The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined variable $thumblist - Line: 1033 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1033 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Volvo 740 (B200ET) - Белият Лебед

#1
Колеги, знаех си, че някой ден ще дойде и този момент, но все таих надежда, че ще го надмогна, но е много трудно. Продавам автомобила си и честно казано съм със сълзи на очите. Не опира до времената, опира до това, че тази кола не е за мен. Иска ми се да имах много пари и да бях някакво богаташко синче, за да можех да шофирам с нея по цял ден. Казвам шофирам, а не карам. С този автомобил се шофира, тя носи удоволствие във всеки един момент, носи сигурност и бързина. Не мога да ѝ смогна, а вкъщи се получават сблъсъци за по-малката кола тъй като тя харчи по-малко и звярът... просто става излишен... както и да е.

Характеристики на автомобила:
- Произведен 1985 година
- Двигател - B200ET - 163 h.p., 2000 кубика, турбо, интеркулер, бензин (колата е с премахната газова уредба, която преди стоеше за украса).
- Тегло - 1780 kg, дължината май беше около 4,25 м.
- Среден разход на гориво - Нормално каране извънградско - 8-9л./100 км. Градско 13-14л./100км.
- Гуми - 15 цола, оригинални джанти (6 броя), 4-тири зимни(Matador и Semperit) и 2 летни(Continental) - но са стари поне летните.
- Скорости - Мисля, че се водят полуавтоматик т.е. 5-та скорост се пуска с копче след като е вкарана четвъра. Маха се по същия начин.
- Километри - 155000 км, оригинални, на снимките се вижда оригиналният съединител, който сменихме на 148000 км, т.е. е минала по-малко от 10 000 км от тогава.
- Екстри и други подробности: Хидравлика, Климатик, 5 врати, подгряване на седалки, халогени, люк(отварящ се на 2 нива - изцяло или само нагоре), ел. стъкла и огледала отпред, защита за деца на задните прозорци, оригинални тонколони в перфектно състояние, запазен салон, затъмнени прозорци отзад, ABS, антена, която се вдига с копче, с ВОЛВО двигател, багажник за колелета, багажник за ски.

Неща, които са сменени:
- Халогени.
- Комплект съединител - 148000 км.
- Масло + филтри - 149 000км. Liqui Moly 10w40
- Предна решетка
- Преди 7-8 години е сменена турбината.
- Задни и предни накладки.
- Сменен антифриз.

Неща, които трябва да се направят:
- Да се смени ангренажът (да се разбира в комплект с водна помпа) - последна смяна на 120000 км, но са минали 5-6 години от тогава.
- Смяна на масло тъй като изтича скоро
- Да се долее фреон в климатика, тъй като в момента няма и не работи
- Да се оправи таванът, тъй като е нормално за кола 26 години да е провиснал
- Един от датчиците на АБС-а е изгорял. Трябва да се смени, за да спре да свети лампата на ABS-а.
- Да се намерят амортисьори за багажника, за да няма нужда от бухалката на снимката..
- Не работят задните фарове за мъгла.

