The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Дистанционно S/V 40

#1
Имам две оригинални дистанционни но едното работи другото не ....на неработещото се оказа че са му се изтощили батериите но след замяната им с нови пак неще да бачка ...кво да правя ? Прецакано ли е или просто трябва да се програмира по някакъв начин :roll:
Volvo XC90 2.4 D/200 hp - 2011 - now
Volvo XC90 2.4D/185hp - 2008 - R-design - ex
Volvo V40 1.9D/115hp - 2001 - Sport - ex  
Volvo S40 1.9D/115hp - 2002 - ex
Volvo S40 1.8i/115 hp - 1997 - ex
Reply

#2
Развалено или непрограмирано - няма значение, програмират се само в Мото Пфое срещу 300 лв.
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Reply

#3
не съм сигурен за това което ще кажа но мисля че би трябвало да има начин ако е работещо да се оправи чрез комбинация от няколко натискания и въртене на ключа.... поне така се прави при мерцедес ако дистанционното остане повече от 2 мин без батерии губи настройки и после се оправя с гореупоменатите действия та си мисля че и тук би трябвало да има нещо подобно понеже надали всеки ще почне да сменя батерии на всички дистанционни които има през две години както пише в упътването
Volvo XC90 2.4 D/200 hp - 2011 - now
Volvo XC90 2.4D/185hp - 2008 - R-design - ex
Volvo V40 1.9D/115hp - 2001 - Sport - ex  
Volvo S40 1.9D/115hp - 2002 - ex
Volvo S40 1.8i/115 hp - 1997 - ex
Reply

#4
Иска ти се, но това е Волво - дистанционни, чипове, имобилайзери - Мото Пфое. Единственото което се програмира като на немските коли са автоматичните фарове. Дистанционни за Волво в ebay можеш да намериш по 1 паунд именно защото си ги биеш в главата после. Слагаш аларма за 30 лв и си програмираш колкото искаш дистанциони към нея. Оригиналните са за богати хора.
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Reply

#5
Жоро кво ще кажеш за това ? Намерих го във Вадис-а. Дали да го пробвам?


Attached Files Thumbnail(s)
   
Volvo XC90 2.4 D/200 hp - 2011 - now
Volvo XC90 2.4D/185hp - 2008 - R-design - ex
Volvo V40 1.9D/115hp - 2001 - Sport - ex  
Volvo S40 1.9D/115hp - 2002 - ex
Volvo S40 1.8i/115 hp - 1997 - ex
Reply

#6
Прочети втория абзац и прецени риска сам.
[Image: ab276107.gif]
[Image: ab245320.gif]

[Image: ab245321.gif]
VOLVO S40, 1.8 115hp, 97г. -Р 9969 минало
VOLVO 440 1.7i 89г. B18E, Р 1401 РС - минало
VOLVO 460 1.8 моно 91г. B18U, Р 0345 РС - минало
Reply

#7
Това може и да сработи, но има риск да изтрие старите дистанционни и да не приеме новото. Все си мисля, че една евтина аларма върши повече работа. Аз интегрирах аларма към съществуващото централно и си стана супер. Сигналът за отключване/заключване се подава на кабелите, който идват от ключалката на вратата - така централното 'си мисли', че отваряш затваряш с ключ.

Единственият проблем, с който се сблъсках е лампата в багажника. Ако отключа и отворя само багажника алармата не получава сигнал за отворена врата и се активира след 30 сек. Вързах лампата от багажника към вратите и реших проблема, но сега когато отворя врата светват и лампите в багажника - още 20 вата товар към 30те вата вътрешно осветление. Смених всичкото вътрешно осветление с диоди с 3000K цветна температура (като на обикновена крушка) и свалих товара върху акумулатора.
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Reply

#8
joro74 Wrote:Това може и да сработи, но има риск да изтрие старите дистанционни и да не приеме новото. Все си мисля, че една евтина аларма върши повече работа. Аз интегрирах аларма към съществуващото централно и си стана супер. Сигналът за отключване/заключване се подава на кабелите, който идват от ключалката на вратата - така централното 'си мисли', че отваряш затваряш с ключ.

Единственият проблем, с който се сблъсках е лампата в багажника. Ако отключа и отворя само багажника алармата не получава сигнал за отворена врата и се активира след 30 сек. Вързах лампата от багажника към вратите и реших проблема, но сега когато отворя врата светват и лампите в багажника - още 20 вата товар към 30те вата вътрешно осветление. Смених всичкото вътрешно осветление с диоди с 3000K цветна температура (като на обикновена крушка) и свалих товара върху акумулатора.



МАлко OFFTOPIC:
Жоро, кабелите от ключалката на вратата за алармата до самата ключалка ли ги заголи или от буксата в таблото, че и аз си правя планове за евтина аларма.
Кило ракия сваля стреса от теб и го пренася върху околните.

Volvo V40 2.0T B4204T
Reply

#9
По-лесно и цивилизовано е вътре в купето, че да не прекарваш кабели през гофрата на вратата, но въпроса е да ги "намериш" кои са вътре. Аз бих действал така:
Отварям вратата, откачам откъм ключалката буксата, бода едното пипало на мултицета.
Махам кората в краката на шофьора, намирам буксата идваща от вратата и започвам да цъкам с мултицета, докато открия на кой крак е кабелчето. И така и за другото кабелче. Преценявам на буксата продължаваща към купето огледалния образ кой пин се пада и намирам подходящо място да си направя връзката. Нека да е нависоко, за да избегнеш попадането на влага зимно време.
УСПЕХ
[Image: ab276107.gif]
[Image: ab245320.gif]

[Image: ab245321.gif]
VOLVO S40, 1.8 115hp, 97г. -Р 9969 минало
VOLVO 440 1.7i 89г. B18E, Р 1401 РС - минало
VOLVO 460 1.8 моно 91г. B18U, Р 0345 РС - минало
Reply

#10
Взех си ги директно от конектора на централното заключване под волана. Използвах тази схема.

17/18 - заключ/отключ (трябва ти къс импулс маса от алармата)
4/5 - мигачи
20 - бутони вратите
10 - + контакт
7 - постоянен +
15 - лампа багажник (при мен вързана заедно с 20 за да избегна самоактивиране на алармата когато отварям само багажника)

На този конектор излиза и сирената, но не помня кое беше - трябва да го прозвъниш с мястото за реле на оригиналната аларма при двигателя.

мигачите съм откачил от контролера - управлява ги алармата, всичко друго е споделено между алармата и контролера.

При мен цветовете на кабелите съвпадаха с тази схема.
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)