The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Проблем със сервото ес80

#1
Колеги колата има следния проблем : значи като я запаля и от долу при педала на спирачката започва да се чува едно свистене в смисъл кто не е натиснат педала. След това като почна да го натискам и спра в едно положение той леко умеква и пак започва да свисти дори и в натиснато положени,само докато го натискам не свисти и спра ли в някое положение отново започва и като чели умеква. Някои ми казаха,че най-вероятно имало някаква мембрана и тя се е прецакала , и за това изпуска,дали има някаква вероятност просто някой маркуч по вакумите долу при педала да се скъсал или евентуално ако е мембраната има ли начин да се оправи без смяна? Или най-добре да го сменя? :| Иначе колата в движение за сега спира .
Поздрави !
Reply

#2
Мембраната е, откъм педала има само един дунапрен, който служи сервото да 'диша' зад мембраната при движение на мембраната. Вакум дотам ако стигне значи е скъсана мембраната.

Същата драма имах с Москвич :-). За Москвич мембраната се продаваше отделно, но смяната беше гадна работа с временен резултат. Заради тази мембрана накрая Москвича прегърна орела на Орлов Мост.

Ново/ на старо серво е решението. Има разлика в сервото при коли със и без тракшън контрол.
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Reply

#3
ако STC -то е тракшън контрол,значи тази има и сега трябва да търся от такава с блокаж така ли? А няма ли начин само мембраната да се замени от друго серво ?
Reply

#4
В по-късен етап ще започне да става твърд педала на спирачката.
Има два модела серво апарати за този модел единия е с един датчик на мембраната ,
другия е с два,съответно STC и DSTC системите за стабилност.

Имам го сервото налично ,ако намериш серво от кола с DSTC можем да направим размяна ,
иначе за цена ще се разберем.

Пробвах да го ремонтирам понеже не беше проблема в мембраната,а едно уплътнение на буталото
беше скъсано но не се получи.
КАРАЙ ЖАДЕН,ОСТАВИ ЕДИН ПОЛИЦАЙ ГЛАДЕН!
Reply

#5
Понеже съм ремонтирал серво на Москвич - откажи се - намери си серво.

На Волво е капсуловано, на Москвич беше със скоба. Пружината между 2те части и много силна. След като го разглобиш с големия чук, ако успееш да наредиш правилно всичките шайби, който са се разлетяли трабва да го държиш събрано докато го занитваш обратно. Тази пружина е много силна, просто не можеш да го удържиш, заради идиотската му форма нито скоби, нито менгеме може да се използва. В завода е сглобено на специална преса, да симулираш такава преса в домашни условия е невъзможно.
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Reply

#6
Колега Бендер, очаквай скоро повиквателна от бензиностанцията на която зареждаш, но не ги обвинявай че лъжат нещо, просто колата ти ще започне да гори малко повечко.Също така може да започне да ти прави номера с малките обороти.Сервото е вързано към колектора след всякакви клапи и джаджи и от там като започне да взема въздух и ЕКУ ще започне да изписва грешка >>ЩЩД<< или перефразирано "ко стаа мааму стара ся".
V40 B4204S '97
Reply

#7
Karlsson Wrote:Колега Бендер, очаквай скоро повиквателна от бензиностанцията на която зареждаш, но не ги обвинявай че лъжат нещо, просто колата ти ще започне да гори малко повечко.Също така може да започне да ти прави номера с малките обороти.Сервото е вързано към колектора след всякакви клапи и джаджи и от там като започне да взема въздух и ЕКУ ще започне да изписва грешка >>ЩЩД<< или перефразирано "ко стаа мааму стара ся".

Колега е с дизелов двигател ,съответно вакума се създава от помпа,така
че разхода ще си остане какъвто е бил,може и лампа да не светне Wink
КАРАЙ ЖАДЕН,ОСТАВИ ЕДИН ПОЛИЦАЙ ГЛАДЕН!
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)