Малко свободни съчинения относно колата:
Много от колегите тук са виждали колата по някоя друга среща и знаят за какво става въпрос. Тази кола ми е част от сърцето. Споделял съм историята ѝ и ще го направя пак. Внесена е малко след производството ѝ в България. Стои при дядо ми в град Дупница в продължение на 5 години тъй като по комунистическо ако покажеш такава кола на яве.. знаете какво ще стане. След това баща ми вижда колата и я закупува веднага. След 20 000 км турбината издава багажа. Тогава дядо ми, който беше международен шофьор взима оригинална рециклирана турбина от Италия, тъй като този модел волво е изнасян за Италия специално. Сменя се турбината. От тогава колата е карана в продължение на 2 години. Стига около 130000 км и идват тежките времена, в които няма пари. След това стои в гаража ни около 6-7 години. Аз взех книжка и я вкарах в правилния път. За съжаление сега идва моментът, когато просто колата идва в нанагорно. Когато единия от нас кара по-икономичната кола, другата стои в гаража, тъй като си гълта повече. Както казаха много от колегите, Волво е кола за уседнали хора. Тя е моята страст, но е време да се разделя. Лепенките, халогените, новата лъскава решетка, затъмняването на прозорците, хубавите масла и филтри, чистенето и прането на салона, пастирането всяка година по 2 пъти... тези неща са мое дело. Разбира се, който не ги харесва може да се оттърве от тях по всяко време. Автомобилът е стегнат от всякъде. Регулирал съм гумите и в момента е в едно изключително перфектно състояние. Не тропа, вози много стегнато и е самолет, с който съм издухвал много коли (нека да включа безброй много нови). Заедно с нея давам заден стоп, десен мигач, стъкла и всякакви други части, които имам вкъщи. Имах големи планове за нея. Всички тези неща, които съм написал да се направят + доста тунинг. Определено бих сменил задното гърне, защото ми се струва малко за 2000 кубика кола. А и едни хубави отворени джанти ще я направят истинска красавица. Както и да е, спирам, че ми се къса сърцето. Ако хората са ентусиасти имам багажник за колела и багажник за ски за нея. Но за тях ще говорим на живо. Smile
Това продавам. Ще се радвам ако получавам коментари само от хора, които искат да я закупят. Останалите просто ще ме направят още по-тъжен. Ще се радвам ако човекът, който я купи е човек, който цени волво като автомобил носещ сигурност, комфорт, мощност и невероятна визия...

Телефонът ми е: 0897919642. Казвам се Георги Мирчев. Автомобилът се намира в град Пещера, област Пазарджик.

Относно цената: 5000 лв.

За коментари само на живо. Уговорки и сделки по телефона са несериозни. Това е, което исках да кажа. Качвам малко снимки и отделно един архив с повече снимки. Обявата на колата ще стои тук 1 седмица. След това ще я разпространя на други места. Предпочитам да я дам на клубар. Също държа да отбележа, че от колата няма да бъда продадена дори частица отделно, дори това да ѝ коства месеци стоене в гаража.

АРХИВ СЪС СНИМКИ: <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.mediafire.com/?mtd8raoiv5ytnk2">http://www.mediafire.com/?mtd8raoiv5ytnk2</a><!-- m -->


Attached Files Thumbnail(s)
                                           
I ROLL
VOLVO 740 2.0 163 h.p. B200ET 1985
Reply

#2
Жорка , приягелю не бързай да продаваш лебеда. На всички ни е трудно и ни трябват мангизи . Ако искаш един приятелски съвет от мен просто я спри от движение без да я бракуваш и я прибери някяде за по-добри времена .
Случва се да върви като по масло, а малко по-късно се изяснява, че това е вазелин...
If you dont like where you are, then change it! You are not a tree
Reply

#3
Споделям мнението на Чавдар,не виждам никакъв смисъл да я продадеш,пък и все по някое време ще почнеш да изкарваш пари а Волвото тогава вече няма да е твое така че... :roll: . Картинката има и друг аспект-доколкото ти схващам идеята,целта е с парите от продажбата да си купиш по-икономична кола,а дали тази т.нар."икономична"кола няма да ти излезе по-скъпа откъм поддръжка отколкото 740-ката? Според мен си струва да помислиш върху този въпрос. Ако проблем е гаража - телефона ми го имаш Wink .
1983 Volvo 244, B200E - carb., manual M46, 121hp., 158Nm.- Аврора
1999 Volvo S80, B5204T4, manual M56, 180hp., 240Nm - Албиноса
R.I.P. Холандецо
Неам нерви,за тва карам Волво! :-)
Reply

