The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Проблем със спирачките!

#31
Пичове и аз имах същият проблем .В един сервиз се мъчиха цяла седмица да сменят помпи втора употреба и нищо не стана,тогава отидох в МОРТО-ПФОЕ и там се заклеха че е помпа,казах им ако са сигурни да я сменят.Смехиха я и пак сьщото тогава по метода на сменяи докато проработи казаха АБС-а,да ама не той е два бона и кусур.Казах им да си всемат помпата и да си ми дадат колата( е това ми струваше 110 лв.)тогава отидо при един приятел,който поръча помпа и АБС-а втора употреба с опция да ги върна.Е накрая чрез изолиране на ту една тръбичка ту друга се останови че задният кръг ка помпата изпуска течност и АБС-а я Върти вътре в него.ТА накратко оказа се АБС и Спирачна помпа.ЗА да не ходите един месец по мъките като мен ви съветвам ърез постепонно затапване на тръбичките при помпата (първо) да установите къде е проблема.
Reply

#32
Гледам че се продава ремонтен комплект за спирачната помпа на цена от около 50 лв но незнам дали си струва де се ремонтира или да се търси втора употреба или направо нова не-оригинална за около 170-180 лв.
Volvo XC90 2.4 D/200 hp - 2011 - now
Volvo XC90 2.4D/185hp - 2008 - R-design - ex
Volvo V40 1.9D/115hp - 2001 - Sport - ex  
Volvo S40 1.9D/115hp - 2002 - ex
Volvo S40 1.8i/115 hp - 1997 - ex
Reply

#33
При мен след ходене в три сервиза и в мото-пфое накрая се оказа че е помпа и АБС.Сьвета ми е ако не искате да се лутате като мен един месец и всеки да вика сменяй на ред всичко, да направите като мен, а именно да затапвате постепенно тръбичките при помпата(първо) и то ще си покаже къде е проблема.Ако затапите тръбите на помпата и педала пак пропада значи тя със сигурност Върти вътре течността и е за смяна,ако остане твърд(педала)
значи е здрава и продължавате на там към АБС-а и т.н. При мен в МОТО-ПФОЕ(вторият посетен от мен сервиз) казаха че са сигурни че е помпа и я смениха обаче проблема си остана,тогава казаха че не е от нея а е от АБС-а,да ама не той струва три бона нов, взех си колата като ги накарах да си свалят помпата(което ми струваше 110 лв.работа-на вятъра),и отидох при един мой приятел в сервиза му.Там се останови по гореспоменатият начин че единият кръг на помпата изпуска и АБС-а е отишъл.Сложих помпа и АБС втора употреба и сега нямам проблем.
Reply

#34
НЕЩО блокира и си играх да пиша едно и също нещо дава пъти,но то го е изпратило,за което моля, да ме извините
Reply

#35
Между другото в София има един не безизвестен помпаджия- Настев се казва,ходих при него,но след много мъки се отказа и каза че има ремонтен комплект за тази помпа,но така е направена,че не може да я отвори,АЗ говоря за помпата на ВОЛВО С60
Reply

#36
Би ли описал по подробно какво имаш предвид под "да се затапят тръбичките" . Искаш да кажеш да се отвият металните тръбопроводи един по един и след това да се затапи отвора на помпата за съответния тръбопровод и са натисне педала. Правилно ли съм разбрал?
Volvo XC90 2.4 D/200 hp - 2011 - now
Volvo XC90 2.4D/185hp - 2008 - R-design - ex
Volvo V40 1.9D/115hp - 2001 - Sport - ex  
Volvo S40 1.9D/115hp - 2002 - ex
Volvo S40 1.8i/115 hp - 1997 - ex
Reply

#37
отвърташ тръбичката слагаш една гумичка или нещо друго в дупката на помпата и затягаш малко тръбичката докато уплътни и натискаш педала
Reply

#38
Идея за размисъл - стесняванне на вътр.диаметър на спирачните маркучи води до втвърдяване на педала и лош спирачен ефект. Проверете налягането на спир.течност преди и след сп.маркуч - може и визуално . Ако има осезателна разлика - сменяйте маркучите . Имали сме подобни случаи !!! Успех Илиянски ! Wink
Reply

#39
Колеги, да споделя и моя спит с този проблем въпреки, че решението е написано малко по горе... смело мятайте помпата и abs-a, че много ядове иначе. Накратко закупиих моето Волво с този проблем и реших, че е нещо банално като теч от цилиндърче, но уви. След оглед се оказа, че няма течове. Смених спирачната помпа, което не помогна по никакъв начин. Смених множество майстори. Част от тях отказаха да се занимават с това, други се опитваха да ме убедят че това е нормалното поведение на педала на спирачките, трети обезвъздушаваха и прибираха по едни 10-15лв без проблема да е решен. Единственото общо нещо между всички, бе че всеки един от тях твърдеше, че системата не е обезвъздушена и че помпата е за смяна. Един единствен си отдели няколко часа от времето да започне всяка една процедура от начало, докато не стигна до abs помпата и не реши проблема. Няма да споменавам колко нерви потроших по тази цялата въртелешка...
Reply

#40
Имаме си археолог Smile
Добре дошъл колега. Хубаво е че споделяш опита си за което всички сме ти благодарни. Рано или късно някой ще търси решение на този проблем и поста ти ще бъде полезен. За това е форума, нали Smile
Ако намериш някоя по-скорошна тема ще си върхът.
[Image: ab276107.gif]
[Image: ab245320.gif]

[Image: ab245321.gif]
VOLVO S40, 1.8 115hp, 97г. -Р 9969 минало
VOLVO 440 1.7i 89г. B18E, Р 1401 РС - минало
VOLVO 460 1.8 моно 91г. B18U, Р 0345 РС - минало
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)