The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Проблем с нафтата

#1
Колеги вчера колата ми загасна в движение В40 1,9тди 98г. Оказа се че парафина ми е в повече в горивото и след почистване на горивната система незнам какво да сложа ? Някаква добавка или газ за горене почетох малко из нета пише че в добавките има 60%керосин та не съм много сигурен как да постъпя като се има предвид че тука и добавките са ментаци.
Reply

#2
колега, кажи къде зареждаш да не се пържиме и ние!
Сипи си от хубавата нафта на OMV и виж как е, тя е с добавка.
Аз зараждам само там от както съм я взел мойта. Сипвам за по 50лв. като на всеки 4-ти път сипвам MaxMotion пак за 50лв.
бивши:
V40 1.9D 115hp '03 - D4192T3
настоящ
Xc70 D5 185hp MY'06 - D5244T4
Reply

#3
Не съм патил още колега. Зареждам от Лукойл( ако се счете за реклама- трийте). Често съм слагал и стара домашна "боза" с присадка на Лики Моли против замръзване- около 20-на лв за бутилка литър, за смесване с 1000 литра гориво. Смени си горивния филтър, евентуално мястото за зареждане и ако решиш- добавка и пак пиши.
VOLVO V40,1.9TDI 97г.
Reply

#4
Карам S40 Дизел и аз скоро попаднах на същия проблем.
1. Когато колата загрее гасне сама.
2.Оборотите директно падат.
3.Тествах като я оставих да работи 5 / 10 мин и сама изгасна 2 пъти Sad . Дали пък няма някоя защита.
4.Виждам и по една капка на местата където паркирам ( това вероятно е нормално ) , но дали не е спукан и някой маркуч.
5.Диагностиката не може да хване нищо, защото веднага след това си пали нормално.

Може ли някои да ме ориентира, дали наистина е в нафтата или има друг проблем. Винаги зареждам V-Power , но явно последния път са попаднали прашинки от дъното на резервоара или некачествено гориво.

Благодаря ви
Венелин
Reply

#5
Приятел --пълно почистване на горивната система преди 30 мин си взех колата от сервиза със подобен проблем, ръснах се 70лв. Сипвам само на Еко и Лукойл, рядко на Шел още по рядко на ОМВ. Навсякъде ни наливат боклуци на супер цени.
Reply

#6
Вече зареждам само от Еко и Лукойл. От ОМВ не зареждам от 1 година поне миналата зима колата ми гасна 2 пъти по време на движение от тяхната нафта по специално тая след тунела към Люлин.Четох за някаква добавка на ВЮРТ за дизел но още се колебая и за газта за светене дали да не сложа едно половин кило.
Миналия месец сипвах и някаква уж гръцка червена нафта ама не мисля да повтарям. По други форуми четох и за трансформаторно масло някои дали е запознат с въпроса как седят нещата? От тук ми е информацията <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.renault-bg.com/smf/index.php?topic=54040.0">http://www.renault-bg.com/smf/index.php?topic=54040.0</a><!-- m -->
Reply

#7
Трансформаторното и хидравличното масло се използват за друго а именно за прочистване на дюзи ако има някакъв проблем.Имах случай с тракане на дюза и на половин резервоар сипах 5л. хидравлично масло (на аванта) и се оправи дюзата.Газ за осветление ако щеш сипи и десет литра, нищо няма да му стане на мотора освен че ще работи като с "вносна" нафта но ще ти бръкне яко в джоба.Газта за осветление е високо рафиниран продукт и спокойно можеш да наречеш "нафта".Далаверка е да набараш някой който работи на летище да ти гепи керосин, противозамръзващите и миещите му добавки ще ти позволят да духнеш всичко по системата като парафини и тем подобни.И няма да се плашиш, керосина пак е нафта но също високорафинирана и калорична способна да запазва течливостта си при -50 понеже на 10К метра си е студеничко и на никой пилот няма да му е приятно да му замръзне горивото.
Така, сега.Не обвинявай за всичко нафтата.Преди всичко си смени горивния филтър.За разлика от масления където има клапан който сработва когато се позапуши и се байпасва филтъра, то при горивния такъв клапан нарочно липсва.Като второ конденза който пада на дъното на резервоара и тръгва по магистралата към помпата се задържа от този филтър и това му е една от функциите-да спира водата.Когато се наблъска с вода филтъра и замръзва.

Ако някой има регистрация в оффроуд форума и успее да намери къде е темата за добавките където се бяха хванали едни пичове да ги тестват като слагаха шишетата с нафтата във фризерите да даде линк.Беше преди 3 години мисля.
V40 B4204S '97
Reply

#8
Дано има ефект това почистване. Очаквам да пишете , какъв е резултата и къде в София , около хотел Плиска може да се направи тази процедура.
Аз днес сипах една добавка в горивото. Струваше около 18лв и се разрежда към 50 литра.
Форсирах няколко пъти много здраво. Надявам се да има положително влияние.
Reply

#9
Мнението на потребителя променено!
Причина:неспазване направилата за писане във Форума.
Кирил Киров
.
Reply

#10
Приятели, оказва се , че моя проблем е по-голям. Имало съмнение за няколко причини. Ако се окаже дизелова помпа, щяло да струва около 2 000 лв.
Някой може ли да ме ориентира с цени за помпата? Какво стана с почистването на горивната система? Има ли ефект ?
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)