Става дума за тези на предния край на щангата, преди скоростната кутия. Пета предавка се включва само с чалъм. Само аз ли имам проблем с тези втулки, или? :roll:
Свалил съм точните размери на втулките и замислям поръчка при стругар на метални такива, тъй като вече втори "ремонтен комплект" сдава багажа за няколко месеца. Някой от вас намирал ли е друго решение на проблема?
tonter Wrote:Става дума за тези на предния край на щангата, преди скоростната кутия. Пета предавка се включва само с чалъм. Само аз ли имам проблем с тези втулки, или? :roll:
Свалил съм точните размери на втулките и замислям поръчка при стругар на метални такива, тъй като вече втори "ремонтен комплект" сдава багажа за няколко месеца. Някой от вас намирал ли е друго решение на проблема?
Поздрави.
И аз съм мислил за метални (дори мисля, това да е следващото нещо, с което да се захвана, след сегашните простотии), но размерите трябва да се вземат от нови втулки, защото старите вече са деформирани. Най-добре е да се направят от метал, който не ръждясва. Алуминиеви ми се струва най-добре. Ще са едновремено леки и с тефлонова грес ще са супер Ако стане идеята, ще те помоля за размерите :mrgreen:
Размерите съм ги свалил, но ще ги публикувам след като ми станат готови месинговите втулки (поръчах ги днес) и се уверя, че вършат работа.
@Уиски-Джак: тази тема няма много общо - тези, за които говоря, не са под скоростния лост, а до скоростната кутия. Трудно влиза пета, а не първа - първа си е ОК
пст прочети темата а не само заглавието Коментирани са и те някъде измежду страниците (по спомен де).
Както и да е чакаме снимков мат'рял и да обединявам тази тема с "онази"
п.п. От половин година си ги разнасям в багажника оригиналдЪ от МП и се каня да ги сменям (Чаркове 20; 21; 22; 23; 54; 55; 62). Ако трябват оригинални размери да ги качвам горе да ги меря?
yuckuJackD Wrote:пст прочети темата а не само заглавието
Съжалявам, не разполагам с особено много време :oops:
yuckuJackD Wrote:п.п. От половин година си ги разнасям в багажника оригиналдЪ от МП и се каня да ги сменям (Чаркове 20; 21; 22; 23; 54; 55; 62). Ако трябват оригинални размери да ги качвам горе да ги меря?
И да са оригиналдъ, и да не са - пак ще са пластмасови - 55-ти номер. Никой няма да ти се разсърди ако ги мернеш с шублера
Иначе аз искам метални, защото знам каква е причината (при мен) да се разбиват - заден тампон на двигателя, за който 200 кинта няма да дам
Ето по какви размери са правени моите втулки (номер 55 от картинката по-горе):
Наложи ми се единствено да ударя една шкурка на цилиндърчето (62), което влиза във втулките - след почистване до лъскава повърхност влезе чудесно. Доволен съм от резултата, въпреки че лостът ми стана доста по-твърд - надявам се след едно гресиране да се оправи (липсата на луфтове си казва думата). Ако не омекне от гресирането, ще се наложи да намаля височината на по-широкия цилиндър от 5,5 на 5мм и всичко ще е "ток и жица"
Благодаря за размерите, днес ще сваля и аз размери, за всичките втулки и ще ги пусна вечерта. Явно подобрението работи. Сигурно ще излиза малко по-скъпо отколкото пластмасовите, но нали идеята е слагаш и забравяш
Това по-долу са размерите, които измерих с моят крив шублер :mrgreen: :mrgreen: Има още една втулка (най-дългата), която не я намирам на схемата, но ако някой се сети къде е, ще измеря и нея. Сори за качеството на схемите, но не ми се занимаваше да чертая на компа и просто ги надрасках.