The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Моля за малко тунинг помощ. Благодаря.

#11
Ако уредите в таблото са на CAN или някаква друга цифрова шина може и да няма начин без смяна на софтуера в компютъра. Ще обясня просто какво имам предвид. Цялата връзка между компютъра, датчиците и уредите е по цифров сериен протокол, всичко е закачено на една обща шина. Данните които се обменят по шината се наричат съобщения и имат адрес на изпращач и получател. Всяко нещо по шината си има свой уникален адрес и дори и да "вижда" всички данни които вървят по шината отговаря само ако адреса за получател съвпадне с неговия. Компютъра праща заявка за данни до адреса на някой датчик и получава отговор. После изпраща съобщение с някакви данни до адреса на уреда за температурата - той показва. Ако адреса на някое устройство по веригата е друг - поради това че таблото е друго - то няма да получи нищо, просто защото компютъра не знае че адреса е друг - той си има програмиран списък с адреси от завода за конкретния модел. Той праща на стария адрес и данните потъват - никой не ги получава като свои. Начина е програмиране с правилна версия или корекция на старата - само дето незнам къде и кой е наясно и може да го направи..
Volvo 945 '97, B200FT, 155hp
Volvo 960 '93, B204FT, 190hp

savarturbo.se
turbobricks.com

It’s not the fart that kills, it’s the smell!
Reply

#12
Последно ще направя опит за компилация от старото и новото табло и дано се получи. Лично моя съвет към всички, които мислят да опитат това, което направих аз-не опитвайте, защото крайния резултат е трудно постижим, ако не и невъзможен . Още веднъж благодаря на всички писали в темата и най-вече на Мартин/cjman/.Ако постигна краен положителен резултат ще го споделя с вас. Поздрави на всички!!!
\\// (())  ||_  \\//  (()) S60 D5 185+к.с. М66.
Reply

#13
Бях видял в немски форум, че хората слагат и при тях проблем беше - как да направят връзката между ECU-то и OBD контролера, за да си работи, а за този ( твоя ) проблем не намерих инфо. Решението за големия проблем, винаги е малко, сигурен съм че ще намериш решение.
Успех и поздрави от Варна !
Reply

#14
И аз да се намеся в темата на колегата - "присадих" си инфо център на моето волво, само че другия тип - с електронното показване на горивтото. Може да е късмет, но всичко заработи от ра и без проблеми. Единствения проблем, който имам е датчика за външна температура - не мога да намеря буксата, която трябва да е около стойката за самия датчик. Другия проблем е, че за момента не мога да намеря датчик на разумна цена и въпросът мие, естествено след като намеря буксата, мога ли да сложа термистор вместо датчик и ако да - какви да са параметрите му. Предварително благодаря.
Volvo S40, 1.8i, 115hp, Automatic, 1999
Адвокат в София
Reply

#15
Здравей колега. Твоя проблем е песен в сравнение с моя Wink :mrgreen: . Със сигурност имаш окабеляване за оригиналния датчик/термистор/, освен ако някой нуждаещ се от хасковска операция не е изрязал кабелите :roll: :evil: . Моята кола имаше окабеляване без да има инфоцентър и кабели с букса за него. Кабела с буската можеш да потърсиш близо да гредата, която е под шофьорския фар.Може да има няколко кабела/напр.за халогени/, но само една букса става за оригиналния датчик.Втора употреба може да се намери с късмет за ок.10-20лв. Ето данните, които намерих:
-40°C ≈ 4.9V
-20°C ≈ 4.2V
-10°C ≈ 3.8V
-5°C ≈ 3.5V
0°C ≈ 3.25V
3°C ≈ 3.0V
5°C ≈ 2.9V
10°C ≈ 2.65V
20°C ≈ 2.15V
30°C ≈ 1.65V
40°C ≈ 1.3V
50°C ≈ 1.0V

За спорта опитах да сложа датчик от опел, който влезе идеално в буксата, но не беше с нужните за волво параметри.
Успех в търсенето, намирането и монтирането на датчика за външна температура.
\\// (())  ||_  \\//  (()) S60 D5 185+к.с. М66.
Reply

#16
Мерси много колега, утре търсенето ще продължи Smile
Volvo S40, 1.8i, 115hp, Automatic, 1999
Адвокат в София
Reply

#17
Сагата е на път да приключи....безславно за мен :oops: . Вчера получих отговор от МП относно проблема със стрелката на температурата. Хората приеха присърце въпроса ми, но уви отговора им не ми изнася. Като начало предлагат смяна на самия компютър на цена от 1160/хиляда сто и шестдесет/лева Confusedhock: . Отделно труд и т.н. Мисля да съм пас и да сложа външен уред-ще ми излезе 50-60лв. Сега съм отново със старото табло, но скоро отново ще ре радвам на данните от инфо-центъра.Поздрави на всички!
\\// (())  ||_  \\//  (()) S60 D5 185+к.с. М66.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)