Posts: 5,308
Threads: 198
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2006
Reputation:
0
Проблема е следният:
Двигателят работи добре само на газ , на бензин работи много зле държи ниски обороти и като се подаде ряко газ заглъхва и почва да ги вдига бавно с един такъв звук като пърпорене, а на газ е пушка и оборотите са добре и върви като хората и като подам газ се изрязва.
Казаха ми че може би смуче въздух от някъде, но не видях от къде може да го прави, не са запушени дюзи тъй като преди това карах 2 седмици само на бензин и нямаше такива проблеми, друго предложение което чух е че може би е дебитомера(дано не е) ако е той как мога да го засека и разбера в него ли е проблема?
Volvo 360GLE лети с попътен вятър :-), а да и едно S70 2.5 TDI не него не му требе попътен ветър
Не повтаряй грешките на другите, така твойте ще са УНИКАЛНИ :-)
Вече не се казва "Върви на майната си", а се казва: "Ходи в Русия"
Posts: 5,308
Threads: 198
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2006
Reputation:
0
Проблема е следният:
Двигателят работи добре само на газ , на бензин работи много зле държи ниски обороти и като се подаде ряко газ заглъхва и почва да ги вдига бавно с един такъв звук като пърпорене, а на газ е пушка и оборотите са добре и върви като хората и като подам газ се изрязва.
Казаха ми че може би смуче въздух от някъде, но не видях от къде може да го прави, не са запушени дюзи тъй като преди това карах 2 седмици само на бензин и нямаше такива проблеми, друго предложение което чух е че може би е дебитомера(дано не е) ако е той как мога да го засека и разбера в него ли е проблема?
Volvo 360GLE лети с попътен вятър :-), а да и едно S70 2.5 TDI не него не му требе попътен ветър
Не повтаряй грешките на другите, така твойте ще са УНИКАЛНИ :-)
Вече не се казва "Върви на майната си", а се казва: "Ходи в Русия"
Posts: 235
Threads: 4
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jun 2006
Reputation:
0
На мен ми прилича на давене - пуска прекалено много бензин и се мокрят свещите
Posts: 235
Threads: 4
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jun 2006
Reputation:
0
На мен ми прилича на давене - пуска прекалено много бензин и се мокрят свещите
Posts: 769
Threads: 11
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2006
Reputation:
0
Абсурд да е от въздуха, ако смуче отнякъде ще се видиш в приключение с газовата и никакви настройки няма да направят проблема чак незабележим, по принцип бензиновата инжекци се справя твърде лесно с това, а газта страда много повече.
На бензин както пърпори и вдига бавно оборотите после как ги качва над 2500-300 ? Има вариянт да ти изпуска клапана на газта в изпарителя и да пуска газ и безин, вследтвие на това сместа става твърде богата и успява да се изгори по добре във по високите обороти. Можеш много лесно да провериш този вариянт като откачиш маркуча от смесителната плочка за газта, а самата плочка да я затапиш с нещо, което няма да пусне парченца вътре, само за пробата може и широко тиксо, но така не можеш да караш че ще се стопи. Палиш на бензин и ...
Най добре е след това да си запишеш данните за проверка на всички датчици от Аутодата и да ги замериш с мултицет.
Всеки ден, започващ с над 300 коня под капака е добър
Posts: 769
Threads: 11
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2006
Reputation:
0
Абсурд да е от въздуха, ако смуче отнякъде ще се видиш в приключение с газовата и никакви настройки няма да направят проблема чак незабележим, по принцип бензиновата инжекци се справя твърде лесно с това, а газта страда много повече.
На бензин както пърпори и вдига бавно оборотите после как ги качва над 2500-300 ? Има вариянт да ти изпуска клапана на газта в изпарителя и да пуска газ и безин, вследтвие на това сместа става твърде богата и успява да се изгори по добре във по високите обороти. Можеш много лесно да провериш този вариянт като откачиш маркуча от смесителната плочка за газта, а самата плочка да я затапиш с нещо, което няма да пусне парченца вътре, само за пробата може и широко тиксо, но така не можеш да караш че ще се стопи. Палиш на бензин и ...
Най добре е след това да си запишеш данните за проверка на всички датчици от Аутодата и да ги замериш с мултицет.
Всеки ден, започващ с над 300 коня под капака е добър
Posts: 255
Threads: 4
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2006
Reputation:
0
И при мен беше същото положене и проблема изчезна ,щом смених кабелите на свещите. Как тка се е проявявал само на бензин не мога да си обясня.
VOLVO 360GLE 2i
Posts: 255
Threads: 4
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2006
Reputation:
0
И при мен беше същото положене и проблема изчезна ,щом смених кабелите на свещите. Как тка се е проявявал само на бензин не мога да си обясня.
VOLVO 360GLE 2i
Posts: 5,308
Threads: 198
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2006
Reputation:
0
имам тука едни кабели от стария собственик, ще ги сложа довечера, и ще ви кажа дали е от това.
Quote:Най добре е след това да си запишеш данните за проверка на всички датчици от Аутодата и да ги замериш с мултицет
ами нямам Аутодата, ще е проблем ли ако те помоля да ми даеш подобен тип информация?
Volvo 360GLE лети с попътен вятър :-), а да и едно S70 2.5 TDI не него не му требе попътен ветър
Не повтаряй грешките на другите, така твойте ще са УНИКАЛНИ :-)
Вече не се казва "Върви на майната си", а се казва: "Ходи в Русия"
Posts: 5,308
Threads: 198
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2006
Reputation:
0
имам тука едни кабели от стария собственик, ще ги сложа довечера, и ще ви кажа дали е от това.
Quote:Най добре е след това да си запишеш данните за проверка на всички датчици от Аутодата и да ги замериш с мултицет
ами нямам Аутодата, ще е проблем ли ако те помоля да ми даеш подобен тип информация?
Volvo 360GLE лети с попътен вятър :-), а да и едно S70 2.5 TDI не него не му требе попътен ветър
Не повтаряй грешките на другите, така твойте ще са УНИКАЛНИ :-)
Вече не се казва "Върви на майната си", а се казва: "Ходи в Русия"
|