The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Помощ за неяснота с автоматична кутия

#11
Теста от N на D и от D на R се прави на загряла кутия.При мен превключването на загряла кола почти не се усещат само мърда оборотмера.При студен двигател превключва малко тегаво на по-високи обороти и не толкова забележимо , а и тогава звука на двигателя е по-силен.Сядаш в загряла кола , палиш на Р и вкл.R тласъка е с малко забвяне докато кутията вдигне налягане, така с натисната спирачка вкл. на D и вече при следващото превключване на R и след това на D гледаш да е около секунда.
Късмет с покупката.
VOLVO XC90 2.9T - 272 hp
Reply

#12
Благодаря колега ще го пробвам това като отида на място и дано всичко да е ОК
Reply

#13
А да ви попитам друго което ме интересува за В40 2000 16В 140 коня убешоменно ли е купето има ли бая звуци в самото купе от двигателя от гумите значително по нови коли са от това което карам в момента и затова се интересувам дали има шумове защото моята при 130-140 се чува бая двигателя в купето и затова реших и това да питам как стои въпроса с шумовете в купето. Благодаря пак на всички за отговорите
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)