#4
Разбирам ви приятели, но тази кола не е за гараж. Грехота е, 10 години стоя в гараж, още 10 ли да стои ? Та след 20 години едва ли да има части за нея.. Вярно е, че са кофти времената, но като цяло тази кола заслужава собственик, който да има много пари, да я поддържа и мачка от каране, защото все пак това ѝ е целта. Аз я държа като музеен експонат и я карам само когато имам излишни 40-50 лв, което са много пари за мен. След време ще взема хляба в ръцете си, но едва ли картинката да се промени. Вярно е, че има икономични, но скъпи за поддръжка коли, но все пак с 5 лв отиваш до Пз и обратно, докато аз като сложа на звяра 10 лв, все едно съм изсипал капачка вода в шише от 10 литра. Нека намери един хубав собственик, който ще си качва колелата на нея или ските и ще ходи със семейството си навсякъде като колата ще му доставя сигурност и комфорт. В моите ръце тази кола едва ли да види скоро това, а и едва ли да види много километри (по-малко от 10 000 за 2 години), докато на другата съм направил над 50 000 за толкова време. А и е грях да имаш 2 коли в гаража, а да се биеш за едната. На този етап е най-добре тази кола да попадне в правилните ръце и най-сетне да извършва това, за което е направена - да се кара без спиране. Поздрави! Smile
I ROLL
VOLVO 740 2.0 163 h.p. B200ET 1985
Reply

#5
Нещо си се напушил, приятелю, а не трябва. Никога не знаеш какво ще изскочи иззад следващия ъгъл. Ако нуждата те притиска - разбирам. Ама да си докопал колата на живота си и да искаш да се отървеш от нея, после след някоя и друга година да се чудиш с какъв акъл си се разделил с тази кола и как не можеш да си намериш такава! Не можеш да си представиш колкоще ти липсва! Помисли пак, дали няма вариант да остане волвото в твоя гараж и да му се радваш и ти и ние още дълги години!
945 Polar 1997
2.0 Turbo B200FT
1986 cc
4 cylinders, 8 valves
Compression ratio: 8.5:1
114 kW (155 PS) @ 5600 RPM
230 Nm @ 3600 RPM
M90 manual gearbox
Reply

#6
За бога Жорка не продавай Волвото - колегите са ти изложили достатъчно ясно защо, аз само ще добавя, че ако го направиш на каквато и да е цена, рано или късно ще се пръснеш от яд, затова потърси друг вариант, да се възстановиш - тя не иска нито хляб, нито вода, а и с твоя хубав голям гараж...не виждам проблем да си я запазиш, а нищо не пречи да си намериш нещо икономично и евтино да го търкаляш докато му дойде времето на Волвото.
Reply

#7
На 20 години съм, защо трябва да се заробвам от сега. Всички писали тук имате деца или семейство или някаква сериозна връзка. Вие мислите са семействата си и за сигурността им и т.н., а и имате редовни сравнително големи доходи, за да можете да ги карате. На мен ми трябва автомобил, който като кажа, че утре заминавам за морето, да го паля и да потеглям без значение марката, моделът и т.н. Важното е да ми легне сравнително евтино и да ме закара, а другият автомобил съм го направил и с разни екстри така че да ми е удобно и приятно. За този за 260 км сипах 70 лв и бензинът като се прибрах беше на 0. А и да си призная, че карането му е наистина удоволствие, но за тази възраст това удоволствие се превръща в гъзария, защото поглъща всеки един лев, който му дадеш, а едва ли да го избие. А и ако имам пари кой е казал, че ще карам именно него.. Не е лоша идеята, но ми е рано още да улягам с един автомобил, който не е по джоба ми. Нека намери правилния си собственик. Минах през газ, минах през бензин, пробвал съм климатика - разходът е много. Това не значи, че не ми е на сърцето, напротив, но така ще е по-добре за него и мен. В крайна сметка още се бъзикат с мен, че имам параклис в гаража и че трябва да паля свещички в него, защото го вадя 1 път в месеца, а сега може и по-рядко. Това е решението ми поне за момента. Благодаря ви за подкрепата, оценявам я Smile
I ROLL
VOLVO 740 2.0 163 h.p. B200ET 1985
Reply

#8
Aиде сега един пост след който ще ми забият толкова ножове в гърба че ще заприличам на таралеж :lol:

