Posts: 903
Threads: 42
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2010
Reputation:
0
Здравейте,
пускам тази тема за да видя вашето мнение, че на мен ми се струва малко висок този разход, за какво става въпрос:
София- Бургас -Сл.бряг-Бургас-София - около 1100км, среден разход 7,1( очаквах по - малко )
колата е С60 Д5 163коня автомат. карана е с темпомат до максимум 130км( е отвреме на време и малко повече) и все пак жена ми кара,че моята книжка ми я пазят в кат още една седмица , а тя не е съзтезател така да се каже.
каде евентуално да търся проблем за този разход. по километраж колата е на 195 000км
благодаря на отзовалите се
Posts: 303
Threads: 10
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Aug 2008
Reputation:
0
Posts: 903
Threads: 42
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2010
Reputation:
0
иначе засичането е пълно-празно-пълно ( по борд компютър го дава разход 4,5), нафтата е от бензиностании Еко. чак ме съмнява да няма някъде спукан маркуч и да тече от някъде. не е ли много голяма разликата между борд компютър и реален?
масло и филтри + горивен филтър в това число са сменени преди 7 000км). колата я имам от 3 седмици и това е първото по - голямо излизане от София и честно казано останах леко разочарован от разхода.( иначе колата я взех от мой човек който никога не я е засичал колко харчи, не го бърка разхода и само налива). каза ми че са сменяли някакъв маркуч на нафтата от който течало по малко нафта върху тампона на двигателя и е разяло гумата на тампона. та тампона и въпросния паркуч са сменени. другото което е той каза че никога не я е оставял под 1/3 нафта в резервоара, има ли някакъв филтър на самия резервоар, че на дъното сигурно има бая боклук. лесно ли се чисти резервоара?
Posts: 303
Threads: 10
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Aug 2008
Reputation:
0
stefi_pavlov Wrote:иначе засичането е пълно-празно-пълно ( по борд компютър го дава разход 4,5), нафтата е от бензиностании Еко. чак ме съмнява да няма някъде спукан маркуч и да тече от някъде. не е ли много голяма разликата между борд компютър и реален?
масло и филтри + горивен филтър в това число са сменени преди 7 000км). колата я имам от 3 седмици и това е първото по - голямо излизане от София и честно казано останах леко разочарован от разхода.( иначе колата я взех от мой човек който никога не я е засичал колко харчи, не го бърка разхода и само налива). каза ми че са сменяли някакъв маркуч на нафтата от който течало по малко нафта върху тампона на двигателя и е разяло гумата на тампона. та тампона и въпросния паркуч са сменени. другото което е той каза че никога не я е оставял под 1/3 нафта в резервоара, има ли някакъв филтър на самия резервоар, че на дъното сигурно има бая боклук. лесно ли се чисти резервоара?
ами и при мен има разлика между борд компютъра и пълно /празно само че винаги по борд комп ми е доста повече от реалния разход .... не е невъзможна мисията с чистенето на резервоара ама е мн разправия аз моя винаги го държа пълен и не съм забелязъл да има проблем .. за нафтата на ЕКО съм чувал и много добри отзиви и много лоши не знам какво да ти кажа баща ми кара дизелов СААБ и сипва само на ОМВ засега няма никакви ядове само една от дюзите е леко запушена но с тая добавка за която ти споменах всичко се почиства и продухва .... пробвай от опит глава не боли а и не е кой знае колко като сума около 30лв. беше .... течове ако има като поглеждаш и вътре при мотора и под колата и кората отдолу която крие мотора ще ги видиш старички са ни колите и всичко е възможно
Posts: 903
Threads: 42
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2010
Reputation:
0
е за 30 лв няма да ме съборят ще взема една сега тъкмо резервоара е пълен, и ще взема, ако си ползвай някаква и е добра, дай пример какава да взема . то от някъде трябва да се почне за да намеря къде е проблема ако може да се нарече проблем.
Posts: 3,046
Threads: 25
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2010
Reputation:
0
Голяма разлика с борд компютър е симптом - нещо работи извън норми. При бензин компютъра засича времето на отваряне на дюзите и голяма разлика е симптом за кофти дюза. При дизел не знам какво се следи - мисля, че е МАФ, но не съм сигурен.
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Posts: 1,478
Threads: 3
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Sep 2008
Reputation:
4
Имам същата кола, само че е 2008 година. По същия маршрут с доста по - висока скорост ми е давала 6,0 - 6,2 реален разход, по борд компютър беше 5,8. Според мен имаш утечка на нафта отнякъде, та прегледай колицата. Разход над 7 ми е дала само веднъж в Германия, но средната скорост беше над 140 км/ч. При мен винаги борд - компютъра дава отклонение от реалния разход около 0,5 л. Иначе зареждам само от ЕКО или Ромпетрол
Posts: 303
Threads: 10
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Aug 2008
Reputation:
0
stefi_pavlov Wrote:е за 30 лв няма да ме съборят ще взема една сега тъкмо резервоара е пълен, и ще взема, ако си ползвай някаква и е добра, дай пример какава да взема . то от някъде трябва да се почне за да намеря къде е проблема ако може да се нарече проблем.
аз не я купувам един мой съсед има сервиз и там поддържат на бащатата колата та той ми я носи и гарантира че действа и после с обикновена добавка за поддържане и за по-високо качеството на горивото и всичко е 6 ..... на бащата се отпуши тая дюза други наблюдения нямам засега ама съм я сложил преди има няма 150км . .. и ти си от София като мен така че ако решиш ще кажеш да му поръчам една и ще се видим да ти я дам
Posts: 5,477
Threads: 58
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2006
Reputation:
0
зареждането на една и съща бензиностанция, при един и съши човек, по един и съши начин ли го направи?
Ако първия път е спрял когато е изключил пистолета, а втория път го е налял до преливане няма какво да се чудиш, даже малък разход ти е изкарал
Аз винаги пълня до горе и въпреки че сипвам на едно и също еко, с постоянен персонал, винаги ми се получава различен разход.
Иначе по темата - за такова каране разходът определено е висок
Posts: 303
Threads: 10
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Aug 2008
Reputation:
0
gadnia_metal Wrote:зареждането на една и съща бензиностанция, при един и съши човек, по един и съши начин ли го направи?
Ако първия път е спрял когато е изключил пистолета, а втория път го е налял до преливане няма какво да се чудиш, даже малък разход ти е изкарал
Аз винаги пълня до горе и въпреки че сипвам на едно и също еко, с постоянен персонал, винаги ми се получава различен разход.
Иначе по темата - за такова каране разходът определено е висок
разхода му е висок наистина ама не виждам каква е разликата със или без тия 2 литра които са от първото прекъсване на пистолета до последващото след тях преливане на резервоара .. бензиностанцията верно е от значение ама персонала колко пък може да е различен :lol: :mrgreen: hock:
|