The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Как да познаем дали маховика си е отишъл...

#11
@ iasku - Може ли да споделиш колко ти излезе целият комплект с доставката или да пуснеш линк към е-bay?
поздрави.
бивши:
V40 1.9D 115hp '03 - D4192T3
настоящ
Xc70 D5 185hp MY'06 - D5244T4
Reply

#12
Цитат от форума на Рено:


1. "
Quote:И аз имах подобен проблем, протече ми лагер помпата и покрай нея сменях наред.
Намерих риплейсмънт кит на Валео - нормален маховик + притискател + феродов диск + болтове за маховика.
Комплекта е разработен специално от Валео, за да замени скъпия демпферен маховик на 1.9dCi монтиран на Меган 2/Сценик 2.
Каталожния номер е Valeo 835048, цена с ДДС - 1180 лв., + около 80 лв. за доставка с куриер.



Добре е да се смени и лагер помпата (Valeo 804526) на цена около 100 лв. ако се вземе от Валео. Може и от Рено, но там цената за абсолютно същата помпа е 250-270 лв.

Ако не успееш да намериш комплекта в магазините за авточасти пиши на лични и ще ти дам телефон за връзка с вносител."


2.
Quote:имам следните въпроси:
- Усещаш ли педала на съединителя по- различен от преди
- Има ли загуба на мощност след смяната.

3.
Quote:Не съм усетил педала да е по-различен от преди, както и някакъв проблем с мощността и ускоряването, напротив субективно ускорението ми се струва малко по-стегнато от преди.
Със стария демпферен маховик който не беше съвсем разбит се усещаше биене в скоростния лост при ускорение - това го няма сега или поне е чуствително по-слабо.
Разлика, като че ли има и когато падне скоростта за дадена предавка, например карам на 6-та и ако скоростта падне под 85-90 км/ч се усеща неприятна вибрация която изчезва при ускорение.
Това може да го е имало и преди и вибрацията да се е обирала от демпферния маховик. А може и новия маховик да не е добре балансиран и да се получава този ефект в ниските обороти.
В общи линии това са ми впечатленията от кит-а на Valeo.
Ако трябваше сега да взимам решение бих направил едно проучване дали маховика на новите 1.9 dCi мотори не е съвместим с оригиналния за нашите двигатели и при негативен резултат бих се насочил към Валео-то. Все пак от заводското по-добро няма.
Volvo V50 D5 2006
Volvo S70 2.5 TDI
Volvo V40 1,9D 115h.p 2004
Nissan Primera P10 2.0D - ex.
Reply

#13
А целия комплект го има за 439 паунда в ибей+29за досташка до БГ:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.ebay.co.uk/itm/VOLVO-V40-CLUTCH-KIT-DUAL-MASS-FLYWHEEL-1-9D-2000-2003-/110519276568?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item19bb765418#ht_2080wt_952">http://www.ebay.co.uk/itm/VOLVO-V40-CLU ... 2080wt_952</a><!-- m -->
Volvo V50 D5 2006
Volvo S70 2.5 TDI
Volvo V40 1,9D 115h.p 2004
Nissan Primera P10 2.0D - ex.
Reply

#14
Ами доставката до България беше 30 паунда, което за толкова тежко нещо си е ок - директно до офиса Big Grin Иначе общо май към 1100 лв комплект съединител/лагер помпа и маховик.

Toва е обявата:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.ebay.co.uk/itm/VOLVO-V40-CLUTCH-KIT-DUAL-MASS-FLYWHEEL-1-9D-2000-2003-/110519276568">http://www.ebay.co.uk/itm/VOLVO-V40-CLU ... 0519276568</a><!-- m -->

Ако изтече, продавач е parts2clear, а заглавието VOLVO V40 CLUTCH KIT DUAL MASS FLYWHEEL 1.9D 2000-2003

Утре ще го монтираме при Жоро Терзиев и ще видим как ще се държи.

Еdit - дам, точно това, което mudancho е писал.
Reply

#15
Да не забравиш да пишеш какво е станало,че моя маховик може да почва да сдава,че от няколко дни като загася колата и има леко притрисане.
Volvo V50 D5 2006
Volvo S70 2.5 TDI
Volvo V40 1,9D 115h.p 2004
Nissan Primera P10 2.0D - ex.
Reply

#16
Муданчо, при гасене притрисането може да означава и тампони на двигателя. Да те успокоя, не че са много евтени, но е по-добре от цената на маховика ...
УСПЕХ
[Image: ab276107.gif]
[Image: ab245320.gif]

[Image: ab245321.gif]
VOLVO S40, 1.8 115hp, 97г. -Р 9969 минало
VOLVO 440 1.7i 89г. B18E, Р 1401 РС - минало
VOLVO 460 1.8 моно 91г. B18U, Р 0345 РС - минало
Reply

#17
mudancho Wrote:...че от няколко дни като загася колата и има леко притрисане.
Малко вероятно е притрисането да издва от маховика.
По скоро причина за това притрисане при гасене може да е от вакуумния клапан управляващ дроселовата клапа, която затваря притока на въздух.
Клапана се намира точно зад всмукателния колектор.
   
При мен клапана се беше сцепил посредата без видими причини. Последва лепене с моментно лепило, стягане с 2 опашки за здравина и почистване със спрей.
   
Vovlo V40 2001 1.9Di 115Hp
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)