The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Още един мераклия за S60 или S80

#71
bell Wrote:
TheWizard13 Wrote:Здравейте,

изчетох цялата тема преди да се включа и аз. Планирам покупка на S60 или S80 бензин, защото шофирам много и също така ще и сложа газов инжекцион. Приемам съвети всякакви от избора на конкретен модел двигател до препоръка за проверен сервиз в София (без МП). И тъй като аз знам, че на стар автомобил сервизирането не може да му се размине искам да си планирам разходите още от сега за смяна на масло, филтри, ремъци, ролки и съединител. Може ли някой на база личен опит да сподели примерен разход за S60 и S80 бензин 1998-2002г. за подмяна на:

По-конкретно на С60 163 коня бензин 98-99г.

1. Масло, филтри, ремъци, ролки - труд и части

2. Смяна на съединител комплект с всички екстри - труд и части

3. Амортесьори предни и задни - труд и части

4. Спирачни дискове и накладки - труд и части

5. Бензинова помпа

6. Нещо, което обичайно се сменя при тези два модела.

Здравей колега, с ДДС или без? Smile
ти направо си ги изредил като по фактура ...
Шегичка, нали не задаваш този въпрос сериозно?
При един квартален майсторще ти излезне да речем 2 бона. Друг веднага ще подбие с 10 - 20 % само за да те вземе като клиент, но пък дали ти после ще си го вземеш за майстор е друга бира Smile
В Мотопфое може да умножиш цифрата направо пък по 2 и те така ...

п.п. а дали си струва на 15- годишна кола с бюджет 3-5 бона (МобилеБГ) да отделиш да речем 2 за горните дитирамби, че и да очакваш после от стареенето от някъде нещо да се обади (гумени съединения, пластмаси, тампони и т.н.) ти си решаваш....
Успех от мен!

А ако действително си бъдещ фен на марката и търсиш точно това виждам в същия сайт за 6300 напълно обслужена с нови накладки ATE, масло MOTUL 5W40 CNG/LPG сменен ангренажен ремък и ролки регистрирана готова за каране. Газовата уредба е BRC с инжектори KEIHIN поставяна в Германия. Бутилката е в резервната гума. аз бих я огледал Smile


Напълно сериозно задавам въпроса. Ясно е че цените варират, но аз питам на база на опита просто за да знам към кои сервизи да се обърна. Бюджета ми е според автомобила, защото една част от сумата може би ще взема на кредит, но повече от 8000 лева за кола вероятно няма да дам освен ако не ме впечатли някоя с доказуема сервизна история. Иначе конкретно не държа на ддс-то Smile А автомобила за 6300 наистина изглежда никак не лош гледах го още онзи ден в нета.
Reply

#72
Добре де коя е по-скъпа за подръжка s60 или s80?
Reply

#73
TheWizard13 Wrote:Добре де коя е по-скъпа за подръжка s60 или s80?

Относително е, и според мен по-скоро касае състоянието на конкретния екземпляр, а не модела. Много от частите по окачването са идентични и при двата модела. Повечето ако не и всички мотори също.
1983 Volvo 244, B200E - carb., manual M46, 121hp., 158Nm.- Аврора
1999 Volvo S80, B5204T4, manual M56, 180hp., 240Nm - Албиноса
R.I.P. Холандецо
Неам нерви,за тва карам Волво! :-)
Reply

#74
TheWizard13 Wrote:Добре де коя е по-скъпа за подръжка s60 или s80?

Няма разлика. Wink
VOLVO XC90 D5 200hp
VOLVO XC90 D5 185hp
VOLVO XC60 D5 205hp
Reply

#75
И според мен и 2те са много скъпи за поддръжка.Аз преди да си купя С40 се бях насочил да взимам С60,само че бензин но от приятели и колеги разбрах за скъпата смяна на ангренажния ремък около 700лв.и доста по-скъпи консумативи и части има.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)