Много ясно че ще я продадеш колата, хич да не ти пука.След като не може да ти носи радост поне да не ти е в тежест.Разбирам да е някаква колекционерска в мега перфектно състояние останала от дядо ти като той да я е купил чисто нова и всичко по нея да е като от магазина, ама при положение че стоят така нещата се разделяш с нея и толкова.Живота е пред теб и нищо не е ясно как ще се развие.Ами утре като нищо ще се видиш с пари и пак ще си купиш такава като ти е кеф.
Продаваш я, някой лев да постегнеш въшката да си бръмкаш с нея, на море ти се ходи, на дискотеки, млади гаджета, туй-онуй...С парите ако искаш си купи някоя 50" плазма и хладилник или нова пералня.Това не е кола за теб, млад си да не кажем малък за нея.Трябва ти нещо което да ти закара гъза тук-там и да има минимална подръжка и ниски експлатационни качества и недай си боже да се случи нещо направо сваляш музиката и глезотийките, продаваш на части каквото можеш за месец-два тънка лайстна и айдееее на вторични за скраб.Не ставай роб на два тона ламарини защото утре ще съжеляваш че вместо да си поживял си стоял вкъщи заради един бял ръбат куб.На твойте години никога няма да можеш да експлоатираш такава кола и едновременно да ходиш по кръчми и дискотеки, след време ще можеш да я караш но ще е защото няма да ти се ходи по ресторанти и барове и парите които няма да изхарчиш там ще ти останат за бензин или дизел.
Преди десетина години цялата ми заплата заминаваше за заведения, ресторанти, дискотеки, за море и планина, да си платя някои разходи и чаках да взема следващата заплата на ръба.Спомени много, сън малко, даже и спомените ми тук-там май ми липсват :mrgreen: .Сега ако калкулирам колко пари са ми хвърчали за глупости и ще се гръмна,сигурно една три-четири годишна кола съм щял да си купя ако ги събирах.Но не съжелявам, грам не съжелявам и никога няма да съжелявам.А накарай ме сега да отида в сряда вечер на някое техно парти, да бе да, то в събота едва излизам и то на ресторант и то само и единствено ако е тихо и приятно, опа пропуснах че ми се случва два пъти в месеца ако не ме мързи :lol: Обаче благодарение на тези заведения срещнах жена ми, в началото гаджета нищо нямахме, даже нямахме и пералня и тя переше на ръка.После се пообзаведохме, една кола, втора кола, трета кола, сега четвърта кола.Да не мислиш че и аз парите ги греба с лопата и сипвам в чували, просто нещата сами си идват на мястото.Някой ден "като порастна" ще си купя W140 на Мецедес или Волво 960 Роял като това синьото на колегата тук във форума, но още съм много малък, ще ям и ще раста.
Така че Жоре, продавай и да не ти пука, кефи се на живота във всеки един момент и помни че колата е няколко тона тенекии които трябва да ни носят само и единствено радост, само тогава вече ще можеш да й се насладиш без значение дали е запазеното бяло Волво или ръждясалия изгнил зелен Кадет.
V40 B4204S '97
Reply

#9
Karlsson Wrote:Aиде сега един пост след който ще ми забият толкова ножове в гърба че ще заприличам на таралеж :lol:

