09-01-2011, 06:20 PM
И след толкова тревиалното заглавие, предполагам че си мислите следното:
"Тоя глъмпер е пуснал тема че мотора му е перфектен на 150К километра по километраж а му гори масло, мноо яснУ че е сдухан и че иска смяна на сегменти, пасване и райбероване на клапани или направо тотален ремонт.Айде ще му напиша да ходи да шлайфа."
Е да ама не, случая не е такъв и за това пускам темата.Описвам случая.
Мотора си гори масълце съвсем нормално, като съм гледал какъв разход на масло му дават даже е повече от добре.Нито има синкав пушек, нито има някакъв неестествен аромат като се легне на ауспуха, цвета на свещите е идеален, картерните газове не са много...никакви симптоми че нещо нередно става вътре.Давал съм колата на баджанака и съм му казвал да я настъпа ама душмански като чужда булка докато аз съм карал след него и нищо.И до тук нищо неестествено до следния момент.Когато слизам проходи и дълго време мотора е бил в спирачен режим, като се заравни или следва изкачване едно десетина секунди след това като подам газ да си ускорява и мотора заработи в нормален режим започва да си пуши синкаво отзад.Единственото разумно обяснение на случая е това че по време докато е в спирачен режим засмуква масло и го праща в изпускателните колектори и след това когато влезе в работен режим изгорелите газове го запалват и започва неговото изгаряне в изпускателната система от където идва и синкавия пушек.Това продължава около минутка-две след което си изчиства изгорелите газове от всякакъв цвят и започва да излиза от двуцевката чист планински въздух, дори един див заек ме настигна в движение и си навря носа в ауспуха понеже бил астматик и му трябвал повече кислород :lol:
Явно че количеството на изхвърленото в изпускателната система е минимално понеже след това нито има някакво претрисане или намалена мощност или всякаква промяна в работата което говори за това че не са зацапани една или няколко свещи.Правил съм експеримент след слизане от Хаимбоаз веднага да отбия и да оставя мотора на празен ход и си реди оборотите като часовник, няма да прескача или да ги мени... абе нищо.На място подавам му газ и започва да си пуши леко синкаво, исчиства всичко и това е, същата работа като в движение.
Мен лично не ме бърка, нито както казах разхода на масло да е неестествен но ми идва да потъна в земята от срам като го настъпя Волвото след голямо слизане и някой да си помисли "Баси Вартбурга".
Така стоят нещата, някой да има някаква идея?
"Тоя глъмпер е пуснал тема че мотора му е перфектен на 150К километра по километраж а му гори масло, мноо яснУ че е сдухан и че иска смяна на сегменти, пасване и райбероване на клапани или направо тотален ремонт.Айде ще му напиша да ходи да шлайфа."
Е да ама не, случая не е такъв и за това пускам темата.Описвам случая.
Мотора си гори масълце съвсем нормално, като съм гледал какъв разход на масло му дават даже е повече от добре.Нито има синкав пушек, нито има някакъв неестествен аромат като се легне на ауспуха, цвета на свещите е идеален, картерните газове не са много...никакви симптоми че нещо нередно става вътре.Давал съм колата на баджанака и съм му казвал да я настъпа ама душмански като чужда булка докато аз съм карал след него и нищо.И до тук нищо неестествено до следния момент.Когато слизам проходи и дълго време мотора е бил в спирачен режим, като се заравни или следва изкачване едно десетина секунди след това като подам газ да си ускорява и мотора заработи в нормален режим започва да си пуши синкаво отзад.Единственото разумно обяснение на случая е това че по време докато е в спирачен режим засмуква масло и го праща в изпускателните колектори и след това когато влезе в работен режим изгорелите газове го запалват и започва неговото изгаряне в изпускателната система от където идва и синкавия пушек.Това продължава около минутка-две след което си изчиства изгорелите газове от всякакъв цвят и започва да излиза от двуцевката чист планински въздух, дори един див заек ме настигна в движение и си навря носа в ауспуха понеже бил астматик и му трябвал повече кислород :lol:
Явно че количеството на изхвърленото в изпускателната система е минимално понеже след това нито има някакво претрисане или намалена мощност или всякаква промяна в работата което говори за това че не са зацапани една или няколко свещи.Правил съм експеримент след слизане от Хаимбоаз веднага да отбия и да оставя мотора на празен ход и си реди оборотите като часовник, няма да прескача или да ги мени... абе нищо.На място подавам му газ и започва да си пуши леко синкаво, исчиства всичко и това е, същата работа като в движение.
Мен лично не ме бърка, нито както казах разхода на масло да е неестествен но ми идва да потъна в земята от срам като го настъпя Волвото след голямо слизане и някой да си помисли "Баси Вартбурга".
Така стоят нещата, някой да има някаква идея?
V40 B4204S '97