The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Покупка на S40

#51
Жоро, ти от фиестата не можеш да си вадиш изводи за Волво Wink От доводите ти, само за цената на ремонта по двигателя е скъп. Потно стъкло не съм бърсал никога, акумулатора ми е падал само като оставих колата с недобре затворена врата 2 дена в гаража, а карам понякога и по 2 километра сутрин и вечер (не знам кога е сменян - като купих колата беше с него, пише си Volvo върху него, но едва ли е на 11 години). За 4 години по предницата съм сменил 2 биелети.
Не отричам, че бензина е по-лесен и евтин за поддръжка, загрява по-бързо, но не мога да се съглася с изброените неща. Може да са били на форд, но не са форд.
Reply

#52
В основните разходи мога да си вадя изводи. Фиестата е много по-икономична (6/100 градско, 4/100 извънградско) от дизела на волво и като технология (няма никаква електроника) е много по лесна, непретенциозна и сгодна за ремонт от дизел на Волво. Данъкът на дизелово Волво нямаше да е 7.50 лв така, че разликата от 1400 лв на година за гориво и данък се покрива от разликата за купуване на кола - взех Волвото за 3500 лв, по това време дизелово Волво в движение под 5500 лв нямаше. Не очаквам да карам повече от 5 години 10 годишна кола така, че в най-лошият случай общата цена за преместване на задника за 5 години е еднаква.

Не мога да се съглася, че 2.0 е бензинояд. По-малък двигател на това купе дава същият разход, единствено GDI на Мицубиши го бие на икономия. 2.0 е много балансиран двигател за този размер кола. Карал съм Сиера 1.6 бензин и Партнер 1.4 б бензин - харчеха колкото Волвото, но нямаше нищо общо с комфорта на шофиране - непрекъснато смяташ как да я засилиш преди байра, изпреварването на 30 метра ТИР си беше като скачане с въже от мост.
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Reply

#53
JMI Wrote:До Karlsson,
като сравняваш доста по-голямата Октавия с най- малкия двигател и твоето V40 мислиш ли, че това е добро сравнение?...
Не естествено но това е отговора ми към тази част от поста ти:
JMI Wrote:... Малко ми е странно как в България на фона на безпаричието и на ултра високите цени продължават да се карат 2.0 и нагоре литрови бензинови коли...
...В заключение повече от половин Европа кара дизели, а тези които карат на бензин, карат 1.0 до 1.3л...
Сега вече предполагам усещаш каква ми беше идеята.

Гледай сега смях.Защо карам 2.0 а не 1.8 или 1.6?Ами и трите мотора са с данък над 100к.с., с други думи дърво.Разхода се очертава един и същ за което става ясно от многото теми във форума.До тук всичко е на кантар.И хопаа изненада, мойто комби е '97-ма година 140к.с. и данъка му е 124лв. понеже е над 14 години.Ако взема нафтова печка над 100к.с. и да е с две години по-нова ще ме нахендрят с още данък.Вече ако мога да си позволя нова кола то такава сурвакница ще ми ударят с данъка че свят ще ми се завие.Само от разликата в данъка за една година разлика във възрастта на колата съм на аванта един преглед и една винетка.
Последната ми кола беше дизел под 100к.с. с 2.5 мотор и плащах висока гражданска но 30лв данък.По-предната ми също беше под 100к.с. с 2.4 дизел и плащах по 22лв данък.Сега данъка ми е висок но гражданската по-ниска и става Танту за Кукуригу.Свикнал съм на дизели автоматици и все още ми е терсене че карам бензин ръчка но пък и тези идиоти се насраха без извинение с цената на нафтата.Ами теглих чертата и се оказа че бензин на газ ми е много по-икономично от дизел.И да, пак става дума за коли на 15 или около там години но и темата започна с такова сравнение.
И да, падне ли нафтата на 2лв. за литър при цена на газ 1.30лв и бензин 2.40лв то дизела дърпа яко напред с икономия но това няма да стане.
V40 B4204S '97
Reply

#54
Здравейте,

ами да нама друга държава, да "шиба" с данъци хората които си купуват нови коли и да не прави разлика между нови и стари коли. Просто аз го казах предишен пост вече доста се повтарям, че държавата я няма да регулира тези неща, но дори и така нещата полека се променят и си идват на мястото.

Сега наистина мисля да сменя посоката на разговора, защото както някои вече казаха, че темата се превъна в нещо друго и избягахме от оригиналната идея.

До nasko4,

аз лично не ти препоръчвам Волвото, за което е тази тема, просто можеш да си намериш доста добър дизел на дори по-добра цена. Ако пък твърдо заставаш зад идеята бензин, има доста бензини за продан наоколо, така че накрая избора си остава твой.

Нещо допълнително- виж, какво бензиново Волво можеш да си вземеш за парите, които иска продавача на колата, на която ти си се спрял.

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.autotrader.co.uk/classified/advert/201142423228864/sort/priceasc/usedcars/maximum-age/up_to_7_years_old/fuel-type/petrol/model/s40/make/volvo/postcode/rh56jd/page/2/radius/1501?logcode=p">http://www.autotrader.co.uk/classified/ ... ?logcode=p</a><!-- m -->

Това е просто за разведряване на обстановката, аз Не препоръчвам на никого кола с десен волан в България!
Volvo For life!
Reply

#55
Хайде nasko4, не си ли избра вече?
ВОЛВО S40 1999
1.8I 85KW
Reply

#56
Здравейте,за какво беше темата аха Покупка на S40 защо не се напише то доста се е изписало но все пак за в/с 40 .Сравнявате например Октавия чешкия голф кола която подържа висока цена на основата на какво живея в Чехия логичния избор Октавия но взех Волво .Волвото като визия усещане комфорт оборудване бих казал лукс е напред кола и... тук се заплаща само гражданска отговорност спрямо кубатурата например за мен започва от 190лв избират тук малки коли просто защото гражданската е 70лв използват ги само градско.Доста прочетох препоръчват мотора за Волвото да е от 1.8 нагоре за мен 1.6 109к.с са достатъчни карам я в пресечена местност не е само равно справя се добре както съм писал и преди малко динамиката липсва а иначе в доста ревюта казват много хора влизат в автокъщатата и взимат дизел заради ниската икономията на гориво но това не е съвсем правилно защото тази икономия е при дълъг път в градски условия нещата се изравняват като клонят към бензина :roll:
Завой на пътя не е края на пътя... освен ако не завиеш навреме.
Volvo V40 1.6 16V 1999 80kw(109hp)
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)