.някои да има представа от какво може да е това.мислех си за сонда ламбдата,но не ми свети датчика на таблото за нея.
мерси предварително.
Reply

#2
Сигурно не е от ламбдата.... не и отдавайте толкова голямо значение Wink Според мен има 2 варианта
1. Проблем в запалителната система - кабели, свещи, бобини
2. Проблем в горивната система - бензинова помпа, филтър, дюзи
Как пали двигателя, трудно или лесно? Бензиновата помпа вие ли? Всичките ли цилиндри работят?
Ако пали трудно, по-вероятно е да е от запалването, ако помпата вие, може и от нея да е, ако не работят всички цилиндри може да е от кабели/свещи или от дюза, ако не работят 2 от цилиндрите...работата е почти ясна - бобина.
Успех.
[Image: main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=27919]
Volvo V40 2.0 1998
Reply

#3
И при мен от скоро се появи същия проблем, не винаги слава богу.
Интересното е, че когато го прави колата влиза в някакъв странен режим и на празни обороти вместо на 700, държи постоянно над 1000 - не мисля че е от свещи или кабели.
The Easy Driver
MOSKVICH 426 combi - 1968 - ex
SEAT TOLEDO/1.6 m.i - 1993 - ex
VOLVO S40/1.8 i - 1996 - ex
VOLVO V70 D5 - 2003 - ex
VOLVO S80 V8 - 2006 - now
Reply

#4
Филтри...99%
Reply

#5
bell Wrote:И при мен от скоро се появи същия проблем, не винаги слава богу.
Интересното е, че когато го прави колата влиза в някакъв странен режим и на празни обороти вместо на 700, държи постоянно над 1000 - не мисля че е от свещи или кабели.

Това обикновено означава скъсан вакумен маркуч и смуче въздух отнякъде.
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Reply

#6
Здравейте колеги,
Съвсем нов съм във форума и ако греша някъде моля за извинение. И аз си купих Волво с40 преди няколко месеца. Искам да споделя с вас нищожният си опит. Може да ви е от полза.
Преди 20-тина дни и при мен се появи подобен проблем. Ако някой от Пловдив е виждал сребърно Волво да стои по светофарите на аварийни - значи съм бил аз. На диагностиката ми смениха датчика на хол на разпределителният вал и за 2-3 дни се оправиха нещата, но само за толкова. Накрая излезе (в друг сервиз) температурен датчик на двигателя. За 36 лв ми го смениха и всичко си дойде на мястото.
Дано съм ви бил полезен.
Volvo S40-96 2.0 16V 100kW
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)