The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
климатроник Волво С60

#1
Здравейте отново. Цяло лято съм от сутрин до вечер с включен климатроник и една онзи ден ми направи впечатление, отивайки при автомобила ми, който беше заключен, че климатика си духа вътре и шуми. Преди това го бях ползвал и след около 20 минути от изгасването на колата установих това. Климатроника ми е на режив автоматик. Нормално ли е това и ако не- каква е причината. Предварително благодаря за отговорите
Reply

#2
Обдухва питата от конденз ,съвсем нормално.
КАРАЙ ЖАДЕН,ОСТАВИ ЕДИН ПОЛИЦАЙ ГЛАДЕН!
Reply

#3
Благодаря за отговора. А може ли малко по-поддробно. За какъв конденз иде реде. Как се е получил и нормално ли е да духа и вътре в купето топло при изключен двигател и заключен автомобил. Може и някои от въпросите ми да са глупави за някои от вас, но по отношение на автомобилите съм лаик
Reply

#4
Еми ползвай търсачката и ще придобиеш много знания. Понеже всички ни мързи да пишем по някоко пъти едно и също ще ти кажа само това което те интересува. До 12 минути след гасене на колата е нормално да продължават да работят перката на парното и на радиатора.

Второто мение в тази тема ще ти обясни подробностите:

<!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?f=8&t=18084&start=10">viewtopic.php?f=8&t=18084&start=10</a><!-- l -->
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Reply

#5
punisher77 Wrote:Благодаря за отговора. А може ли малко по-поддробно. За какъв конденз иде реде. Как се е получил и нормално ли е да духа и вътре в купето топло при изключен двигател и заключен автомобил. Може и някои от въпросите ми да са глупави за някои от вас, но по отношение на автомобилите съм лаик

иде реч за кондензът, който се образува при работата на климатика. Това е физично явление породено от разликата в температурите на две тела. Когато работи климатика студът, който произвежда, преминава вътре през тръбите, за да достигне до теб в купето. Тъй като външната температура е по-висока се предизвиква "изпотяване" на въздуховодите / за повече инфо учебникътпо физика/.
Водната среда е най благоприятна за развитието на всякакви микроорганизми, плесени, мухъли и всякакви други нисши едноклетъчни и многоклетъчни растения и животни / за повече инфо учебника по биология/.
За да се предотврати всичко това и за да се създаде допълнителен комфорт, след продължителна работа на климатика, при изключване на двигателя, след 50 мин в покой, вентилаторът се включва на максимална степен, за да продуха и изсуши насъбраната влага. Духа топло, защото времето е топло и заслуквания въздух от вън е горещ. Тази "екстра" се наблюдава само когато е климатика работи в режим auto
Reply

#6
Благодяря ви изчерпателните отговори. Сега вече ми стана ясно.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)