Posts: 16
Threads: 3
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2006
Reputation:
0
Здравейте,колеги!! Имам следния проблем. Всяка сутрин като запаля волвото/440 GLE injection/, започва да работи точно като трактор. Не се наблюдава разлика нито на бензин, нито на газ. Взех, че извърших няколко процедури- смених свещите с BOSH-ови, смених дистрибуторната капачка, свалих стъпковия мотор и го почистих съгласно инструкциите във форума, по същия начин изчистих и ламбда сондата, бяха ми се разпоили някои жици на буксата на дебитомера- оправих и тях. НО УВИ НИЩО НЕ СЕ ПРОМЕНИ!!!!!!!! Колата продължава да работи като трактор сутрин при запалване. А,забравих да спомена, че като достигне работна температура двигателя всичко се оправя като с магическа пръчка и работи О.К. И още -заради това смених и газовия изпарител. Сега сложих BRC но....................... Моля помагайте с всякакви идеи! Късмет и безаварийно!!!
Posts: 16
Threads: 3
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2006
Reputation:
0
Здравейте,колеги!! Имам следния проблем. Всяка сутрин като запаля волвото/440 GLE injection/, започва да работи точно като трактор. Не се наблюдава разлика нито на бензин, нито на газ. Взех, че извърших няколко процедури- смених свещите с BOSH-ови, смених дистрибуторната капачка, свалих стъпковия мотор и го почистих съгласно инструкциите във форума, по същия начин изчистих и ламбда сондата, бяха ми се разпоили някои жици на буксата на дебитомера- оправих и тях. НО УВИ НИЩО НЕ СЕ ПРОМЕНИ!!!!!!!! Колата продължава да работи като трактор сутрин при запалване. А,забравих да спомена, че като достигне работна температура двигателя всичко се оправя като с магическа пръчка и работи О.К. И още -заради това смених и газовия изпарител. Сега сложих BRC но....................... Моля помагайте с всякакви идеи! Късмет и безаварийно!!!
Posts: 1,039
Threads: 7
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2006
Reputation:
0
В такъв случаи, провери температурния датчик които дава инф. на компа. и връзките(кабели, букси) към него. :?
Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!
------------------------
Volvo S60 D5 - 2003, 163hp/4000, 347Nm/1750 & Volvo S40 1.6D - 2006, 110hp/4000, 245-280Nm/1750 & Volvo 460 1.9TDi - 1996, 90hp/4500 180Nm/2200 & Volvo 460 GLE - 1994, 1721cc. - 106hp
Posts: 1,039
Threads: 7
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2006
Reputation:
0
В такъв случаи, провери температурния датчик които дава инф. на компа. и връзките(кабели, букси) към него. :?
Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!
------------------------
Volvo S60 D5 - 2003, 163hp/4000, 347Nm/1750 & Volvo S40 1.6D - 2006, 110hp/4000, 245-280Nm/1750 & Volvo 460 1.9TDi - 1996, 90hp/4500 180Nm/2200 & Volvo 460 GLE - 1994, 1721cc. - 106hp
Posts: 1,206
Threads: 34
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2006
Reputation:
0
Значи аз го имах този проблем само на газ(Изпарител BRC)оказа се че е от настройките за празен ход на самия изпарител.Сега като е студена на бензин си е нормална,а на газ малко тресе и след 5 мин се оправя напълно.
Интересно е че при теб проблема е и на газ и на бензин.....пробвай съвета на Izex може да има ефект.
Нещо не мога да се сетя къде се намираше този датчик :roll:
Orion - High Performance Car Audio
Posts: 1,206
Threads: 34
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2006
Reputation:
0
Значи аз го имах този проблем само на газ(Изпарител BRC)оказа се че е от настройките за празен ход на самия изпарител.Сега като е студена на бензин си е нормална,а на газ малко тресе и след 5 мин се оправя напълно.
Интересно е че при теб проблема е и на газ и на бензин.....пробвай съвета на Izex може да има ефект.
Нещо не мога да се сетя къде се намираше този датчик :roll:
Orion - High Performance Car Audio
Posts: 108
Threads: 5
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jun 2006
Reputation:
0
Добри хора защо използвате свещи BOSCH???Вярно че моята кола е карбураторна, бях с подобни свещи и имах идентични проблеми за 3-4г, какво ло не сменях и след категоричното изхвърляне на свещите БОШ сега всичко е ОК(всичко друго сменено не даваше резултат), но ти може да имаш и друг проблем?!?!?!?!?!?
Posts: 108
Threads: 5
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jun 2006
Reputation:
0
Добри хора защо използвате свещи BOSCH???Вярно че моята кола е карбураторна, бях с подобни свещи и имах идентични проблеми за 3-4г, какво ло не сменях и след категоричното изхвърляне на свещите БОШ сега всичко е ОК(всичко друго сменено не даваше резултат), но ти може да имаш и друг проблем?!?!?!?!?!?
Posts: 127
Threads: 5
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Oct 2006
Reputation:
0
Ако ламбдата е с три проводника много е вероятно да не е в ред подгряващия и резистор.В подкрепа на това мнение е факта че колата работи нормално след загряване.
Posts: 127
Threads: 5
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Oct 2006
Reputation:
0
Ако ламбдата е с три проводника много е вероятно да не е в ред подгряващия и резистор.В подкрепа на това мнение е факта че колата работи нормално след загряване.
|