The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
разход S60 нормален ли е?

#1
Здравейте,

пускам тази тема за да видя вашето мнение, че на мен ми се струва малко висок този разход, за какво става въпрос:

София- Бургас -Сл.бряг-Бургас-София - около 1100км, среден разход 7,1( очаквах по - малко Sad )

колата е С60 Д5 163коня автомат. карана е с темпомат до максимум 130км( е отвреме на време и малко повече) и все пак жена ми кара,че моята книжка ми я пазят в кат още една седмица Sad , а тя не е съзтезател така да се каже.

каде евентуално да търся проблем за този разход. по километраж колата е на 195 000км

благодаря на отзовалите се Smile
Volvo S60 D5 163hp D5244T - automatic
[Image: ab192146.gif]
юзербары для форумов
Reply

#2
stefi_pavlov Wrote:Здравейте,

пускам тази тема за да видя вашето мнение, че на мен ми се струва малко висок този разход, за какво става въпрос:

София- Бургас -Сл.бряг-Бургас-София - около 1100км, среден разход 7,1( очаквах по - малко Sad )

колата е С60 Д5 163коня автомат. карана е с темпомат до максимум 130км( е отвреме на време и малко повече) и все пак жена ми кара,че моята книжка ми я пазят в кат още една седмица Sad , а тя не е съзтезател така да се каже.

каде евентуално да търся проблем за този разход. по километраж колата е на 195 000км

благодаря на отзовалите се Smile

Колега и според мен е малко в повечко тоя разход като сравнявам с моята която е 2.4Т бензин и разхода е под твоя ... огледай филтрите или иди да ти ги погледнат защото с това скапано гориво с което караме се задръстват за отрицателно време .. не е лошо да се замислиш и за някоя добавчица за почистване на мотора / към горивото се добавя/ и след нея да си вземаш такава за повишаване на качеството на горивото , която е доста ползотворна а оскъпява горивото с 3-4 до 5ст. на литър макс. Поздрави и мн безаварийни километри
Reply

#3
иначе засичането е пълно-празно-пълно ( по борд компютър го дава разход 4,5), нафтата е от бензиностании Еко. чак ме съмнява да няма някъде спукан маркуч и да тече от някъде. не е ли много голяма разликата между борд компютър и реален?
масло и филтри + горивен филтър в това число са сменени преди 7 000км). колата я имам от 3 седмици и това е първото по - голямо излизане от София и честно казано останах леко разочарован от разхода.( иначе колата я взех от мой човек който никога не я е засичал колко харчи, не го бърка разхода и само налива). каза ми че са сменяли някакъв маркуч на нафтата от който течало по малко нафта върху тампона на двигателя и е разяло гумата на тампона. та тампона и въпросния паркуч са сменени. другото което е той каза че никога не я е оставял под 1/3 нафта в резервоара, има ли някакъв филтър на самия резервоар, че на дъното сигурно има бая боклук. лесно ли се чисти резервоара?
Volvo S60 D5 163hp D5244T - automatic
[Image: ab192146.gif]
юзербары для форумов
Reply

#4
stefi_pavlov Wrote:иначе засичането е пълно-празно-пълно ( по борд компютър го дава разход 4,5), нафтата е от бензиностании Еко. чак ме съмнява да няма някъде спукан маркуч и да тече от някъде. не е ли много голяма разликата между борд компютър и реален?
масло и филтри + горивен филтър в това число са сменени преди 7 000км). колата я имам от 3 седмици и това е първото по - голямо излизане от София и честно казано останах леко разочарован от разхода.( иначе колата я взех от мой човек който никога не я е засичал колко харчи, не го бърка разхода и само налива). каза ми че са сменяли някакъв маркуч на нафтата от който течало по малко нафта върху тампона на двигателя и е разяло гумата на тампона. та тампона и въпросния паркуч са сменени. другото което е той каза че никога не я е оставял под 1/3 нафта в резервоара, има ли някакъв филтър на самия резервоар, че на дъното сигурно има бая боклук. лесно ли се чисти резервоара?

