The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
драстична разлика в разхода

#1
карам бодигард 94г 1.6 пълна инжекция с обикновенна ГУ
от край време дава разлика : извън градско 7.5-8
градско 22-24 литра, ходих при майстор да ми центрова газовата уредба- никакъв ефект
не съм от хората, които обичат да форсират двигателя, карам спокойно
някакви идеи? със испарител ланди съм
предварително благодаря за отговорите!
Reply

#2
Колега от 7л извън , 25 градско това е от тук до луната.
Настояща : Volvo S40 1.8 115hp 98г AUTOMATIC - ГИ Бардолини
Предишна: Toyota Corolla RunX LD
Проектиране и поддръжка на интернет страници + СЕО оптимизация Ниво №1. -10% отстъпка VDesign
Reply

#3
ами да, все едно че карам ЗИЛ
Reply

#4
... не разбирам много покрай газта Но знам че се влияе силно от това дали е загряла колата ... имам в предвид разхода ... та донякаде това градско и извън градско ме навежда на тая мисъл ... ако караш колата на къси градски разстояния и правиш достатъчни почивки между тях за да има време да изстине ми се струва че се нарушава нормалното изгаряне на газта ... един вит в изпарителя не се изпарява (затоплена от антифриза) ами си влиза полу течна и на двигателя му идва в повече и един вид си я изхвърля ... малко бабешки го обеснявам но не съм много на Ти .. просто споделям идея ...
Reply

#5
Факт при ниски температури газта не се изгаря но чак такъв разход.
Настояща : Volvo S40 1.8 115hp 98г AUTOMATIC - ГИ Бардолини
Предишна: Toyota Corolla RunX LD
Проектиране и поддръжка на интернет страници + СЕО оптимизация Ниво №1. -10% отстъпка VDesign
Reply

#6
VDesign Wrote:Факт при ниски температури газта не се изгаря но чак такъв разход.

... само предполагам :roll:
Reply

#7
За обикновена АГУ основна роля за разхода има изпарителя и в по-малка степен разположението на така наречената "плочка".Според мен имаш груба грешка при монтажа или изпарителя се е скапал.Възможно е изпарителя да е с абсолютно грешни настройки и само в режим на спокойно извънградско да работи правилно а в други режими да преобогатява сместа.
Моят съвет е смени майстора и виж какво ше ти каже новия.Напиши от кой град си за да ти дадат колегите инфо за майстори-газаджии от твоя регион.
VOLVO XC90 2.9T - 272 hp
Reply

#8
Сега ще ти дам пример как изнасилих газовата на мойта кола която също е конвенционална, идеята беше да видя какъв разход ще ми даде.Понеже съм й свикнал че градско ми гори към 12 и малко отгоре според зависи, то сега като застудя просто палих на бензин и след 10 секунди обръщах на газ въпреки че беше студена, говорим сутрин и след като е стояла че доволно да изстине.И така само градско каране, след последното свършване на бутилката заредих 15л. газ и карах докато пак по същия начин умре на 2500об/мин по начина който описах а именно на студен мотор.Изминах 107-108км като след това забиваше муцуната след 2500об/мин. което показва че е духнала газта.Така че ето разход от 14/100 при студен мотор, след това си подгрявах и карах на бензин докато отлепи леко стрелката и тогава обръщах на газ по познатата схема с 15л. газ като колата мина около 117км или с други думи разхода си падна на малко под 13 някъде.
Това да гори 25/100 газ не е възможно, трябва да е смрад ама смрад на ауспуха.
След като е центрован изпарителя и всичко е както трябва то единствения вариант е да не може да се хване как работи в различните режими което също не е логично но практиката не го изключва.При стационарна настройка с газ анализатор уж всичко е ОК но на практика не е точно така и се налага настройка в движение и с опитване и нагаждане да се уйдурдиса (много ме кефи и тази думичка :lol: ). Подмяната на мембраните и гумичките на клапаните почти винаги помага но ако се подменят с оригинални до колкото в България може да се разчита на тази дума, отделно трябва да се провери и работата на кантарчетата да не запират някъде и т.н. Впрочем за мембраните съм слагал на Ловатото което ми е сега на колата а преди това на другата мембрани които са български и на вид, цвят и вкус са същите но работата на изпарителя се променя драстично като чисто нови отидоха в кофата и сложих нови "италиански" може би правени зад великата китайска стена или в съседния гараж но никакъв проблем.Проблемите пък на този изпарител с малките обороти и от там влошаване на работата му се оправят за 1,50лв. срещу нова пружинка за чувствителността а не някаква си от химикал или подръчна каква да е, тя също брутално на работата във всички режими.За Ланди нямам идея как стои въпроса понеже съм карал с Ловато и БРЦ но симптомите са сходни при всички.
V40 B4204S '97
Reply

#9
Karlsson Wrote:Сега ще ти дам пример как изнасилих газовата на мойта кола която също е конвенционална, идеята беше да видя какъв разход ще ми даде.Понеже съм й свикнал че градско ми гори към 12 и малко отгоре според зависи, то сега като застудя просто палих на бензин и след 10 секунди обръщах на газ въпреки че беше студена, говорим сутрин и след като е стояла че доволно да изстине.И така само градско каране, след последното свършване на бутилката заредих 15л. газ и карах докато пак по същия начин умре на 2500об/мин по начина който описах а именно на студен мотор.Изминах 107-108км като след това забиваше муцуната след 2500об/мин. което показва че е духнала газта.Така че ето разход от 14/100 при студен мотор, след това си подгрявах и карах на бензин докато отлепи леко стрелката и тогава обръщах на газ по познатата схема с 15л. газ като колата мина около 117км или с други думи разхода си падна на малко под 13 някъде.
Това да гори 25/100 газ не е възможно, трябва да е смрад ама смрад на ауспуха.
След като е центрован изпарителя и всичко е както трябва то единствения вариант е да не може да се хване как работи в различните режими което също не е логично но практиката не го изключва.При стационарна настройка с газ анализатор уж всичко е ОК но на практика не е точно така и се налага настройка в движение и с опитване и нагаждане да се уйдурдиса (много ме кефи и тази думичка :lol: ). Подмяната на мембраните и гумичките на клапаните почти винаги помага но ако се подменят с оригинални до колкото в България може да се разчита на тази дума, отделно трябва да се провери и работата на кантарчетата да не запират някъде и т.н. Впрочем за мембраните съм слагал на Ловатото което ми е сега на колата а преди това на другата мембрани които са български и на вид, цвят и вкус са същите но работата на изпарителя се променя драстично като чисто нови отидоха в кофата и сложих нови "италиански" може би правени зад великата китайска стена или в съседния гараж но никакъв проблем.Проблемите пък на този изпарител с малките обороти и от там влошаване на работата му се оправят за 1,50лв. срещу нова пружинка за чувствителността а не някаква си от химикал или подръчна каква да е, тя също брутално на работата във всички режими.За Ланди нямам идея как стои въпроса понеже съм карал с Ловато и БРЦ но симптомите са сходни при всички.

... Мхмм
Reply

#10
благодаря на всичките,които се отзоваха,май ще сменя майстора.от Пловдив съм , вярно е,карам на къси разстояния по 3-4 км,ама пак е много.Случвало се е да карам около 100 км градско без да спирам,но нямаше никаква разлика
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)