Много ясно че ще я продадеш колата, хич да не ти пука.След като не може да ти носи радост поне да не ти е в тежест.Разбирам да е някаква колекционерска в мега перфектно състояние останала от дядо ти като той да я е купил чисто нова и всичко по нея да е като от магазина, ама при положение че стоят така нещата се разделяш с нея и толкова.Живота е пред теб и нищо не е ясно как ще се развие.Ами утре като нищо ще се видиш с пари и пак ще си купиш такава като ти е кеф.
Продаваш я, някой лев да постегнеш въшката да си бръмкаш с нея, на море ти се ходи, на дискотеки, млади гаджета, туй-онуй...С парите ако искаш си купи някоя 50" плазма и хладилник или нова пералня.Това не е кола за теб, млад си да не кажем малък за нея.Трябва ти нещо което да ти закара гъза тук-там и да има минимална подръжка и ниски експлатационни качества и недай си боже да се случи нещо направо сваляш музиката и глезотийките, продаваш на части каквото можеш за месец-два тънка лайстна и айдееее на вторични за скраб.Не ставай роб на два тона ламарини защото утре ще съжеляваш че вместо да си поживял си стоял вкъщи заради един бял ръбат куб.На твойте години никога няма да можеш да експлоатираш такава кола и едновременно да ходиш по кръчми и дискотеки, след време ще можеш да я караш но ще е защото няма да ти се ходи по ресторанти и барове и парите които няма да изхарчиш там ще ти останат за бензин или дизел.
Преди десетина години цялата ми заплата заминаваше за заведения, ресторанти, дискотеки, за море и планина, да си платя някои разходи и чаках да взема следващата заплата на ръба.Спомени много, сън малко, даже и спомените ми тук-там май ми липсват :mrgreen: .Сега ако калкулирам колко пари са ми хвърчали за глупости и ще се гръмна,сигурно една три-четири годишна кола съм щял да си купя ако ги събирах.Но не съжелявам, грам не съжелявам и никога няма да съжелявам.А накарай ме сега да отида в сряда вечер на някое техно парти, да бе да, то в събота едва излизам и то на ресторант и то само и единствено ако е тихо и приятно, опа пропуснах че ми се случва два пъти в месеца ако не ме мързи :lol: Обаче благодарение на тези заведения срещнах жена ми, в началото гаджета нищо нямахме, даже нямахме и пералня и тя переше на ръка.После се пообзаведохме, една кола, втора кола, трета кола, сега четвърта кола.Да не мислиш че и аз парите ги греба с лопата и сипвам в чували, просто нещата сами си идват на мястото.Някой ден "като порастна" ще си купя W140 на Мецедес или Волво 960 Роял като това синьото на колегата тук във форума, но още съм много малък, ще ям и ще раста.
Така че Жоре, продавай и да не ти пука, кефи се на живота във всеки един момент и помни че колата е няколко тона тенекии които трябва да ни носят само и единствено радост, само тогава вече ще можеш да й се насладиш без значение дали е запазеното бяло Волво или ръждясалия изгнил зелен Кадет.
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Прав си за ножовете, още по-прав си в целия си пост - вярно е, но не е така и ще се обоснова - Жоро никога няма да получи сумата, която търси или дори очаква от продажбата на тази кола, а ако си я остави в гаража, без да прави р-ди по нея и направи както го съветваш, взимайки евтин кошник - да му вози гъза до морето и дискотеките, с ниски експлоатационни р-ди, то след няколко години, когато му е дошло времето ще и се наслади истински, влагаики малка сума за възстановяване от принудителното стоене - има го и този вариант нали...да ви кажа май е най-реален, с оглед да не ,,подари“ Волвото на някого, вместо да го продаде на цената която иска и която си струва за него.
Reply

#10
Човече ако трябва пали свещи или заставаи на челна стойка пред гаража .
Аз съм минал по този път с бъзиците но хората които ме бъзикаха смениха по 2-3 коли от тогава.
Да не ти пука за хорското мнение , щом ти харесва този автомобил не го продаваи запази си го .
Щом ти е на сърцето ако го продадеш след това няма да си нмериш място.
И след това на каквото и да се качиш да караш няма да е същото(няма да те кефи толкова).
От 8 години карам 244 което го познавам от малък.
Преди 3 години си купих 850 но си прибрах 244.
И колкото да ме кефеше 850 все нещо му липсваше , не беше това което ми е на сърцето.
Така че моят съвет е направи си преценака колко ти е влязло под кожата и дали няма да ти липсва повече от това което ще получиш като парична стоиност.
Кефа няма цена .
VOLVO 244 GL D24 TIC(ЧЕРНИЯ ОБЛАК)
VOLVO V70 AWD B5244T3
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)