The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Моля за малко тунинг помощ. Благодаря.

#1
Здравейте колеги. Някои от Вас са в течение на проекта ми за трансплантиране на табло от S40 2,0Т 1998г. с инфо-център на моята V40 1,8 1997г. Инфо-центъра си работи и показва всички екстри, но не работи стрелката на таблото показваща температурата на охлаждащата течност, а тя както знаете е може би най-важна. Преди да отида в МП ще се радвам да чуя вашите компетентни мнения и предложения. Засега не се толерират предложения от типа:смени колата. Поздрави на всички и Ви благодаря.
   

Това е снимка на новото табло. Видът на старото е същия, но без екран за инфо-центъра.
\\// (())  ||_  \\//  (()) S60 D5 185+к.с. М66.
Reply

#2
По повод на опит за присаждане на инфоцентър , но за кола 2001 г вчера Роби ми каза че има софтуер , който трябва да се инсталира в колата . Да не би и при тебе да трябва нещо подобно да се направи ?
Reply

#3
Благодаря ти Севдо.Говорих с човек от МП Пловдив, той ми обяви 2часа работа по 66лв./ч.но не беше сигурен, че ще стане. Май наистина ще трябва да говоря лично с Роби.
\\// (())  ||_  \\//  (()) S60 D5 185+к.с. М66.
Reply

#4
Днес говорих няколко пъти с Роби и отново му благодаря за отзивчивостта. Според него таблата са несъвместими точно при показването на температурата на охлаждащата течност, но ще провери за евентуална възможност за "побългаряване". Минават ми мисли за поставяне на кръгли уреди за температурата на двигателя и на волтметър, но засега ще изчакам. Задължително ще пиша, ако нещата потръгнат.
\\// (())  ||_  \\//  (()) S60 D5 185+к.с. М66.
Reply

#5
С друг вид датчик не става ли ? Какъв е твоя датчик и какъв трябва да е ? Ако не става с друг, може да се направи някакъв емулатор на сигнала, за да може да го възприема коректно "часовнкиът". Друг вариант е трансплантация (ако е възможно !) на " часовник " от старото табло .
Всичко това е идейно.
Във форума има 1-2-ма които са на "ТИ" със слаботоковата електроника, може да откликнат на зовът ти за помощ.
Но временно си сложи, ако трябва и биметален термометър ( да не стане беля, че законите на Мърфи важат винаги )
Изчакай с даването на пари на МП - тия, знаят ли как се изкарват 50лв. с труд ???? :evil: егати цифроманите :x
Успех с начинанието !
Reply

#6
Благодаря за напътствията колега, ще се съобразя с тях, защото и на мен не ми се иска да "окотя" двигателя. Датчиците за температурата на охл.течност на моя двигател са два-единия до термостата, а другия в блока до филтърната кутия. И на двете табла входящия сигнал влиза на едно и също място, но на старото работи, а на новото уви-не.Изпробвахме и двата датчика,но няма връзка от компютъра на колата до таблото/поне засега не знаем на кой изход е и дали такъв въобще има/.Компютъра на моята кола е за двуредова букса, а този от колата донор е с три реда. Първоначално, като се постави таблото и се подаде на контакт стрелката на температурата започва да работи и дава показания за около 3-4секунди,предполагам, че това е някакъв тестов сигнал, който я задвижва, но след това пада и не помръдва. Най-много ще ме е яд да е нещо просто, а аз да се мъча толкова време вече :oops: . По всяко време мога да си сложа старото табло, но при толкова много борба и едно последно препятствие, просто не мога и не искам да се предам. Още веднъж благодаря на отзовалите се и съм отворен за всякаква помощ в тази насока.

П.П. Това с емулатора на сигнала е много добра идея, но на практика не знам как може да се приложи.
\\// (())  ||_  \\//  (()) S60 D5 185+к.с. М66.
Reply

#7
В бързина, на работа, успях да понамеря нещтичко за теб.
Ти си с Fenix 5.1 инжекционна система, таблото с Инфо-центъра е от EMS 2000 инжекционна система.
И двете системи ползват еднакви на вид уреди.
   
Малко разяснения:
с червен - Температурен индикатор (часовник)
със син - цялото арматурно табло ( буксата )
с жълт и розов - датчик на температурата на охлаждащта течност ( за Fenix 5.1 )
със зелен - букса от EMS 2000 със сигнал от OBD буксата ( ако не бъркам, но пак същтия сигнал получава)
Самият индикатор за Т. получава по един и същи крак (пин) нужния му сигнал.
Така, че според мен трябва да прегледаш кабелите, от куплонга на таблото, до самия датчик или може да има някъде в таблото "студена" спойка.
Диаграмата е от "v40 manual2.pdf" от темата с техническата информация за S/V моделите.
Дано да съм бил полезен.
Reply

#8
Благодаря ти колега за помощта и съпричастността към проблема ми. Тази схема я имам от Аутодата-та . Уви новото табло си иска сигнал от комютъра на колата, а не директно от датчика. В този ред на мисли силно ме интересува на кой пин на компютъра излиза сигнала за температурата. Все пак точно този компютър се ползва на коли,като бентли, ауди и др. и не може/поне аз силно се надявам/ да няма изход от компютъра на сигнал за температурата на двигателя. Идеята е да прекарам директен кабел от компютъра до таблото, само да знам на кой пин излиза сигнала. Още веднаж ти благодаря и се надявам, че с обща помощ ще решим проблема и ще дадем възможност и на други колеги при желание да монтират инфо-център на автомобилите си. Приятна вечер от мен.
\\// (())  ||_  \\//  (()) S60 D5 185+к.с. М66.
Reply

#9
100Y0 Wrote:Благодаря ти колега за помощта и съпричастността към проблема ми. Тази схема я имам от Аутодата-та . Уви новото табло си иска сигнал от комютъра на колата, а не директно от датчика. В този ред на мисли силно ме интересува на кой пин на компютъра излиза сигнала за температурата. Все пак точно този компютър се ползва на коли,като бентли, ауди и др. и не може/поне аз силно се надявам/ да няма изход от компютъра на сигнал за температурата на двигателя. Идеята е да прекарам директен кабел от компютъра до таблото, само да знам на кой пин излиза сигнала. Още веднаж ти благодаря и се надявам, че с обща помощ ще решим проблема и ще дадем възможност и на други колеги при желание да монтират инфо-център на автомобилите си. Приятна вечер от мен.

съдейки по тази информация е пин 15, само сравни другите сенсори дали съвпадат като пинове за всеки случай...


Attached Files
.pdf   connectorCPU.pdf (Size: 38.93 KB / Downloads: 185)
S402.0T99 - на части
S402.0T01
Reply

#10
Марти, оказа се, че на 15-ти пин е входа от датчика за температурата към компютъра. На мен ми трябва изхода :oops: ....търсенето продължава :mrgreen:
\\// (())  ||_  \\//  (()) S60 D5 185+к.с. М66.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)