The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Трябват ми стойности на дебитомера

#1
Колеги,играя си с моя дебитомер,по простата причина че втора употреба ми искат 200 и лева.Та някой да знае какви стойности трябва да показва,че нещо много започна да ми гори колата/в момента стойностите ми са около 400./Изолирах ЕГР,нямам пробиви в маркучите,и все пак на моменти колата ми забива ,и не се форсира . В този случай от 400 стойността ми пада на 200. Дайте мнения моля.
Волво V70 2.5 TDI,1998
Reply

#2
По принцип във Вадис за бензиновите двигатели има данни за волтове на конектора в различни режими, но за твоят двигател няма. С изолирането на EGR нищо хубаво не си направил, то не е само за екология, участва си активно в процеса, особено когато турбото надува. Основната функция на EGR е да свали температурата в горивната камера. Без EGR рискуваш прегоряла гарнитура и запушен катализатор (ако все още има такъв).

В кой случай започва да пада? При този двигател за много малки разлики в дебитомера компютъра го отхвърля. За проба можеш да запалиш и да откачиш дебитомера, ако колата върви без проблем значи проблема е в дебитомера и го търси в Ebay. Ако имаш същите проблеми с откачен дебитомер значи не е той.
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Reply

#3
Ето един нов МАФ, който отговаря по Бош номер. <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.ebay.co.uk/itm/VOLVO-2-9-2-5-2-4-2-3-MAF-AIR-FLOW-SENSOR-HOUSING-OEM-/150642704101?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item2313013ee5">http://www.ebay.co.uk/itm/VOLVO-2-9-2-5 ... 2313013ee5</a><!-- m -->.

По сегашният курс - 90 лв, с доставка 100 лв.
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Reply

#4
Мерси много колега,но моя е друг модел,един плосък ,пак на Бош,но.....
Ще пробвам да го откача/достатъчно ли е да извадя щекера,който отива във вакуумчето? /,и ще пиша какъв е резултата.
номера на моя е :
0 281 000 074
1 275 245
Волво V70 2.5 TDI,1998
Reply

#5
Достатъчно е да откачиш кабела, ако загасне и не пали не го мъчи. Някой коли не могат без дебитомер. Същият дебитомер се използва и за Опел Зафира 2.0 DTI, за Опел може и по малко пари да искат.
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Reply

#6
Извадих кабела/дебелата букса/,колата пали без проблем,само ми светна лампата за ламбда .Магарясва се,както правеше и преди,по-тромава е,едва набира,и пуши яко.Дебитомер си е диагнозата според мен.Просто на 300 км засега се е****ва само 5-10 .,през др. време си действа нормално.Чакам съвети и предложения колеги.
Волво V70 2.5 TDI,1998
Reply

#7
Пробвай с почистване. Ето как се прави на Ауди - процедурата е същата само формата на сензора е друга
<!-- m --><a class="postlink" href="http://writen4u.hubpages.com/hub/clean-replace-vw-audi-maf-diy">http://writen4u.hubpages.com/hub/clean- ... di-maf-diy</a><!-- m -->
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Reply

#8
ААААаааа,чистил съм го 4 пъти,и механично,и със спрей.......пада доста графит,излъсква се,но не е от това-веднага след почистване си забива,без някаква последователност,а на диагностиката си пише "ниски стойности на дебитомер"
Волво V70 2.5 TDI,1998
Reply

#9
надявам се това да помогне


Attached Files Thumbnail(s)
   
S402.0T99 - на части
S402.0T01
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)