Posts: 773
Threads: 34
Thanks Received:
0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2011
Reputation:
1
Трансформаторното и хидравличното масло се използват за друго а именно за прочистване на дюзи ако има някакъв проблем.Имах случай с тракане на дюза и на половин резервоар сипах 5л. хидравлично масло (на аванта) и се оправи дюзата.Газ за осветление ако щеш сипи и десет литра, нищо няма да му стане на мотора освен че ще работи като с "вносна" нафта но ще ти бръкне яко в джоба.Газта за осветление е високо рафиниран продукт и спокойно можеш да наречеш "нафта".Далаверка е да набараш някой който работи на летище да ти гепи керосин, противозамръзващите и миещите му добавки ще ти позволят да духнеш всичко по системата като парафини и тем подобни.И няма да се плашиш, керосина пак е нафта но също високорафинирана и калорична способна да запазва течливостта си при -50 понеже на 10К метра си е студеничко и на никой пилот няма да му е приятно да му замръзне горивото.
Така, сега.Не обвинявай за всичко нафтата.Преди всичко си смени горивния филтър.За разлика от масления където има клапан който сработва когато се позапуши и се байпасва филтъра, то при горивния такъв клапан нарочно липсва.Като второ конденза който пада на дъното на резервоара и тръгва по магистралата към помпата се задържа от този филтър и това му е една от функциите-да спира водата.Когато се наблъска с вода филтъра и замръзва.
Ако някой има регистрация в оффроуд форума и успее да намери къде е темата за добавките където се бяха хванали едни пичове да ги тестват като слагаха шишетата с нафтата във фризерите да даде линк.Беше преди 3 години мисля.
V40 B4204S '97