11-20-2011, 07:12 AM
Здравейте колеги наскоро си купих Volvo S40 S от Англия ноември 2004 г. Докарах я на ход от там и по време на пътя някъде в Германия ми светна чека,проверих масло,антифриз и долях и масло и антифриз по съвет на ,,майстор'' от България,но чека си светеше и звъннах до същия ,,майстор'' да го попитам как да реша проблема и той ме посъветва да махна клемите на акумолатора и щяло да се оправи,направих го но нямаше ефект...прибирайки се тук отидох при един майстор да ми изсчисти компютъра и той тогава ми каза че е проблем в дроселовата клапа...свали я изчистия и я постави отново и ме увери че сега всичко е наред,но с първото спиране и тръгване пак светна чека,отделно ми се вдигнаха оборотите от 900 на 1300 и няма мощност...ако преди карах на 5 със 180 км. то сега немога да вдигна 120 км,въпросът ми е дали майстора не е направил някой трик само да се върна при него или е нормално след чистене на тази клапа да се получават тези неща...