The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Помощ. Колата полудя

#1
Здравейте колеги, слагам тази тема и в двата раздела- за 850 и за ГАЗ, защото се надявам на повече помощ и мнения, защото нямам финансова възможност да експериментирам.
Колата е 850, 10 В, 126 кс.
До скоро беше с вакуумен изпарител и нямаше НИКАКВИ проблеми.
Изпарителя замина и ми сложиха чисто нов електрически. Сложиха го разбиращи хора - ул.Иван Сусанин... за тях съм чувал само добри неща.
казаха след около 500 км да мина за корекции. 1-2 дена всичко беше ОК. После почнаха проблемите... колата леко прекъсваше в ниските обороти... след 1-2 дена почна да пали трудно на газ и при топъл двигател. Оборотите станаха ВИСОКИ ( 1500 ) на бензин а НИСКИ ( 500 ) на газ.
Почти винаги гасне при пускане по инерция, днес при форсиране ( 3000 оборота ) гръмна нещо. Видимо няма изваден или спукан маркуч.
Знам че трябва принципно да се сменят кабели и свещи, но така изведнъж да станат нещата нормално ли е? Все пак с вакуумния нямах НИКАКВИ проблеми, палеше перфектно и на газ и бензин, държеше перфектни обороти... никакви грижи. Интересното е държането на високи обороти на бензин...все едно колата се опитва да компенсира нещо??
Моля помогнете.
Reply

#2
    Доколкото разбирам от написаното от теб си с обикновена ГУ.Тези детонации се избягват с модификация по кутията за въздушния филтър.А за гасненето на празен ход-на старата ми кола въпроса беше решен с една гофрирана тръба която се слага на входа на кутията за въздушния филтър(премахва се въздухозаборника който поема въздух от декоративната решетка) и се насочва навътре към купето.Целта е при движение да не влиза директно въздух в кутията за ВФ,защото колата гасне като я пуснеш по инерция.За оборотите не мога да помогна.Горе на снимката можеш да видиш за подобна модификация при S40.
VOLVO V40 2.0/96г. ГИ LOVATO
MITSUBISHI COLT V 1.3/99г.
Когато съдбата ти обърне гръб, не се отчайвай - изчакай я да се наведе!
Reply

#3
tenekia Wrote:Здравейте колеги, слагам тази тема и в двата раздела- за 850 и за ГАЗ, защото се надявам на повече помощ и мнения
Припомни си правилника, за да няма от 2 стола - на земята. Темата от 8ХХ съм я изтрил.

Сега по въпроса ти:
Казваш че са ти казали да отидеш след 500 км за до-настройка - върви сега. В това темпо скоро няма да можеш да минеш 500 км и се подготви психически, че само с едно ходене няма да успееш да решеш проблема.
[Image: ab276107.gif]
[Image: ab245320.gif]

[Image: ab245321.gif]
VOLVO S40, 1.8 115hp, 97г. -Р 9969 минало
VOLVO 440 1.7i 89г. B18E, Р 1401 РС - минало
VOLVO 460 1.8 моно 91г. B18U, Р 0345 РС - минало
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)