Posts: 11
Threads: 2
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Sep 2007
Reputation:
0
Здравейте колеги. След продължителни разправии с чистачките на фаровете на моето S40 (едната чистачка работеше когато си иска и спираше където си иска), най-накрай им хванах цаката и си ги поправих. Няма да описвам проблема и да прилагам снимки, за да не пълня сървъра.
Ако има заинтересовани по темата можете да ми пишете на: <!-- e --><a href="mailto:nikolov_ilko@yahoo.com">nikolov_ilko@yahoo.com</a><!-- e -->.
Posts: 4,105
Threads: 100
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 1
Joined: Jul 2006
Reputation:
3
Горд собственик на: S80 2.9; XC70 D5 185
Колега за подобни ремонти и обясненията към тях на сървъра винаги ще има място. Ако трябва ще затрием някоя тема като "Голф 4-ка или S/V40 " дет' се вика.
Действай.
п.п. ето пример за техническа тема.
Форума е технически все пак, за ремонт на чистачка винаги има място.
Ще ти дам и един линк към ремонт на същото нещо на 850 или сааб ли беше... само да го намеря... (на английски)
VOLVO S40, 1.8 115hp, 97г. -Р 9969 минало
VOLVO 440 1.7i 89г. B18E, Р 1401 РС - минало
VOLVO 460 1.8 моно 91г. B18U, Р 0345 РС - минало
Posts: 4,105
Threads: 100
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 1
Joined: Jul 2006
Reputation:
3
Горд собственик на: S80 2.9; XC70 D5 185
VOLVO S40, 1.8 115hp, 97г. -Р 9969 минало
VOLVO 440 1.7i 89г. B18E, Р 1401 РС - минало
VOLVO 460 1.8 моно 91г. B18U, Р 0345 РС - минало
Posts: 120
Threads: 3
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2011
Reputation:
0
Бих се зарадвал да понапълниш сървъра Моите също не работят и след като ми казаха, че трябва да се сваля предната броня, ги "оправих" като им спрях тока Ако има друг, нормален начин, ще се зарадвам много
Volvo V40 2.0, 1999, 140hp, automatic, ГИ
Posts: 4,105
Threads: 100
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 1
Joined: Jul 2006
Reputation:
3
Горд собственик на: S80 2.9; XC70 D5 185
Каквото и да правиш, за да ги оправиш трябва да свалиш бронята - няма как.
За справка моята броня (на 80-ката) я свалям, махам едната (дясната) машинка на чистачката на фара и слагам бронята обратно за не повече от 10 минути САМ. :evil: :twisted: :evil: :twisted:
Тренинг, к'во да се прави (даже си знам кой номера камъни и ключета ми трябват и си вземам само тях)
УСПЕХ
п.п. Допреди час се борих с моята машинка (за пореден път), но този път се оказа че ел. моторчето е заминало. Ако намеря същото по магазините ще има тема направена от мен, ако не - ще се търси цяла машинка.
VOLVO S40, 1.8 115hp, 97г. -Р 9969 минало
VOLVO 440 1.7i 89г. B18E, Р 1401 РС - минало
VOLVO 460 1.8 моно 91г. B18U, Р 0345 РС - минало
Posts: 1,018
Threads: 85
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Sep 2006
Reputation:
0
Що не пуснете малко снимки да видя какви са ви машинкиге ? Аз имам няколко разглобени и ако стават чаркове ще мога да ви помогна и аз . Моите са от 7хх и 9хх моделите и на мен ще ми е интересно да ги видя и да разбера дали имат съвместимост . На практика на 7хх 9хх и на Мерцедес 124 машинките за чистачките на фаровете са еднакви
Случва се да върви като по масло, а малко по-късно се изяснява, че това е вазелин...
If you dont like where you are, then change it! You are not a tree
Posts: 11
Threads: 2
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Sep 2007
Reputation:
0
Здравейте, щом сте рекли ще понапълня сървъра с малко информация.
Проблема с чистачките на фаровете е елементарен. Открих го чак след като си купих две машинки втора употреба и те не работеха. Проблемът се състои в това, че колекторът в моторчето на машинката се зацапва и дава на късо. Трябва машинката да се разглоби, но много внимателно, като се бележат местата и посоките на зъбните колела, щото иначе ще избяга центровката (внимавайте много с посоката на жълтото колеце, бележете точно положението при което го сваляте). Също внимавайте и с голямото зъбно колело за което е закачена мотовилката. То се намира под металната пластина и е с наклонени зъби. Бележете точно какво сваляте. Моторчето се вади и се отвара капака отперед. Колектора се състои от три медни пластини. Разстоянието между тези пластини при мене беше зацапано и целия колектор беше замазан и омазан - и в трите случая беше така. Когато закачиш моторчето към измервателен уред показва голям ток. В един от случаите машинката работеше на празен ход (без чистачка), но след като се натовари спира. След като почистих моторчето и го сглобих, събрах машинката и направих проби при отворен капак. Машинката тръгна и сега работи. В резултат на всичко това си имам сега две машинки в резерв. Снимковия материал дето съм го направил (но не съм качил щото нямам време) представлява всяка една стъпка от разглобяването - щото ме беше страх да не сбъркам нещо. С две думи е това. Дори моторът да е изгорял може да се пренавие и пак става. Кокато машинката се събира използвайте плътна грес, за да не се разтече и пак да зацапа колектора.
За да стигнеш до машинката трябва да се свали фара, а не цялата броня. Хваната е с две болтчета с глава 10.
И след всичко това ако не стане, не се тревожете. Има решение - отивате в Мото Пфое и след като заплатите скромната сума от 400лв. ще станете горди собственици на нова машинка за чистачки.
Засега това от мене.
Поздрави на тайфата и действайте смело.
Posts: 11
Threads: 2
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Sep 2007
Reputation:
0
Posts: 1,018
Threads: 85
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Sep 2006
Reputation:
0
Вашите машинки имат много малка разлика с моите. Мога да кажа даже , че ще станат много неща. Различава се само захващането на назъбеното метално лостче . При мене само там можеш да го объркаш от към центровка . както и да я събереш просто правиш на сухо един празен ход и машинката си идва на място след това се преминава към поставянето на рамото на самата чистачка.
Случва се да върви като по масло, а малко по-късно се изяснява, че това е вазелин...
If you dont like where you are, then change it! You are not a tree
Posts: 120
Threads: 3
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2011
Reputation:
0
Тъй като съм доста бос по темата...последно трябва или не трябва да се сваля бронята. Или май по-точният въпрос е от какво зависи?
Volvo V40 2.0, 1999, 140hp, automatic, ГИ
|