ами и при мен има разлика между борд компютъра и пълно /празно само че винаги по борд комп ми е доста повече от реалния разход .... не е невъзможна мисията с чистенето на резервоара ама е мн разправия аз моя винаги го държа пълен и не съм забелязъл да има проблем .. за нафтата на ЕКО съм чувал и много добри отзиви и много лоши не знам какво да ти кажа баща ми кара дизелов СААБ и сипва само на ОМВ засега няма никакви ядове само една от дюзите е леко запушена Wink но с тая добавка за която ти споменах всичко се почиства и продухва .... пробвай от опит глава не боли а и не е кой знае колко като сума около 30лв. беше .... течове ако има като поглеждаш и вътре при мотора и под колата и кората отдолу която крие мотора ще ги видиш старички са ни колите и всичко е възможно
Reply

#5
е за 30 лв няма да ме съборят Smile ще взема една сега тъкмо резервоара е пълен, и ще взема, ако си ползвай някаква и е добра, дай пример какава да взема . то от някъде трябва да се почне за да намеря къде е проблема ако може да се нарече проблем.
Volvo S60 D5 163hp D5244T - automatic
[Image: ab192146.gif]
юзербары для форумов
Reply

#6
Голяма разлика с борд компютър е симптом - нещо работи извън норми. При бензин компютъра засича времето на отваряне на дюзите и голяма разлика е симптом за кофти дюза. При дизел не знам какво се следи - мисля, че е МАФ, но не съм сигурен.
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Reply

#7
Имам същата кола, само че е 2008 година. По същия маршрут с доста по - висока скорост ми е давала 6,0 - 6,2 реален разход, по борд компютър беше 5,8. Според мен имаш утечка на нафта отнякъде, та прегледай колицата. Разход над 7 ми е дала само веднъж в Германия, но средната скорост беше над 140 км/ч. При мен винаги борд - компютъра дава отклонение от реалния разход около 0,5 л. Иначе зареждам само от ЕКО или Ромпетрол
Reply

#8
stefi_pavlov Wrote:е за 30 лв няма да ме съборят Smile ще взема една сега тъкмо резервоара е пълен, и ще взема, ако си ползвай някаква и е добра, дай пример какава да взема . то от някъде трябва да се почне за да намеря къде е проблема ако може да се нарече проблем.

аз не я купувам един мой съсед има сервиз и там поддържат на бащатата колата та той ми я носи и гарантира че действа и после с обикновена добавка за поддържане и за по-високо качеството на горивото и всичко е 6 ..... на бащата се отпуши тая дюза други наблюдения нямам засега ама съм я сложил преди има няма 150км . .. и ти си от София като мен така че ако решиш ще кажеш да му поръчам една и ще се видим да ти я дам
Reply

#9
зареждането на една и съща бензиностанция, при един и съши човек, по един и съши начин ли го направи?
Ако първия път е спрял когато е изключил пистолета, а втория път го е налял до преливане няма какво да се чудиш, даже малък разход ти е изкарал
Аз винаги пълня до горе и въпреки че сипвам на едно и също еко, с постоянен персонал, винаги ми се получава различен разход.
Иначе по темата - за такова каране разходът определено е висок
Reply

#10
gadnia_metal Wrote:зареждането на една и съща бензиностанция, при един и съши човек, по един и съши начин ли го направи?
Ако първия път е спрял когато е изключил пистолета, а втория път го е налял до преливане няма какво да се чудиш, даже малък разход ти е изкарал
Аз винаги пълня до горе и въпреки че сипвам на едно и също еко, с постоянен персонал, винаги ми се получава различен разход.
Иначе по темата - за такова каране разходът определено е висок

разхода му е висок наистина ама не виждам каква е разликата със или без тия 2 литра които са от първото прекъсване на пистолета до последващото след тях преливане на резервоара .. бензиностанцията верно е от значение ама персонала колко пък може да е различен Big Grin Big Grin :lol: :mrgreen: Confusedhock:
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)